Zafira A 1.8 lub 2.2 benzyna - jaki silnik najlepszy do LPG.
Moderator: Tunio999
- prymus2103
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 05 mar 2014, 23:04
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel Astra
- Model: J
- Oznaczenie silnika: A14NEL
- Kontakt:
Panowie ja montuję instalacje lpg już jakiś czas , ale do lpg to najlepszy silnik to 1,8 , 2,2 to tak niebardzo jak się uda .
https://www.facebook.com/autoserwisplos ... e=bookmark
Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/
Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)
Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/
Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Możliwe że pobiera ci sporo benzyny zanim przełączy się na LPG
Możliwe że przy montażu LPG pojawiła się gdzieś nieszczelność i wywala ci benzynę
Możliwe że instalka jest źle wystrojona i przy mocnym obciążeniu przełącza ci samoczynnie na benzynę a po uspokojeniu jazdy ponownie na LPG i tego nie zauważasz... choć powinno piszczeć.
Bo o koniecznych (jak w przyp. renówek) emulatorze wskaźnika paliwa na desce nie słyszałem)...
Możliwe że przy montażu LPG pojawiła się gdzieś nieszczelność i wywala ci benzynę
Możliwe że instalka jest źle wystrojona i przy mocnym obciążeniu przełącza ci samoczynnie na benzynę a po uspokojeniu jazdy ponownie na LPG i tego nie zauważasz... choć powinno piszczeć.
Bo o koniecznych (jak w przyp. renówek) emulatorze wskaźnika paliwa na desce nie słyszałem)...
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Taki 1.8XE ? Trudno odpowiedzieć. Zależy jak eksploatowany, zależy jak dbane o olej, jego jakość itp.B_A_R_T pisze:Ile taki silnik 1.8 może zrobić km bez remontu?
Przyjmując że ktoś tym normalnie jeździł (bez notorycznego sandała w podłodze) i zmieniał olej zgodnie z zaleceniami producenta silnika - myślę że ok 500 tys km bez problemu
W okolicach 250tyś km wypada zmienić kpl pierścieni tłokowych i uszczelniacze prowadnic zaworowych bo zaczyna żreć olej.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
Jesli chodzi o Zafirę A to w silniku 1.8 i 2.2 spokojnie mozna zakładać LPG- przebiegi obu jednostek mozna spokojnie dociągać do 500 tys. km, ale można i zarżnąc przy 200 wszystko zalezy od kierowcy.
Zaś odnośnie silników w Zafirze B opinie sa różne jeśli chodzi o silniki 1.6 i 1.8 bo wiadomo że się da ale wiadomo też że głowice(gniazda zaworowe) są słabe i potrafią nawet na benzynie paść.
A odnośnie silników 2.2 -czyli silniki z bezpośrednim wtryskiem również mozna ale koszt żędu 4,5 - 5 tys odstrasza zainteresowanych
A zapomniałbym o silnikach 2.0 T w obu autach( A i B) można zainstalować LPG.
Zaś odnośnie silników w Zafirze B opinie sa różne jeśli chodzi o silniki 1.6 i 1.8 bo wiadomo że się da ale wiadomo też że głowice(gniazda zaworowe) są słabe i potrafią nawet na benzynie paść.
A odnośnie silników 2.2 -czyli silniki z bezpośrednim wtryskiem również mozna ale koszt żędu 4,5 - 5 tys odstrasza zainteresowanych
A zapomniałbym o silnikach 2.0 T w obu autach( A i B) można zainstalować LPG.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Jak szukasz 2,2 w ZB to zapomnij o LPG. Najtańsza instalacja to jak kolega napisał 4-5 tys i jest nic nie warta. Instalacje które zapewniają bezproblemową eksploatację przez wiele tys km zaczynają się w okolicach 8 tys zł i montuje je raptem kilkanaście zakładów w Polsce.
Jeśli uprzesz się na ZB 2,2 to szukaj tylko i wyłącznie krajowej. Sprowadzane są trupy, a do tego dochodzi jeszcze akcyza.
Jeśli uprzesz się na ZB 2,2 to szukaj tylko i wyłącznie krajowej. Sprowadzane są trupy, a do tego dochodzi jeszcze akcyza.