Chiptuning 2.0DTI box itp.

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
miałczyk76
Bywalec
Posty: 188
Rejestracja: 16 maja 2010, 18:02
Lokalizacja: warszawa
Model:

#16 Post autor: miałczyk76 »

Już nie raz robiłem chip na pompie psg16 i auta jeżdżą do dzisiaj . :lol:
W 2.2 DTI wychodzi jakieś 370 niutków i 145KM .
W 2.0 z racji iż ma turbinę bez zmiennej geometrii to szału nie będzie .Czuć różnicę ale bez szału .Nie napalać się na wgniatający fotel :shock:
Na tej pompie mogę wyłączyć jeszcze EGR lub włączenie grzanych świec już od 15 stopni .
Mam wielu zadowolonych klientów z ZA i VC .Niedowiarki mogą poczytać na VKP ;)
mechanika,elektryka,elektronika OPEL .TECH2,MDI Warszawa tel.512956438

Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#17 Post autor: Janus »

miałczyk76 pisze:Już nie raz robiłem chip na pompie psg16 i auta jeżdżą do dzisiaj . :lol:
W 2.2 DTI wychodzi jakieś 370 niutków i 145KM .
W 2.0 z racji iż ma turbinę bez zmiennej geometrii to szału nie będzie .Czuć różnicę ale bez szału .Nie napalać się na wgniatający fotel :shock:
Na tej pompie mogę wyłączyć jeszcze EGR lub włączenie grzanych świec już od 15 stopni .
Mam wielu zadowolonych klientów z ZA i VC .Niedowiarki mogą poczytać na VKP ;)
Też jestem na VKP ale jakoś się do Kolegi nie doczytałem chyba ;)
Mnie interesuje 260-280Nm, moc mniej istotna. I żeby sprawdzić auto na hamowni przed i po. Wyłączenie EGR-a i korekta świec też wskazana. I co najważniejsze - GWARANCJA że w trakcie chipowania pompa nie powie PAPA...
Janusz

liero1988
Debiutant
Posty: 47
Rejestracja: 30 wrz 2015, 20:00
Imię: Damian
Lokalizacja: Bytom
Auto: Opel Zafira a 2.0 dti
Model: Za
Oznaczenie silnika: Z20dth

#18 Post autor: liero1988 »

miałczyk76 pisze:Już nie raz robiłem chip na pompie psg16 i auta jeżdżą do dzisiaj . :lol:
W 2.2 DTI wychodzi jakieś 370 niutków i 145KM .
W 2.0 z racji iż ma turbinę bez zmiennej geometrii to szału nie będzie .Czuć różnicę ale bez szału .Nie napalać się na wgniatający fotel :shock:
Na tej pompie mogę wyłączyć jeszcze EGR lub włączenie grzanych świec już od 15 stopni .
Mam wielu zadowolonych klientów z ZA i VC .Niedowiarki mogą poczytać na VKP ;)


piszesz ze robiles a może bys uswiadomil nas jaki jest tej zabawy koszt (i dlaczego tak drogo ) hehe oraz czy jest mozliwosc zmiany tej turbawki :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”