i tu się gruuubo mylisz - dobry towar kosztuje, tani już oglądałeśdonald7000 pisze:Nikt nie zapłaci więcej jak 17 tyś i dobrze o tym wiesz, ale Ty nie kupisz takiego samochodu na handel bo Ci się nie będzie opłacało, za mały zysk.
Dla poszukujących Zafiry 2003-2005 z okolic Radomia
Moderator: Tunio999
-
- Zafiromaniak
- Posty: 678
- Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
- Auto: Zafiry
- Model: wszystkie
- Oznaczenie silnika: różne
- Gender:
donald7000, ja pojechałem oglądać moją zafirę wystawioną za 18800zł i nie grymasiłem. była w takim stanie i z takiego rocznika, że nie mogłem narzekać. jak ktoś chce kupić zafirę, to kupi w PL dojechaną do końca z 98 rocznika, która ma licznikowo 190kkm, a wiadomo, że 3 razy była kręcona i powie, że to dobry samochód.
Andrzej2503 całkowicie się zgadzam
Andrzej2503 całkowicie się zgadzam
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Tak na prawdę na Zafira A poliftingową to trzeba minimum 20 tyś zł (benzyniak), nie wiem jak z Dieslem, bo nie szukałem. Mnie Zafira 1.8 (2003 rocznik) kosztowała 17 tyś zł ale to cena bez rejestracji w PL, opłaconej akcyzy, podatku, ubezpieczenia OC, itp.
Po sprowadzeniu trzeba było porobić opłaty, wstawić alarm, wymienić rozrząd, płyny "ustrojowe" , odgrzybić klimę, wymienić opony + felgi (auto przyjechało na zimówkach, felgi z innego auta), wymienić parę innych rzeczy i finalnie koszt auta zamknął się w kwocie 23 tyś zł (już z rejestracją,OC+AC).
Tak więc koszt samego auta to jedno, a doprowadzenie wszystkiego na git to drugie...
Po sprowadzeniu trzeba było porobić opłaty, wstawić alarm, wymienić rozrząd, płyny "ustrojowe" , odgrzybić klimę, wymienić opony + felgi (auto przyjechało na zimówkach, felgi z innego auta), wymienić parę innych rzeczy i finalnie koszt auta zamknął się w kwocie 23 tyś zł (już z rejestracją,OC+AC).
Tak więc koszt samego auta to jedno, a doprowadzenie wszystkiego na git to drugie...
Hej,
jeśli szukasz zadbanej to ja mam jednego gościa. trochę daleko od Ciebie jakieś 160-180km , ale uważam że warto ... ja jadę jutro obejrzeć Zośkę 1.8 z 2003 roku ..., powiem tak ostatniop oglądałem 2 już przez ogoś zarezerwowane ..., i były w dobrym stanie ... . Jak ją zobaczę to jutro postaram się coś napisać ... a jak chcesz mogę przesłać Ci zdjęcia tej "mojej" .
jeśli szukasz zadbanej to ja mam jednego gościa. trochę daleko od Ciebie jakieś 160-180km , ale uważam że warto ... ja jadę jutro obejrzeć Zośkę 1.8 z 2003 roku ..., powiem tak ostatniop oglądałem 2 już przez ogoś zarezerwowane ..., i były w dobrym stanie ... . Jak ją zobaczę to jutro postaram się coś napisać ... a jak chcesz mogę przesłać Ci zdjęcia tej "mojej" .
Witam,
Możesz obejrzeć to autko, znajomy sprzedaje, naprawdę warte uwagi (jak dla mnie)
http://otomoto.pl/opel-zafira-C25433022.html
pozdrawiam
Możesz obejrzeć to autko, znajomy sprzedaje, naprawdę warte uwagi (jak dla mnie)
http://otomoto.pl/opel-zafira-C25433022.html
pozdrawiam
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Normalna < 19000zafiwaldi pisze:Piszecie o "poliftowych" Z.A, a w jakich cenach byłaby "przedliftowa"
2000-2002 rocznik, w dobrym stanie (z przebiegiem jeszcze do pojeżdżenia, a nie remontu) 2.0 disel, minimum klima i jakaś elektryka
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Z opłatami, czy + opłaty ?tradelux pisze:Wszystko zależy od stanu i przebiegu. Dość zadbane auto z przebiegiem 150-200tys km (oryginalnym) w ok. 14-18tys zł na dzień dzisiejszy (przy niższym progu, auta trochę gorsze, mniej zadbane)
Co należałoby zazwyczaj wymienić w takim aucie po zakupie (w takim bardziej zadbanym)?
Czy da się bez ściągania skrzyni sprawdzić czy jest dwumasa czy zwykłe koło zamachowe, bo podobno w pierwszych latach produkcji były bez dwumasy.