Strona 1 z 1
Zakup Zafiry Tourer 2.0 DTH 165KM
: 13 mar 2012, 03:20
autor: zygimar
Witam
Czy może ktoś doradzić czy warto zakupić auto Zakup Zafiry Tourer 2.0 DTH 165KM wersja COSMO.
Jak ajest jakość blachy i lakieru oraz tego silnika?
Proszę o wszystkie informacje na temat wad tego modelu.
: 13 mar 2012, 10:35
autor: Maciek
zygimar, Zafira Tourer jest tak młodym modelem, że ciężko coś powiedzieć na temat jakości silnika, blach czy samego auta. Wizualnie możesz je obejrzeć w salonie, ale techniczne bolączki i usterki będzie można dopiero poznać za jakieś pół roku - jak auta aktualnie sprzedawane przejadą trochę kilometrów.
Wtedy będzie można WSTĘPNIE ocenić jakość silnika - czy nie ma ponadstandardowych problemów...
: 13 mar 2012, 13:13
autor: tradelux
Silnik akurat na rynku jest od dłuższego czasu = dość dobra jednostka, dobra do tuningu, co do trwałości trzeba zaczekać, bo nie ma jeszcze na tyle przebiegów co w 1.9 JTDm / CDTi. W środku jest tak sobie, osobiście w tej cenie wybrałbym jednak salonowego S-Maxa II.
: 06 maja 2012, 17:27
autor: Khonanesta
Zastanawiałem się właśnie między tymi dwoma samochodami s-max i zafira
Porównując dwa samochody z tego samego rocznika wyposażenie przeważało na korzyść opla, na miejscu kierowcy i pasażera więcej miejsca, podobnie z 3 fotelamiz tyłu - 2 dodatkowe fotele- miejsca podobnie.
S-max sprawdzona już konstrukcja opel nowa i nie wiadomo co wypłynie.
Zamówiłem opla na początku lutego- brałem z puli wyprodukowanych gotowych na premierę. Auto miałem odebrać w okresie premiery ale okazało się że nie mogę okazało się ze samochód miał fabrycznie źle ustawiony rozrząd i na dzień dobry miałem jego wymianę na w razie w- odebrałem tym samym 29.02.2012 samochód z przebiegiem kilku km i wymianą rozrządu
Na plus opla rewelacyjne światła bi ksenonowe i wizualnie wyższy standard
Jak wsiadłem do s-maxa to czułem się jak bym wsiadł do trochę większego focusa- elementy z tamtego samochodu mnie trochę odrażały
Ogólnie opel póki co się sprawdza na razie jeździ ich jednak za mało żeby stwierdzić czy mają jakieś wady.
: 06 maja 2012, 22:14
autor: Bronus
Wygląd to rzecz gustu oczywiście, ale jak swojego czasu woziłem się po autosalonach, to z nowych aut z siedmioma miejscami bardzo spodobała mi się Toyota Verso. Z dość dobrym wyposażeniem tyle że z 2011 roku zamykała się kwotą coś około 82 tys. Gdybym dysponował takimi środkami, to pewnie teraz nie byłoby mnie na tym forum
W jednym z salonów Opla sam dealer opowiadał, że firma Opel za mocno poszalała z cenami nowych aut.
Taurer prezentuje się ciekawie, ale czy wart jest tych pieniędzy? Bo kojarzę coś kwoty rzędu 120 tys.
: 08 maja 2012, 22:27
autor: Khonanesta
jeśli chodzi o kwoty to fakt ZB w dobrej wersji w dieslu kosztowała maks 90 tyś zł
w nowej za wersję dobrze wyposażoną to ok 120 tyś tak jak mówisz tylko nie wiem czy jest sens brać full opcję - ja brałem bo nie miałem czasu a tylko takie były wyprodukowane ale wersja enjoy w dieslu z dość dobrym silnikiem 130 Km to koszt ok 95 tyś zł - zawsze jakieś rabaty idzie dostać.Jedyne w co warto zainwestować to światła biksenony nawet bez doświetlania zakrętów ( byłem pod wrażeniem i nie mają porównania z VW) i czujniki parkowania(samochód duży) .Jak ktoś jeździ po polsce to navi średnio potrzebne przykład
http://otomoto.pl/opel-zafira-nowy-zare ... 70129.html
Warto poprostu się zastanowić co potrzebujemy bo czasami nie warto brać gadżetów które nie są potrzebne. W ZB podstawa była uboga i wraz z dodatkami cena rosła- porównując podstawę ZC z wypasem ZB zobaczysz że dużo elementów jest w podstawie.