Chip tuning 1.6 16V benzyna

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Espex
Przeglądacz
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2016, 10:53
Lokalizacja: WTA
Model:

#31 Post autor: Espex »

a co myślicie nad zmianą filtra na stożkowy, nowa mapa, korbowody, nowe panewki, wał korbowy ?

ile z tego można wyciągnąć koni ?
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 20:19 przez Espex, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#32 Post autor: ryba1 »

Espex pisze:a co myślicie nad zmianą filtra na stożkowy, nowa mapa, korbowody, nowe panewki, wał korbowy ?
nie bardzo rozumiem co masz na myśli???ale sam filtr i strojenie nie wiele da.nie wiem po co nowe korby,panewki i wał skoro są zapewne dobre

chcesz coś uzykać to proponuje wydech kolektor dolotowy,wydechowy.dolot dbilas-a

tomek evo
Mieszkaniec
Posty: 229
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:25
Imię: Tomek
Lokalizacja: inąd
Auto: Skoda Superb Kombi
Model: TDI
Oznaczenie silnika: CFGB
Gender:
Kontakt:

#33 Post autor: tomek evo »

Dłubanie tego silnika z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większego sensu. Swap to jest jakaś opcja ale dla mnie raczej słabsza niż sprzedaż auta i zakup z mocniejszym silnikiem. No chyba,że lubisz i umiesz sam dłubać i chcesz mieć z tego trochę fanu.

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#34 Post autor: ryba1 »

tomek evo pisze:Dłubanie tego silnika z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większego sensu.
i dlatego ja sprzedałem 1.8 i kupiłem 2.0T

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”