OBDLink MX426101 nie działa z OPL DPF Monitor Lite.
Działają dobrze te dwa:
Moderator: Sebu$
Czujnik był wymieniany już 2 razy. Poza tym jest częścią dpfa wiec przy każdej wymianie dpfa, a były już 3, tez jest w sumie nowy. Tez myślałem o nieszczelności w układzie dolotowym. Myślicie, że poza serwisem ASO mogę to zdiagnozować?tomek8308 pisze: ↑18 lut 2020, 13:41 Byłem dzisiaj na przeglądzie i pokazałem mechanikowi twój post. Według niego problem leży w czujniku różnicy ciśnień w DPF lub nieszczelności w układzie dolotowym gdzieś pomiędzy intrcoolerem a przepustnicą. To przynajmniej on by sprawdzał w pierwszej kolejności.
A czy DPF ci się wypala?gregorypeg pisze: ↑30 mar 2020, 18:55 Witam. Mam od dwóch miesięcy problem z moim dpf. Najpierw wyświetlało silnik przegrzany więc wymieniony czujnik temperatury spalin. Nie pomogło to i razem z czujnikiem zapalał się "filtr sadzy pełny kontynuować jazdę" i po jakimś czasie wyłączyło turbo. Po wyjęciu i przeczyszczeniu dpf uspokoiło się na jakiś czas. Teraz każdorazowo po przejechaniu 500km (cały czas trasa) znowu wyświetla się komunikach "filtr sadzy pełny kontynuować jazdę" i potem "filtr sadzy pełny kontynuować jazdę bezwarunkowo". Błąd do skasowania tylko profesjonalnym programem i nie ma żadnych błędów. Auto przy tym nie kopci i nie ma objawów zamulenia. Obecnie po zrobieniu trasy 100km wyłączyła się kontrolna filtra i auto wpadło w błąd wyświetlając "skontaktuj się z serwisem" i wyłączyło się turbo.