Witam !!!!
Nazywam się Damian i jestem nowym użytkownikiem waszego forum.
Przyznam szczerze, że bardziej do tej pory interesowałem się BMW ale obecnie zastanawiam się nad kupnem Opla Zafiry A Turbo OPC.
Nie posiadam dużej wiedzy na temat tego samochodu .
Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie kilku wskazówek na temat tego samochodu .
Wiem że są dwa silniki 192 konie i 200 koni.
Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tego samochodu ? chodzi mi o jego wady, co się ewentualnie psuje ?
Czy jest to drogie auto w utrzymaniu ? co jest ewentualnie najdroższe jakby coś w niej padło?
Czy jest to auto, które często coś szwankuję ?
Wiem że te moje pytania są takie troche nie na miejscu ale chciałbym fajne przestronne autko dla rodziny , które mojej kieszeni bardzo nie wypróźni
Proszę o pomoc, będę wdzięczny za poświecenie mi troszkę czasu za co z góry bardzo dziękuję.
Nie ukrywam, że chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość założenia w niej gazu, jakie są to koszta, gdzie sa dobre punkty które fachowo to zrobią?
Czekam na info
Pozdrawiam
ZAFIRA a 2.0 Turbo OPC
Moderator: Tunio999
Jeśli chcesz auto które nie spustoszy Twojego portfela to ZA OPC to zły wybór. Postudiuj w szczególności temat remont ... Miałem kilkanaście samochodów nigdy mniejszy przebieg niż ZA która posiadam i żadne z nich nie miało tyle kosztownych wad ... Nie mniej lubię to auto ZA wygląd osiągi i je dotuję ale ono nie odwdzięcza się jak powinno. Każdemu przy zdrowych zmysłach odradzam Opla a w szczególności ZA OPC.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2015, 19:58 przez Renowator, łącznie zmieniany 1 raz.
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
ZA w OPC nie jest takie złe w poruwaniu z BMW znajomy miał 525d z 2002r to jak tys. zł w miesiącu nie włożył w auto to w następnym dwa wkładał i nie raz nie stał na poboczu. A ja jeżdze rok i dopiero 3 tys. włożyłem ale zawsze do celu. OPC jest drosze od zwykłych zosiek tym bardzie 2.0T i nie nadaje sie na dojazdy do pracy tylko jako auto na wycieczki zloty i wypady do znajomych.
Silnik wiadomo problem z olejem, bierze każdy ci to powie. turbo albo uszczelniacze na zaworach albo pierścienie albo wszystko razem -nie małe pieniążki na forum jest o tym.
Napęd jest dwumas sprzęgło nie jest też tanie. Lubią się wysypywać półosie też drogie około 500 zł nowe
Zawieszenie na pierwszy rzut oka jest takie samo jak w zwykłych ale jak się przejedziesz to wiesz że tak nie jest jest lepsze i drosze a zaram trudno dostępne, na alledrogo możesz nie dostać.
Rdzewieje jak to zafira proponuje obejrzeć progi, listwy na drzwiach od spodu oraz tylna klapa.
Przebieg poznasz po kierownicy jest ładna a zarazem delikatna powyżej dwustu wygląda fatalnie.
Układ wydechowy też jest problem w szczególności z tylnym tłumikiem trzeba dorabiać na zamówienie najlepiej z kwasówki wtedy wieczny.
Plusy są dwa wygląd i moc także jak masz zamiar kupić OPC i pojeździć to licz się z kosztami.
Silnik wiadomo problem z olejem, bierze każdy ci to powie. turbo albo uszczelniacze na zaworach albo pierścienie albo wszystko razem -nie małe pieniążki na forum jest o tym.
Napęd jest dwumas sprzęgło nie jest też tanie. Lubią się wysypywać półosie też drogie około 500 zł nowe
Zawieszenie na pierwszy rzut oka jest takie samo jak w zwykłych ale jak się przejedziesz to wiesz że tak nie jest jest lepsze i drosze a zaram trudno dostępne, na alledrogo możesz nie dostać.
Rdzewieje jak to zafira proponuje obejrzeć progi, listwy na drzwiach od spodu oraz tylna klapa.
Przebieg poznasz po kierownicy jest ładna a zarazem delikatna powyżej dwustu wygląda fatalnie.
Układ wydechowy też jest problem w szczególności z tylnym tłumikiem trzeba dorabiać na zamówienie najlepiej z kwasówki wtedy wieczny.
Plusy są dwa wygląd i moc także jak masz zamiar kupić OPC i pojeździć to licz się z kosztami.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
O to trafił trupa przepraszam Cię, ale Beemki nie kupuje się na pałe... Silniki 2.5 CR (nie mylić z 2.5 TDS) to bardzo dobre silniki jeden z najlepszych 2.5 dostępnych na rynku pod względem kultury pracy jak i spalani i osiągów... trafił na zajechany motor jak wiadomo BMW zawsze miało bdb silnik tylko brak troski o oleje i prawidłowe paliwo tak się kończy.... tyle co do BMW hehehwamka18 pisze:ZA w OPC nie jest takie złe w poruwaniu z BMW znajomy miał 525d z 2002r to jak tys. zł w miesiącu nie włożył w auto to w następnym dwa wkładał i nie raz nie stał na poboczu
ZA OPC no chyba marzenie każdego posiadacza Zośki po ostatniej rozmowie z Panem Andrzejem wyleczyłem się z OPC... zresztą OPC bym w Polsce nie szukał chyba, że od Forumowych kolegów gdzie auto jest opisane z góry na dół :>
Jednakże jak mi to kiedyś jeden z mechaników powiedział najgorsza jest blacharka jak kupisz 2w1 to tego nigdy nie opanujesz, mechanikę idzie opanować, ale z jakim kosztem bynajmniej dobrze prześwietl każde auto i wybierz mniejsze zło
Ostatnio zmieniony 14 lip 2015, 06:29 przez Maćku, łącznie zmieniany 1 raz.