[A] Blow off Zafira OPC
Moderator: Mariusz
Właśnie dziś poskaładałem silnik i odpaliłem.
Trochę się z tym bujałem, bo a to brak czasu, a to fundusze, a to garaż.....
Wyszło na to, że mam trzy sprawne turbiny, bo myślałem za każdym razem, że turbo puszcza (cholernie niebiesko z tyłu), a tu zapieczone pierścienie olejowe....
Dałem nasze z Primy, i dzisiejsze odpalenie nie pokazało oznak dymu, ani w zapachu ani w wyglądzie spalin.
jutro dopiero auto przyprowadzę i pojeżdżę.
Przy okazji okazało się, że pompa wspomagania zrobiła mi fajną dziurke w wężu od IC, myślę, że teraz już pozbędę sie kłopotów
Trochę się z tym bujałem, bo a to brak czasu, a to fundusze, a to garaż.....
Wyszło na to, że mam trzy sprawne turbiny, bo myślałem za każdym razem, że turbo puszcza (cholernie niebiesko z tyłu), a tu zapieczone pierścienie olejowe....
Dałem nasze z Primy, i dzisiejsze odpalenie nie pokazało oznak dymu, ani w zapachu ani w wyglądzie spalin.
jutro dopiero auto przyprowadzę i pojeżdżę.
Przy okazji okazało się, że pompa wspomagania zrobiła mi fajną dziurke w wężu od IC, myślę, że teraz już pozbędę sie kłopotów
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
a tego blo-off-a dalej chcesz mieć???bo mam rozwiązanie Twojego problemu
Ostatnio zmieniony 13 sty 2016, 21:14 przez ryba1, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
poniżej masz foto jak podłaczyć(niebieskie weżyki)ja37 pisze:Mam, ten sam, co miałem - ProPerfekta.
też mam properfect.niestety musi być seryjny DV.inaczej się nie.seryjna dv wyrównuje ciśnienie w układzie.na pewno nie będzie wywalać błędów i nie będzie gasł.ten blo-off jest tak zaprojektowany że cześć idzie w atmosfere a część powraca do układu i dlatego jest potrzebna seryjna DV.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2016, 22:09 przez ryba1, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
ja37, na pewno będzie.juz wytestowane w kilku autach.jak założyłem z zaślepką gasl od razu błędy.nawet nie chciał lądować tyle co powinien.załóż na spróbowanie.pd razu lepiej fura chodzi.mi STAGE3,5 ladowal 1bar a powinien 1,5 bara.auto nie chciało jechać.musi być jak napisałem wcześniej.nie ma błędów i auto zapierdziela
Tylko ciekawe, że mi błędów nie wywala.
Jedyny jaki mam, to od pedału hamulca, bo tego nie podłaczałem.
Dziś przyprowadziłem auto, nie gasł, jechał normalnie, ale coś sie dziwiłem że zaworu nie słyszę(słychać było taki dźwięk przerywany, jak w subarynach).
pod domem zaglądam, a tu spadło podciśnienie z kolektora(trójnik do regulatora ciśnienia paliwa), założyłem, jutro zobaczymy jak się zachowa.
Jedyny jaki mam, to od pedału hamulca, bo tego nie podłaczałem.
Dziś przyprowadziłem auto, nie gasł, jechał normalnie, ale coś sie dziwiłem że zaworu nie słyszę(słychać było taki dźwięk przerywany, jak w subarynach).
pod domem zaglądam, a tu spadło podciśnienie z kolektora(trójnik do regulatora ciśnienia paliwa), założyłem, jutro zobaczymy jak się zachowa.
Jestem na razie na etapie ori DV założonego.
Jest gitara, jak powinno być.
Na resztę "modów" poczekam, jak cieplej będie.
Zauważyłem ciekawa rzecz.
Zakręcę silnik nawet do 1700 obrotów i jak puszczę gaz, to juz DV słychać.
Nawet do 1500, to też słychać.
A Blowa przy tych obrotach nie słyszałem.
To jak te zawory upustowre działają w końcu?
Kiedyś, dawno, jak byłem "zielony" w temacie turbo, to myślałem, że jak turbo wstaje, to jakoeś coś się zamyka/otwiera, czy coś.
A ty się okazuje że turbo od jałowych działa.
Normalnie lepiej, niż w dieslu
A tak na poważnie, ktoś mi wyjaśni łopatologicznie, jak to jest?
Trochę poczytałem, ale to mało.
Jest gitara, jak powinno być.
Na resztę "modów" poczekam, jak cieplej będie.
Zauważyłem ciekawa rzecz.
Zakręcę silnik nawet do 1700 obrotów i jak puszczę gaz, to juz DV słychać.
Nawet do 1500, to też słychać.
A Blowa przy tych obrotach nie słyszałem.
To jak te zawory upustowre działają w końcu?
Kiedyś, dawno, jak byłem "zielony" w temacie turbo, to myślałem, że jak turbo wstaje, to jakoeś coś się zamyka/otwiera, czy coś.
A ty się okazuje że turbo od jałowych działa.
Normalnie lepiej, niż w dieslu
A tak na poważnie, ktoś mi wyjaśni łopatologicznie, jak to jest?
Trochę poczytałem, ale to mało.