Swap w ZB

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Krawiec
Przeglądacz
Posty: 98
Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
Imię: Albert
Lokalizacja: RJS
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#91 Post autor: Krawiec »

DPFa to można sprawdzić, ale w laboratorium :)

tyle tematów na różnych stronach, klubach itp widziałem o SWAPie :) i większość byłą taka sama. Dużo piany mało pracy :)
Fora takie są. Niemniej jednak ja trzymam kciuki. Chciałbym zobaczyć jak Zośka jedzie z sakwą 10k polskich srebrników do warsztatu i wyjeżdża 200+ KM. Fajna sprawa :)
Kolego umpero nie ciągnij tematu, bo jest z zasady skazany na porażkę.
Ze znanych mi to bravo I w wersji 3.0 przeszło taki niespotykany swap :)
https://www.facebook.com/pg/bravo3.0v6/ ... e_internal
napisz do gościa, powie Ci gdzie robił co i jak też pewno nakreśli :)

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#92 Post autor: ryba1 »

Krawiec pisze: 04 lut 2019, 20:07
tyle tematów na różnych stronach, klubach itp widziałem o SWAPie :) i większość byłą taka sama. Dużo piany mało pracy :)
Ktoś co coś chce nie pyta tylko działa
Krawiec pisze: 04 lut 2019, 20:07 Kolego umpero nie ciągnij tematu, bo jest z zasady skazany na porażkę.
Ze znanych mi to bravo I w wersji 3.0 przeszło taki niespotykany swap :)
https://www.facebook.com/pg/bravo3.0v6/ ... e_internal
napisz do gościa, powie Ci gdzie robił co i jak też pewno nakreśli :)
FIAT to nie OPEL.

Krawiec
Przeglądacz
Posty: 98
Rejestracja: 20 lip 2017, 21:35
Imię: Albert
Lokalizacja: RJS
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#93 Post autor: Krawiec »


Awatar użytkownika
Ostap
Zafiromaniak
Posty: 1675
Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Wwa
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#94 Post autor: Ostap »

Przecież tam silnik kaput.
Obrazek


Chciałeś Panią?! Zapier.... na nią! :luz:

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#95 Post autor: ryba1 »

Ostap pisze: 08 lut 2019, 10:59 Przecież tam silnik kaput.
Raczej do remontu niz kaput

Awatar użytkownika
Ostap
Zafiromaniak
Posty: 1675
Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Wwa
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#96 Post autor: Ostap »

A jaka w tym różnica? Gość szuka dawcy na swap i polecacie mu niesprawny motor?
Obrazek


Chciałeś Panią?! Zapier.... na nią! :luz:

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#97 Post autor: Umpero »

Sam motor z 4 tysie (nie licząc skrzyni). Do tego doliczyć remont to chyba trochę drogo by wyszło.
W zasadzie to co tam dokładnie siedzi? Bo na oko to tak trochę ciężko mi ocenić.

Tak gwoli ścisłości to na chwilę obecną temat zawieszony w czasie.
Żoncia postawiła dwa warunki... najpierw sprzedaż poprzedniego auta i zmiana mieszkania.
Po tym będę mógł sobie kombinować.

Awatar użytkownika
Tazz
Zafiromaniak
Posty: 3059
Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
Imię: Marcin
Lokalizacja: SOsnowiec
Auto: Mercedes Benz E klasa
Model: S211
Oznaczenie silnika: M112
Gender:

#98 Post autor: Tazz »

No to czyli pojezdzisz ta , sprzedasz i kupisz albo ZB OPC albo jakaś ZC :)
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#99 Post autor: Umpero »

Tazz pisze: 08 lut 2019, 13:17 No to czyli pojezdzisz ta , sprzedasz i kupisz albo ZB OPC albo jakaś ZC :)
Mam już listę tematów do zrobienia przy tej Zośce i nie mogę się doczekać aż będzie ciepło i zacznę w niej dłubać.
Później szkoda będzie mi ją sprzedać gdy już np. powymieniam piasty, tarcze, zrobię wygłuszenie, zmienię nagłośnienie i podświetlenie :mrgreen:
Jak zostanie trochę grosza to w przyszłości kupie tego anglika, przełożę silnik, a resztę na handel.

