Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mariano76 pisze:po "wypedałowaniu" występują następujące kody
ECN 040907
ECN 040304
ECN 060658
ECN 063806
ECN 000000
proszę o wyjaśnienie ich znaczenia.Auto podczas jazdy po redukcji biegu osłabło. Zapaliła się kontrolka z kluczykiem.Na wolnych obrotach słychać było klekot jakby zawory, Po lekkim przyśpieszeniu obrotów klekot cichł. Auto bardzo zamulone .
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction .
Czyli wszystko wskazuje na problemy z zaworem EGR
mariano76 serce boli jak czyta się jakie masz problemy. Nie prościej zapytać forumowiczów z Pyrlandii o sprawdzony zakład z Tech-2. Nie wydasz tyle co w ASO a na pewno uzdrowisz autko. :> A tak miotasz się niepotrzebnie.
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open C-015
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage or High Voltage C-015
P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage High C-015
P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage Low C-015
P0409 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Incorrect Signal C-015
p 1602 wg mechanika "sprawdz połaczenie sondy lambda".wg kodów z pierwszej strony "sterownik-uszkodzenie modułu czujnika spalania stukowego.gdzie prawda?
P1602 - GM
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Knock Sensor Module Performance Conditions
Cause - Engine running, ECT sensor input more than 104°F, then the PCM detected a fault in the internal Knock Sensor module or its circuit
Tłumaczenie z google:
Typ - Powertrain - Producent Kontrolowane DTC - Producent Controlled
Opis - Knock Warunki moduł czujnika wydajności
Przyczyna - Silnik pracuje, wejście czujnika ECT ponad 104 ° F, a następnie PCM wykrył błąd w wewnętrzny moduł czujnika Knock lub jego obwód
MieHor pisze:P1602 - GM
Type - Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description - Knock Sensor Module Performance Conditions
Cause - Engine running, ECT sensor input more than 104°F, then the PCM detected a fault in the internal Knock Sensor module or its circuit
Tłumaczenie z google:
Typ - Powertrain - Producent Kontrolowane DTC - Producent Controlled
Opis - Knock Warunki moduł czujnika wydajności
Przyczyna - Silnik pracuje, wejście czujnika ECT ponad 104 ° F, a następnie PCM wykrył błąd w wewnętrzny moduł czujnika Knock lub jego obwód
dzięki za odpowiedz ale można jaśniej.gdzie szukać usterki.wymieniłem sterownik silnika bo nie nadawał się do naprawy (uszkodzona obudowa i wilgoć w środku).kupiłem używkę (firma specjalizująca się komp samochodowymi) i pytanie czy czasami nie wadliwą.
mariano76 pisze:czy to co napisał MieHor i kaliope ma coś wspólnego?
w sumie nic. MieHor znalazł kod na błąd czujnika spalania stukowego a ja na błędy w pompie paliwa. Immobilizer to rozumiem nic nie ma tu do rzeczy. Ale w cdti nie ma chyba tego czujnika....to chyba tylko w benzynach...także może coś z pompą paliwa.
panowie wywaliło mi 700 km temu auto z kluczykiem i tryb serwisowy kody błędów
112052
112252
dzisjaj znowu to samo ,wiem że to jakieś błędy związane z czujnikiem położenia gazu czy jest możliwe że ma na te błędy wpływ że mam chyba za dużo wlane oleju po wymianie
Za duży poziom oleju nie wyrzuci takiego błędu,ten błąd sugeruję jakąś przerwę w obwodzie,czujnik pozycji pedału gazu składa się z dwóch potencjometrów,wygląda że jeden z nich zaczyna szwankować albo niekontakt na wtyczce..
Ja osobiście miałem podobną sytuację w poprzednim aucie (ford focus 1.8 tddi) na kompie wyszedł mi czujnik położenia pedału przyspieszenia. Objawy podobne obroty do 800-set i zero reakcji. Ponowne odpalenie i chodził jak zły. Najpierw 500km, potem 200km i zeszło do 50km jak to się powtarzało. Wymiana pedału gazu i kolejne 3 latka nie było problemów. Koszt był jakieś 400 zeta. Później go zamieniłem na ZOŚKĘ bo zaczął kwitnąć. Ale do tej pory mam sentyment do mojej byłej foczki, bo jak już ją coś bolało to zawsze na podwórku, nigdy w trasie.
Może faktycznie to ten pedał gazu.
No i po co mi to było, no po co?
Wypedałowałem i mam taki błąd ECN 056471
którego nigdzie nie znalazłem. Teraz się głowię tydzień czasu . Dobrze, że po nim się pojawia ECN 000000
Bizonek, no i po co było ruszać? ;-)
Tempomat koledze dobrze działa?
Żadna kontrolka się nie pali (Check engine, auto z kluczykiem)?
Czy po odpaleniu auto z kluczykiem zapala się na chwile i gaśnie?
056471 - Cruise Control Multi‐Function Input
Signal
Obstawiam chwilowy "niekontakt" w układzie sterowania tempomatem. Może koledzy będą mieli inne pomysły?