Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Boxy, chiptunning, tuning itp.
Moderator: Mariusz
modzelm
Świeżak
Posty: 24 Rejestracja: 08 lis 2010, 16:44
Lokalizacja: Białystok
Model:
#121
Post
autor: modzelm » 06 wrz 2011, 13:34
Mam pytanko a jak jest z chipowaniem 100 konnych Zosiek. Moja jest z 2007, no i ewentualnie w okolicach Białegostoku ktoś to robi?
kubik_CDTi
#122
Post
autor: kubik_CDTi » 06 wrz 2011, 14:04
Masz Zaprzal-a pod Białymstokiem,specjalizuje się co prawda w VW,ale to też pewnie ogarnie.
Lub Warszawa MR-Motors.
modzelm
Świeżak
Posty: 24 Rejestracja: 08 lis 2010, 16:44
Lokalizacja: Białystok
Model:
#123
Post
autor: modzelm » 07 wrz 2011, 06:45
A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
ronin
#124
Post
autor: ronin » 07 wrz 2011, 08:24
modzelm pisze: A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
Poszukaj wątku o grupowej wycince DPF - tam jest też o chiptuningu. O ile pamiętam wersja 100KM miała chyba najlepszy zysk moc/moment. Spokojnie +40-45 kucy i chyba +60 Nm
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#125
Post
autor: heko » 10 gru 2011, 13:37
odświeżę troszkę temat
zdrowiótka 150-tka, po wywaleniu dpf, idealnie trzymająca parametry
Piotrek413
#126
Post
autor: Piotrek413 » 10 gru 2011, 14:22
Jaki przebieg miała ta Zafira?
Ile KM miał najsłabszy DTH który modowaliście?
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#127
Post
autor: heko » 10 gru 2011, 14:30
150tkm...3letnia
...jeżeli jest poniżej 145KM, zazwyczaj coś nie bangla...a w 90% to klapki w kolektorze
TuneFORCE
#128
Post
autor: TuneFORCE » 11 gru 2011, 18:43
perfeko
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#129
Post
autor: heko » 02 sty 2012, 19:17
i ostatnia 150-tka, już małe nieszczelności na kolektorze, od razu widać słabą serię, i lekkie dymienie, kolektor wymieniamy za tydzień, więc się poprawi
Redsik
#130
Post
autor: Redsik » 03 sty 2012, 13:27
hehe chyba chodzi o moja Vectre...Mam nadzieje ze jak wymienimy ten kolektor poprawi sie troche moc i przestanie dymic.Do zobaczenia
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#131
Post
autor: heko » 06 sty 2012, 00:01
Kolektor wymieniony, ale trochę pracy było nad zestrojeniem
chris
#132
Post
autor: chris » 08 sty 2012, 13:39
modzelm pisze: A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
ile chcesz
widziałem asterki z tym silnikiem i miały po ok 150kucy
to ten sam silnik co 1.9 120km tylko zmulony...
tradelux
#133
Post
autor: tradelux » 12 sty 2012, 15:39
chris pisze: modzelm pisze: A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
ile chcesz
widziałem asterki z tym silnikiem i miały po ok 150kucy
to ten sam silnik co 1.9 120km tylko zmulony...
Nie do końca. Dół jest ten sam, góra (czyli głowica) już inna, na dwóch wałkach 16v.
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#134
Post
autor: heko » 12 sty 2012, 16:51
...zdrowa 120-ka zachipsowana
chris
#135
Post
autor: chris » 12 sty 2012, 21:33
tradelux pisze: chris pisze: modzelm pisze: A ile można z takiej Zosi wyciągnąć?
ile chcesz
widziałem asterki z tym silnikiem i miały po ok 150kucy
to ten sam silnik co 1.9 120km tylko zmulony...
Nie do końca. Dół jest ten sam, góra (czyli głowica) już inna, na dwóch wałkach 16v.
uj to przepraszam mój błąd