Kody błędów
Moderator: Mariusz
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Sebol przede wszystkim masz LPG ?
Ja u siebie chwilę walczyłem z tym błędem zacznij od tego czy na pewno masz układ dolotowy, wydechowy szczelny ? U mnie największą robotę robił dziurawy tłumik środkowy.
Ja u siebie chwilę walczyłem z tym błędem zacznij od tego czy na pewno masz układ dolotowy, wydechowy szczelny ? U mnie największą robotę robił dziurawy tłumik środkowy.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Witam wszystkich moja Zafirka została podłączona pod kompa i pokazało 2 błędy
---P0105 (MAP) Czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym /(BARO) -Czujnik ciśnienia barometrycznego - wadliwe działanie obwodu (NIEOBECNY)
---P1105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (NIEOBECNY)
Na dzień dzisiejszy wyczyściłem czujnik w kolektorze , ale szczerze mówiąc był czysty i nie oklejony żadną mazią oraz sprawdziłem przewody podciśnieniowe czy gdzieś nie ma dziurki itp , wszystkie są ok.
Jedyne spostrzeżenie jest takie że kontrolka z kluczykiem się zapala na wolnych obrotach (oczywiście obcina moc) świeci kilka sekund i gaśnie wtedy moc powraca . Oczywiście nigdy nie wiadomo kiedy się zaświeci ,może to być dziś lub za tydzień , błąd wykasowany powraca nawet wtedy gdy kontrolka się nie zaświeci a auto jeździ normalnie.
Wszelkie sugestie oczywiście mile widziane
_________________
---P0105 (MAP) Czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym /(BARO) -Czujnik ciśnienia barometrycznego - wadliwe działanie obwodu (NIEOBECNY)
---P1105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (NIEOBECNY)
Na dzień dzisiejszy wyczyściłem czujnik w kolektorze , ale szczerze mówiąc był czysty i nie oklejony żadną mazią oraz sprawdziłem przewody podciśnieniowe czy gdzieś nie ma dziurki itp , wszystkie są ok.
Jedyne spostrzeżenie jest takie że kontrolka z kluczykiem się zapala na wolnych obrotach (oczywiście obcina moc) świeci kilka sekund i gaśnie wtedy moc powraca . Oczywiście nigdy nie wiadomo kiedy się zaświeci ,może to być dziś lub za tydzień , błąd wykasowany powraca nawet wtedy gdy kontrolka się nie zaświeci a auto jeździ normalnie.
Wszelkie sugestie oczywiście mile widziane
_________________
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
fredek pisze:Witam wszystkich moja Zafirka została podłączona pod kompa i pokazało 2 błędy
---P0105 (MAP) Czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym /(BARO) -Czujnik ciśnienia barometrycznego - wadliwe działanie obwodu (NIEOBECNY)
---P1105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (NIEOBECNY)
Na dzień dzisiejszy wyczyściłem czujnik w kolektorze , ale szczerze mówiąc był czysty i nie oklejony żadną mazią oraz sprawdziłem przewody podciśnieniowe czy gdzieś nie ma dziurki itp , wszystkie są ok.
Jedyne spostrzeżenie jest takie że kontrolka z kluczykiem się zapala na wolnych obrotach (oczywiście obcina moc) świeci kilka sekund i gaśnie wtedy moc powraca . Oczywiście nigdy nie wiadomo kiedy się zaświeci ,może to być dziś lub za tydzień , błąd wykasowany powraca nawet wtedy gdy kontrolka się nie zaświeci a auto jeździ normalnie.
Wszelkie sugestie oczywiście mile widziane
_________________
Moze pomoze
http://zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=23 ... ea51221abb
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=54756
bazyliszek72
bazyliszek72 pisze:fredek pisze:Witam wszystkich moja Zafirka została podłączona pod kompa i pokazało 2 błędy
---P0105 (MAP) Czujnik ciśnienia absolutnego w kolektorze dolotowym /(BARO) -Czujnik ciśnienia barometrycznego - wadliwe działanie obwodu (NIEOBECNY)
---P1105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure (NIEOBECNY)
Na dzień dzisiejszy wyczyściłem czujnik w kolektorze , ale szczerze mówiąc był czysty i nie oklejony żadną mazią oraz sprawdziłem przewody podciśnieniowe czy gdzieś nie ma dziurki itp , wszystkie są ok.
Jedyne spostrzeżenie jest takie że kontrolka z kluczykiem się zapala na wolnych obrotach (oczywiście obcina moc) świeci kilka sekund i gaśnie wtedy moc powraca . Oczywiście nigdy nie wiadomo kiedy się zaświeci ,może to być dziś lub za tydzień , błąd wykasowany powraca nawet wtedy gdy kontrolka się nie zaświeci a auto jeździ normalnie.
Wszelkie sugestie oczywiście mile widziane
_________________
Moze pomoze
http://zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=23 ... ea51221abb
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=54756
witaj tematy przeczytane od a do z i jedyne co mi przychodzi do głowy to początek końca pompy wtryskowej (ale czy na pewno??) Jak z tym się nie uporam a objawy będą się nasilały to auto wyląduje w firmie auto krak bo ja nie lubię druciarstwa i mimo że to stare autko to ma jeździć bez głupich błędów
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
P0075 Intake Valve Control Solenoid Circuit (Bank 1)
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0560 System Voltage Malfunction
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
P2120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch D Circuit
Pierwszy problem to zły skład mieszanki wynikający z niewłaściwego działania przepływki i przepustnicy. Drugi to niewłaściwe sygnały pochodzące z pedału gazu i sprzęgła. Dodatkowo występuje problem z zasilaniem.
Na początek sprawdź jakie masz napięcie w instalacji, bo to może być przyczyna pozostałych problemów.
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0560 System Voltage Malfunction
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction
P2120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch D Circuit
Pierwszy problem to zły skład mieszanki wynikający z niewłaściwego działania przepływki i przepustnicy. Drugi to niewłaściwe sygnały pochodzące z pedału gazu i sprzęgła. Dodatkowo występuje problem z zasilaniem.
Na początek sprawdź jakie masz napięcie w instalacji, bo to może być przyczyna pozostałych problemów.
Czy się coś dzieje hm w zasadzie nie pokoi mnie to że kontrolka poziomu oleju się zapala często jak auto jest rozgrzane, stan na zimnym silniku jest na max mimo to się zapala:/ może czujnik niewiem. A pozatym zapala się kontrolka autka z kluczykiem , i więcej objawów nie zauważyłem ,obroty ok, spalanie jak było tak jest, nie wiem właśnie skąd te błedy