A ładowanie masz w normie (13,8 V-14,4 V)?ddddddurix pisze:Bylem u 7 elektrykow i kazdy rozklada rece
Kody błędów
Moderator: Mariusz
Hejka podepne sie pod temat gdyż tez mam ostatnio problem z moja Zosia
Posta umieściłem też w innym dziale ale chyba ten wydaje się słuszniejszy.
Najpierw miałem co jakis czas problem z odpalaniem ze musialem krecic po 5-6 razy zeby odpalila a pozniej spokoj i tak ni z d*py cos jej odwalalo i nie odpalala czasem za 1.
Problem ustał po wizycie u gazownikow ktorzy przejrzeli instalke i bledow z ich strony nie wykryli ale cos tam zmienili w podpieciu zapłonu.
Natomiast teraz mam inny problem, bowiem takze raz na jakis czas zdarza jej sie nie wiadomo dlaczego zgasnac na wolnych obrotach ( najczesciej podczas lekkiego toczenia sie lub ruszania z miejsca ) Po prostu 0 jakichkolwiek objawow i nagle jakbym wylaczyl zaplon, silnik gasnie i nic. Po tym albo odpala za 1 i jade dalej albo mam problem z odpaleniem i wlacza sie wentylator i nie chce odpalic.
Gdy zgasnie i po przekreceniu na zaplon kontrolka check bardzo szybko mruga pare razy to nie chce odpalic, a gdy zgasnie i na zaplonie check nie mruga tylko sie swieci to odpala za 1 i check gasnie.
Podpialem pod komputer i wywala blad "brak komunikacji ze sterownikiem silnika"
Ktos pomoze co moze powodowac takie cos ?
Posta umieściłem też w innym dziale ale chyba ten wydaje się słuszniejszy.
Najpierw miałem co jakis czas problem z odpalaniem ze musialem krecic po 5-6 razy zeby odpalila a pozniej spokoj i tak ni z d*py cos jej odwalalo i nie odpalala czasem za 1.
Problem ustał po wizycie u gazownikow ktorzy przejrzeli instalke i bledow z ich strony nie wykryli ale cos tam zmienili w podpieciu zapłonu.
Natomiast teraz mam inny problem, bowiem takze raz na jakis czas zdarza jej sie nie wiadomo dlaczego zgasnac na wolnych obrotach ( najczesciej podczas lekkiego toczenia sie lub ruszania z miejsca ) Po prostu 0 jakichkolwiek objawow i nagle jakbym wylaczyl zaplon, silnik gasnie i nic. Po tym albo odpala za 1 i jade dalej albo mam problem z odpaleniem i wlacza sie wentylator i nie chce odpalic.
Gdy zgasnie i po przekreceniu na zaplon kontrolka check bardzo szybko mruga pare razy to nie chce odpalic, a gdy zgasnie i na zaplonie check nie mruga tylko sie swieci to odpala za 1 i check gasnie.
Podpialem pod komputer i wywala blad "brak komunikacji ze sterownikiem silnika"
Ktos pomoze co moze powodowac takie cos ?
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Błąd P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości (zużyty katalizator, ewentualnie problemy z sondą lambda)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2016, 09:49 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
ECN 017015
124358
031308
.... mogę prosić o rozkodowanie ..... i podanie przyczyny wyświetlania tych błędów
.... nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności ... ale chciałem sprawdźić czy mi się coś tłucze w zawieszeniu i specjalnie najeżdżałem na studzienki .... po najechaniu na 5 szt .... zaświecił się check ..... po wycisnieciu gaz hamulec .... wyszły te błędy
124358
031308
.... mogę prosić o rozkodowanie ..... i podanie przyczyny wyświetlania tych błędów
.... nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności ... ale chciałem sprawdźić czy mi się coś tłucze w zawieszeniu i specjalnie najeżdżałem na studzienki .... po najechaniu na 5 szt .... zaświecił się check ..... po wycisnieciu gaz hamulec .... wyszły te błędy
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
wygląda na sondę, zawór turbosprężarki i wypadanie zapłonu - to co mi się udało poszukać w www
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Tak zrobiłem, RECa odłanczałem. coś to szkodzi? Czy sam zniknie?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2016, 20:19 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Witam po wy pedałowaniu wyskakują mi takie błędy proszę o pomoc w interpretacji. Nie wiem od czego zacząć czy jest to sonda czy może EGR.
0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR
1112 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l'- zawór zablokowany
0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR
1112 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l'- zawór zablokowany
Cześć, dzisiaj was proszę o poradę bo nie bardzo wiem co dalej zrobić.
Jakiś czas temu miałem robiony rozrząd po którym wyskoczyło mi 5 błędów, już nie pamiętam dokładnie numerów ale na pewno były poniższe bo pamiętam opisy i coś jeszcze co się udało zrobić. ECNy sobie zdekodowałem i w warsztacie wymienili mi cewkę/aparat zapłonowy - nie znam się więc mogłem przekręcić jak i lambdę przy katalizatorze (była podobno mocno wypalona). Niestety wciąż mam 3 alarmy:
014104 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2
013604 - Sygnał sondy ? 2 za wysoki
003608 - nie mam pojęcia co to jest ale niektórzy piszą że to odpowiednik kodu 0360, czyli Cewka zapłonowa „J"
Możliwe, że przyczyna jest jakaś trywialna ale nie mogłem znaleźć rozwiązania. Dodam tylko, że dysponuje OP-COM clonem a alarmy zczytywałem "pedałami".
Co do warsztatu, to miałem robione po znajomości więc odpada reklamacja ale jak będzie wiadomo co i jak lub co wymienić to nie będzie problemu - chodzi o diagnostykę.
Poradźcie proszę bo żona męczy mnie o kontrolkę na desce
Jakiś czas temu miałem robiony rozrząd po którym wyskoczyło mi 5 błędów, już nie pamiętam dokładnie numerów ale na pewno były poniższe bo pamiętam opisy i coś jeszcze co się udało zrobić. ECNy sobie zdekodowałem i w warsztacie wymienili mi cewkę/aparat zapłonowy - nie znam się więc mogłem przekręcić jak i lambdę przy katalizatorze (była podobno mocno wypalona). Niestety wciąż mam 3 alarmy:
014104 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2
013604 - Sygnał sondy ? 2 za wysoki
003608 - nie mam pojęcia co to jest ale niektórzy piszą że to odpowiednik kodu 0360, czyli Cewka zapłonowa „J"
Możliwe, że przyczyna jest jakaś trywialna ale nie mogłem znaleźć rozwiązania. Dodam tylko, że dysponuje OP-COM clonem a alarmy zczytywałem "pedałami".
Co do warsztatu, to miałem robione po znajomości więc odpada reklamacja ale jak będzie wiadomo co i jak lub co wymienić to nie będzie problemu - chodzi o diagnostykę.
Poradźcie proszę bo żona męczy mnie o kontrolkę na desce