Chip tuning 1,9 CDTI - wymiana doświadczeń
Moderator: Mariusz
Na jutro jestem umówiony na chipowanie mojej ZB i przy okazji wywalenie chwasta. Wrzucę skan wykresu przebiegu mocy i momentu i podzielę się wrażeniami.
Z ciekawości dodam że moja ZB to automat
[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 16:18 ]
Zrobione zawirusowanie i wywalony chwast (fizycznie i programowo).
Okazało się, że 120KM to moja ZB ma tylko w papierach, bo hamownia pokazała... 107
Ale za to teraz ma 150KM i ponad 350Nm.
Rany... jak moja Zafirka teraz zapiernicza
Polecam warsztat z czystym sumieniem (to już drugie auto, które tam chipowałem).
Z ciekawości dodam że moja ZB to automat
[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 16:18 ]
Zrobione zawirusowanie i wywalony chwast (fizycznie i programowo).
Okazało się, że 120KM to moja ZB ma tylko w papierach, bo hamownia pokazała... 107
Ale za to teraz ma 150KM i ponad 350Nm.
Rany... jak moja Zafirka teraz zapiernicza
Polecam warsztat z czystym sumieniem (to już drugie auto, które tam chipowałem).
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 22:03 przez Pitt, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 cze 2010, 13:47
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Model:
Chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem... Kolega pisał o 1.9 CDTI 100KM, że jest to ten sam silnik co 120KM i że widział te 100-konne zrobione na 150KM - co jest prawdą.tradelux pisze:Nie do końca. Dół jest ten sam, góra (czyli głowica) już inna, na dwóch wałkach 16v.chris pisze:ile chceszmodzelm pisze:A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
widziałem asterki z tym silnikiem i miały po ok 150kucy
to ten sam silnik co 1.9 120km tylko zmulony...
Inne głowice były w 150-konnych i nie jest prawdą, że dół jest ten sam w 120 i 150KM, bo też jest inny
Myślisz że ktos pozna że auto ma podniesioną moc? Auto to auto. Jeśli będziesz korzystał często z większej mocy to warto częściej wymieniać olej i filtry.Kulfon pisze:Jestem bliski zdecydowania się na chip tuning w bydgoskiej reprezentacji firmy V-Tech.
Mam jednak pytanie - jak do ochipowanych aut podchodzą mechanicy w ASO (w moim przypadku Opel Mikołajczak) ? Jak wygląda później kwestia okresowych badań technicznych?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
!!! Diagnostyka: Opel, Saab, Audi, VW, Seat, Skoda, Citroen, Peugeot, Renault, BMW - 692 226 016 !!!
witam
Trzy dni temu wykonałem chiptuning Zafirki. Na hamowni miała przed modyfikacją 123, KM i 287,9 Nm. Po modyfikacji 145,2 KM i 323,3 Nm. Różnica jak dla mnie rewelacyjna, autko zbiera się pierwszorzędnie. Lekkie dotkniecie pedału gazu i czuć te dodane kucyki. Jestem pod wrażeniem o to mi właśnie chodziło- dynamika jazdy i przyspieszenie-rewelka. Polecam
Modyfikację robiłem w VTG na ul. Dorodnej 33 w Warszawie- gorąco polecam, fachowi ludzie.
Koszt 1300 zł a różnica w jeździe duża
Trzy dni temu wykonałem chiptuning Zafirki. Na hamowni miała przed modyfikacją 123, KM i 287,9 Nm. Po modyfikacji 145,2 KM i 323,3 Nm. Różnica jak dla mnie rewelacyjna, autko zbiera się pierwszorzędnie. Lekkie dotkniecie pedału gazu i czuć te dodane kucyki. Jestem pod wrażeniem o to mi właśnie chodziło- dynamika jazdy i przyspieszenie-rewelka. Polecam
Modyfikację robiłem w VTG na ul. Dorodnej 33 w Warszawie- gorąco polecam, fachowi ludzie.
Koszt 1300 zł a różnica w jeździe duża