Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam wszystkich
przymierzam sie do zakupu zafiry rok 2007 lub 2008 silnik 1,8,
nie ukrywam że chciałbym założyć w nim gaz tylko , dowiedziałem sie od znajomego że nie do wszystkich silników 1,8 można go zakładać (jakiś stop metalu źle znosi gaz)to można sprawdzić po kodach silnika , czy byłby ktoś w stanie mi to potwierdzić , dlaczego nie można we wszystkich modelach montować LPG i dlaczego
Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 10:32 przez piter 123, łącznie zmieniany 2 razy.
1.8 140KM czyli X18XER nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych, stąd opinia żeby nie montować LPG, ja mimo to zamontowałem, zrobiłem 2000 km - jeszcze jeździ , w zafirze B nie było innych 1.8, tylko ten X18XER
cieniassss pisze:1.8 140KM czyli X18XER nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych, stąd opinia żeby nie montować LPG, ja mimo to zamontowałem, zrobiłem 2000 km - jeszcze jeździ , w zafirze B nie było innych 1.8, tylko ten X18XER
jak zrobisz 50.000 to pogadamy kolega na TAXI też był zadowolony, ale po 45.000 głowica zrezygnowała z dalszej współpracy,jeżeli robisz 12.000 rocznie to montuj GAZ za cztery lata sprzedaż i kto inny będzie się martwił
w takim razie moje pytanie jest takie czy to jest ten sam silnik 1,8 w zafirze klasy b co i w astrze III bo taką też mam na oku, czy tam jest też brak hydraulicznej regulacji luzów , jeęli tak to myślę o innej marce auta , które można zagazować bez problemów , prosze o odpowiedź i dzięki z góry
A ja widziałem ostatnio Asterkę H z Z16XER którą również ktoś zaniedbał i po 80 000 pierwszy cylinder stracił kompresję. No i zaoszczędzona kasa z regulacji zaworów z nawiążką zostanie wydana na naprawę głowicy...
Mam statystyki od sieci dealerskiej z zagranicy, z którymi współpracuje. Trochę to wygląda tak, że puścili fajny silnik, tylko trochę nieprzetestowany i testują go użytkownicy
piter 123, polaga na sprawdzeniu luzu a jeśli jest nie odpowiedni to wymiana szklanki popychacza na taka(mniejszą, większą) abyluz zaworowy był odpowiedni.
witam czy wymiana szklanki popychacza na odpowiedni jest to zabieg dość kosztowny i co ile się to powinno sprawdzać ( czy są jakieś objawy podczas jazdy ), czy jest to tylko zabieg czysto kontrolny na zasadzie 30 tyś km i jadę do mechanika, on sprawdza wymienia lub nie itd.
Nie chce kupować ropniaka , raczej skłaniam się na benzynę + gaz ,, robię około 20 tyś km rocznie , więc biorę pod uwagę wszystkie warianty cenowe tak zalety jak i wady
z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
Jak padnie glowica to koszta ok. 800-1000zl. Znam przypadek jednego z uzytkownikow, ze na 80tys km od nowosci z salonu 2x padla mu glowica i nie uznali mu gwarancji
Objawy - zalezy co sie dzieje, konczac na oleju w plynie chlodniczym.