Zafira z Włoch
Moderator: Tunio999
Zafira z Włoch
Witam,mam takie pytanie,czy jest to możliwe żeby zefira A 2001 sprowadzona do nas dwa lata temu nie miała wgnieceń i otarć,jak sprawdzić że była robiona blacha ?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 18:44 przez pjacekp, łącznie zmieniany 1 raz.
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Witaj Jacku. Miernikiem lakieru najlepiej. Z tego co pamiętam to maska z przodu ma coś około 150 mikronów i spada w zależności od elementów. Najmniej jest na dachu około 90mikronów.
Ja bym nie kupował auta z Włoch bo z reguły mają dojechane silniki.
A i szukaj ZAFIRY a nie ZEFIRY
Ja bym nie kupował auta z Włoch bo z reguły mają dojechane silniki.
A i szukaj ZAFIRY a nie ZEFIRY
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Jest to mało realne. A auta z Włoch są różne. Szczególnie na zewnątrz mogą być porysowane... chociaż mam auto z Italii z 2010r. i wygląda jak nowe w środku i na zewnątrzpjacekp pisze:Witam,mam takie pytanie,czy jest to możliwe żeby zefira A 2001 sprowadzona do nas dwa lata temu nie miała wgnieceń i otarć,jak sprawdzić że była robiona blacha ?