[TUT/A] OTWIERANIE SZYB Z PILOTA

Wiadomość
Autor
sadekkina

#31 Post autor: sadekkina »

tylko który tez przekaźnik :) bosch czy tyco
bo chciałbym zrobić sposób nr dwa :)
wiec potrzebne mi są dwa przekaźniki :)


raczej nie dam rady rozróżnić za tępy jestem XD

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#32 Post autor: Rybka »

Obrazek

sadekkina

#33 Post autor: sadekkina »

ok wiec jutro lece po drugi i lutowanko :)

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#34 Post autor: Rybka »

Jak coś to pytaj. ;)

sadekkina

#35 Post autor: sadekkina »

pytanie czy masz może :)
zdjęcie jak to lutowanie wygląda na płytce od spodu :)

bo pin z 1 przekaźnik 86 mogę połączyć do pinu 87 przekaźnik dwa ?
i to samo z masami ?

bo po iloście kabli ktore wychodza z twojego gotowego "modułu" chyba moge :P


aaaa i nalazłem jakiś kolejny przekaźnik w domu XD
gm 90274683 pod spodem przekaźnika ma numer 87 30 85 86

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#36 Post autor: Rybka »

Tak masę i stałe plusy możesz zmostkować.
Z modułu ma ci wychodzić 5 przewodów
Stałe zasilanie
Masa
sygnał otwierania
sygnał zamykania
Przewód z diodami prostowniczymi do włacznika szyb

Fotki brak.

Ten kolejny przekaźnik co znalazłeś też będzie.
Opis masz pod spodem jego.

sadekkina

#37 Post autor: sadekkina »

ok :)

http://bit.ly/1hbVD06
Zdjecie do analizy :)
sam modul przejaxniki dopiero bede mial z kielc :) te wlasciwe a wieczorem te moje podłączenie

Posty pisane w krótkich odcinkach czasu - scalamy = Bodek
Ostatnio zmieniony 12 lut 2014, 20:22 przez sadekkina, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#38 Post autor: Rybka »

Fotka chyba ok, tylko ten fioletowy przewód mnie zastanawia :mysli:
Ty zwarłeś nim emiter z kolektorem tranzystora? bo na fotce tak to wygląda.

sadekkina

#39 Post autor: sadekkina »

No tak bo na schemacie tak jest.. :)
Z 85nozja C do nizki E

Zle ??

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#40 Post autor: Rybka »

Na schemacie przecinają się przewody ale tam nie ma węzła.
Z emitera idzie do masy i minusa kondensatora.
A z kolektora idzie do przekaźnika, styk 85 czyli na cewkę.
Powiększ sobie schemat i zobaczysz że w miejscu przecięcia się lini nie ma węzła ;)

sadekkina

#41 Post autor: sadekkina »

Rybka pisze:Na schemacie przecinają się przewody ale tam nie ma węzła.
Z emitera idzie do masy i minusa kondensatora.
A z kolektora idzie do przekaźnika, styk 85 czyli na cewkę.
Powiększ sobie schemat i zobaczysz że w miejscu przecięcia się lini nie ma węzła ;)

czyli jednym słowem tam nie powino być kabla ?


czyli odlutować a nózke kondensator przylutowac do masy ? nózka E :)

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#42 Post autor: Rybka »

Przecinające się na schemacie linie nie są połączone.
Podłącz tak jak na schemacie tylko nie łącz ze sobą przecinających się przewodów.

Emiter łączysz tylko z masą i z minusem kondensatora.
Kolektor łączysz tylko z przekaźnikiem.

sadekkina

#43 Post autor: sadekkina »

pisz nózka C nózka E bo nie rozróżniam emiter itd

poprawie schamet i podeśle do analizy :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#44 Post autor: Rybka »

C - Kolektor
E - Emiter
B - Baza
85, 86 - styki cewki przekaźnika
30 , 87 . styki robocze przekaźnika normalnie otwarte, ( gdy dostaną 12V to się zwierają)
;)

sadekkina

#45 Post autor: sadekkina »

Do albumu wrzucilem poprawiona wersje
Lukniesz czy teraz dobrze ??


http://bit.ly/1bta1ip

ODPOWIEDZ

Wróć do „TUTORIALE”