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1980
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#100 Post autor: ryba1 »

Ostap pisze: 08 lut 2019, 12:34 A jaka w tym różnica? Gość szuka dawcy na swap i polecacie mu niesprawny motor?
Taka ze piszesz bzdury. Jak się nie znasz na tych silnikach to sie nie udzielaj i nie pisz głupot. Silnik jest sprawny i odpala jeździ to gdzie niesprawny. Bierze olej ale jeździ więc jaki jaki kaput????? 98% aut z tych silnikiem bierze olej i wszyscy jeżdżą. Jak nie chcesz dolewac oleju robi się remont i tyle.

Awatar użytkownika
Ostap
Zafiromaniak
Posty: 1675
Rejestracja: 15 lip 2017, 21:52
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Wwa
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#101 Post autor: Ostap »

Ja piszę głupoty? Dla mnie silnik który bierze/puszcza olej jest kaput = do remontu. Kolega szuka plug and play a ten taki nie jest.


Zresztą temat na czas nieokreślony jest zawieszony.

Pytanie techniczne.

Czy wersja OPC ZB ma głębsze nadkola od zwykłej wersji np cdti?
Obrazek


Chciałeś Panią?! Zapier.... na nią! :luz:

Umpero
Mieszkaniec
Posty: 386
Rejestracja: 13 lut 2017, 15:12
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER

#102 Post autor: Umpero »

ryba1 pisze: 08 lut 2019, 14:06
Ostap pisze: 08 lut 2019, 12:34 A jaka w tym różnica? Gość szuka dawcy na swap i polecacie mu niesprawny motor?
Taka ze piszesz bzdury. Jak się nie znasz na tych silnikach to sie nie udzielaj i nie pisz głupot. Silnik jest sprawny i odpala jeździ to gdzie niesprawny. Bierze olej ale jeździ więc jaki jaki kaput????? 98% aut z tych silnikiem bierze olej i wszyscy jeżdżą. Jak nie chcesz dolewac oleju robi się remont i tyle.
romanekdj pisze: 07 lut 2019, 20:58 Jak w temacie cała na części. Silnik uszkodzony kopci zimny i ciepły.
Nie wiem za bardzo co miał autor na myśli pisząc, że silnik "kopci", ale sprzedawca sam zaznacza, że silnik uszkodzony.
Dla mnie "kopci" = chmura dymu z wydechu = coś z silnikiem nie tak.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2019, 14:43 przez Umpero, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#103 Post autor: janekW67 »

ryba1 pisze: 08 lut 2019, 14:06
Ostap pisze: 08 lut 2019, 12:34 A jaka w tym różnica? Gość szuka dawcy na swap i polecacie mu niesprawny motor?
Taka ze piszesz bzdury. Jak się nie znasz na tych silnikach to sie nie udzielaj i nie pisz głupot. Silnik jest sprawny i odpala jeździ to gdzie niesprawny. Bierze olej ale jeździ więc jaki jaki kaput????? 98% aut z tych silnikiem bierze olej i wszyscy jeżdżą. Jak nie chcesz dolewac oleju robi się remont i tyle.
Z technicznego punktu widzenia, silnik, który, kopci , dymi, czy jakkolwiekby to nazwał, jest niesprawny!
A tak na marginesie dodam, że niewiedzę w jakimkolwiek temacie każdego z nas, można w grzeczny sposób wytłumaczyć!
Oczywiście!

Awatar użytkownika
michanio91
Mieszkaniec
Posty: 209
Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
Imię: Michał
Lokalizacja: Osiek
Auto: Opel Zafira A OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET

#104 Post autor: michanio91 »

Myślę że silnik z Saaba B20X, w miarę spoko by się wkładało. Silniki kute, potencjał jak w C20LET pod 400 kuni.
Do Lanosa i Efki dają radę, do zafiry tym bardziej. Jak dla mnei jedyna słuszna droga jeśli chodzi o swap.
Chociaż zawsze chciałem mieć B308E w Lanosie :|
Ostatnio zmieniony 20 lut 2019, 19:57 przez michanio91, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”