Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam.W dniu wczorajszym odpaliłem moją zośkę-po chwili pracy na wolnych obrotach zośka nagle dostała wyższych obrotów i nagle zgasła- na desce zapaliła się kontrolka silnika.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu kontrolka zgasła i silnik odpalił normalnie-po 5 minutach pracy na wolnych obrotach pod garażem ta sama sytuacja-nagle obroty wzrosły i zośka zgasła zapalając kontrolkę silnika.Wyłączyłem zapłon -poczekałem 5 minut i ponownie go włączyłem -silnik odpalił i przejechałem zośką jeszcze w dniu wczorajszym jakieś 50 km bez żadnej awarii.W dniu dzisiejszym również zośka normalnie odpala - nic się nie dzieje-ale podłączyłem op-coma i pokazały się 2 błędy 1 błąd to 703/czujnik stop/ a drugi to błąd 1631-3 z opisem"wadliwe działanie pompy wtryskowej"-błędy skasowałem i na razie nic się nie dzieje-i co Panowie o tym sądzicie co to może być ? czy pompa wtryskowa się "kończy" czy to tylko sterownik-od siebie dodam , że sterownik wymieniałem jakieś 2 lata temu.Zośka to Zafira A 1999 r z przebiegiem 450 tys.km a silnik to X 20 DTL 60KW.
Witam.Wielkie dzięki za odpowiedź ,ale 3 lata temu jak padł sterownik to zgasła na drodze i więcej nie odpaliła- a teraz odpala i nic się nie dzieje /na razie-zobaczymy jak będzie dalej/
Witam.W dniu dzisiejszym Zośka już nie odpaliła- po podłączeniu op-coma pokazały się 2 błędy 1-to 1631-3/który dał się skasować i już nie występuje,natomiast 2 błąd to 1651/błąd w komunikacji CAN/-i tego błędu już nie mogę skasować-czy to na pewno uwalony sterownik czy coś z instalacją ?
Witam.W dniu dzisiejszym wziąłem się za demontaż sterownika pompy- po odłączeniu głównej wtyczki od pompy wtryskowej okazało się ,że na górnych pinach jest napięcie o wartości 0,4 V zamiast 12 V. Podpiąłem w to miejsce żarówkę H-4 i zacząłem ruszać przewodami w okolicach akumulatora-żarówka się zapalała , gasła i okazało się że mam przerwę w przewodzie masowym koloru brązowego idącym od akumulatora /przykręcany do klemy - na torxa 8/.Przewód wymieniłem,bład na komputerze skasowałem i zośka pali od szczała-okazało się ,że w przypadku braku napięcia na zasilaniu pompy wtryskowej op kom również wywala błąd 1651.A w tym konkretnym przypadku 300 zł uratowane i bardzo pomocna jest instrukcja dot.sterowników zamieszczona na stronie: wwwpuhomega.pl
P0001- niskie ciśnienie szyny common rail. Trzeba by podpiąć pod kompa i zrobić rundke czy ciśnienie spada. Później czujnik ciśnienia lub zawór upustu ciśnienia (czy jakoś tak)
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Hej. Szukałem odpowiedzi lecz nie znalazłem. Posiadam autko z 2005 roku 1.8 benzyna w gazie 140 koni. Na gazie zrobione około 8000km. Wyświetlił mi się błąd p1345 po sprawdzeniu na pedalach. Ciągle świeci się check po prawej stronie. Gaz raz działa A raz świeci na czerwono. Jestem posiadaczem zoski od 3 tygodni. Jestem laikiem więc z góry przepraszam
Pomożecie?