Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Boxy, chiptunning, tuning itp.
Moderator: Mariusz
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#91
Post
autor: rampi » 25 wrz 2014, 05:59
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#92
Post
autor: heko » 25 wrz 2014, 14:48
wygląda na to że masz jeszcze zapasik
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#93
Post
autor: rampi » 25 wrz 2014, 15:43
Człowiek, który to robił ma passata 130@220km, hybryda na pokładzie, lepsze wtryski i brak 2 masy:))
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#94
Post
autor: heko » 25 wrz 2014, 15:48
nie ma nic prostszego jak mody na TDI
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#95
Post
autor: rampi » 25 wrz 2014, 16:04
czyli uważasz, ze osiągniecie 180km/360Nm? to nic wielkiego z tego silnika, czy cisnienie doladowania zwiększa sie choc o 0,1bara?
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#96
Post
autor: heko » 25 wrz 2014, 22:47
165 to luzik, 180 to już grubo, jeśli ma to być na ori gratach...dym gwarantowany
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#97
Post
autor: rampi » 26 wrz 2014, 14:44
jak narazie jestem w szoku, ze przy moim stylu jazdy, a jezdze w miare spokojnie auto spala o 1L może 1,5L mniej........przypadek?
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#98
Post
autor: heko » 26 wrz 2014, 17:47
nie, standard
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#99
Post
autor: rampi » 26 wrz 2014, 18:32
mówimy o zadymieniu, przy róznicy aż/tylko 15koni więcej az tak moze sie to objawiać, dodam, ze auto nie ma duzego przebiegu < 100tys km
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#100
Post
autor: heko » 26 wrz 2014, 20:52
bo taka moc, to zazwyczaj na granicy dymienia, albo powyżej...
Keko
#101
Post
autor: Keko » 29 wrz 2014, 22:31
Heko a jakie koszta zawirusowania w 2.0T OPC ?
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#102
Post
autor: heko » 29 wrz 2014, 22:34
koszt strojenia turrbobeny, to 1500 zeta
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#103
Post
autor: rampi » 30 wrz 2014, 06:05
heko możesz sie wypowiedzieć na temat hybrydy(jaki model) ewentualnie IC i wtryski spasowaly by do uzyskania większych osiągow
)
heko
Mieszkaniec
Posty: 201 Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:
#104
Post
autor: heko » 02 paź 2014, 22:24
model...nie model, tylko trzeba dogadać się z turbiniarzem, jakie ma propozycje/graty do poskładania hybrydy
IC nie ma gotowych, trzeba zrobić małe przeróbki i założyć centralny przed chłodnicami
rampi
Przeglądacz
Posty: 70 Rejestracja: 29 lip 2011, 17:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: lubuskie
Auto: 1.9cdti
Model: ZB
Oznaczenie silnika: z19dt
Gender:
#105
Post
autor: rampi » 03 paź 2014, 00:10
a IC od GTC ?