Strona 1 z 1
Zafira 2.0Dti na taxi...co sądzicie o wyborze
: 25 sty 2013, 10:54
autor: intel
witajcie,
Czy Opel Zafira 2.0 Dti 2003 rok to dobry wybór jako auto na taxi od strony technicznej?
Oczywiście w dużej mierze kondycja auta zależy od troski kierowcy: stylu jazdy, bieżącej wymianie części eksploatacyjnych, olejów, filtrów itp.
Chciałbym mieć samochód względnie akceptowalne pod względem kosztów użytkowania i po prostu gotowe do pracy non stop.
Mam złe doświadczenie z wcześniejszym autem pod względem niezawodności.
Co sądzicie o tym silniku i generalnie Zafirze z przeznaczeniem na taxi?
Dzięki z góry, pozdrawiam
Marcin
: 25 sty 2013, 10:59
autor: Andrzej2503
Na taryfę to sprzedałem ostatnio cztery auta 2003-2005 z motorem 1.8
Wszyscy przerobili to na Lpg. Ten motor lubi gaz.
: 25 sty 2013, 11:26
autor: Maciek
Na taxi zdecydowanie mniej zawodny i kosztowny będzie 1.8 LPG.
10letnie DTI, nawet z prawdziwym przebiegiem ok 200kkm może prędzej czy później przynieść jakieś ponadstandardowe wydatki...
: 27 sty 2013, 14:39
autor: Gruka
Znajomy widział że mam zosie i i chciał alhambre na taxi,jak zobaczył że fotele 3 rzędu są wyciągane a nie składane kupił zośkę A 2.0 dti na taxi i jest zadowolony
: 28 sty 2013, 15:31
autor: intel
Czy warto zainteresować się: Zafira 2.0DTi z 2004r. z przebiegiem aż 280tys. km, ale z krajowego salonu (przynajmniej przebieg oryginalny).
Po 200tys padła dwumasa i zastąpiono ją zwykłym sprzęgłem, naprawione zawieszenie.
Zastanawia mnie ile jeszcze wytrzyma pompa wtryskowa...regularna wymiana filtra paliwa, nie dopuszczać do jazdy na rezerwie, w miarę dobre paliwo...Pytań wiele.
Reasumując: czy warto wziąć pod uwagę takie auto z takim przebiegiem???
Dzięki z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam
: 28 sty 2013, 18:21
autor: Maciek
Jak jest doinwestowana, zadbana i regularnie serwisowana (pewna historia) to IMO warto. Stanem technicznym sie jezdzi a nie przebiegiem
pompa wtryskowa to niestety loteria, regeneracja ok 1500zl.
: 28 sty 2013, 18:34
autor: cieniassss
skoro ktoś wstawił zwykłe koło zamachowe, to raczej nie jest doinwestowana, poza tym 280 tys km po polskich drogach to jak 500 tys po niemieckich
moim zdaniem nie warto
: 28 sty 2013, 18:38
autor: Tunio999
: 28 sty 2013, 19:44
autor: 51cent
Maciek pisze: pompa wtryskowa to niestety loteria, regeneracja ok 1500zl.
Pochwal się to robi pompę dwuwtykową za za taką kase
: 29 sty 2013, 10:37
autor: intel
...zapomniałem dodać drobny szczegół, może istotny: ta Zafira jest BIAŁA i służyła jako hotelowa taksówka w Warszawie, hmm...
Jutro ją oglądam.
”Czy warto zainteresować się: Zafira 2.0DTi z 2004r. z przebiegiem aż 280tys. km, ale z krajowego salonu (przynajmniej przebieg oryginalny).
Po 200tys padła dwumasa i zastąpiono ją zwykłym sprzęgłem, naprawione zawieszenie.
Zastanawia mnie ile jeszcze wytrzyma pompa wtryskowa...regularna wymiana filtra paliwa, nie dopuszczać do jazdy na rezerwie, w miarę dobre paliwo...Pytań wiele.
Reasumując: czy warto wziąć pod uwagę takie auto z takim przebiegiem??? ”
: 29 sty 2013, 12:08
autor: Maciek
To jak już była taxą to może być dobrze wymęczona, poza tym z przebiegiem nie wiadomo, może po drodze coś urywali...