Brak wysokich obrotów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Onzo
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 12 sie 2019, 20:05
Imię: Tomek
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Zafira A 1,8
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18

Brak wysokich obrotów

#1 Post autor: Onzo »

Witam wszystkich,

Mam zafirę a 1,8 benzyna 2002 ta mocniejsza wersja Problem to wysokie obroty Przy spokojnym dodaniu gazu na postoju max będzie ok. 4000 przy szybkim dodaniu gazu max 3500 i spada Odpala normalnie Chodzi równo Przy wciskaniu gazu i testach zapala się kontrolka błędu i jest to spalanie na cylindrach 1 i 4 a raz było na 2 i 3 Po zapaleniu kontroli chodzi nierówno i trzęsie autem a po skasowaniu wraca do równej pracy Wymieniłem świece i filtr paliwa Nic to nie dało Świece były ładnie wypalone Byłem na innym komputerze i pokazał ten sam błąd Może ktoś miał podobnie Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Pszczyna
Zafiromaniak
Posty: 2302
Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: Zafira B 1,9
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#2 Post autor: Pszczyna »

A kable WN w jakim są stanie

Onzo
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 12 sie 2019, 20:05
Imię: Tomek
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Zafira A 1,8
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18

#3 Post autor: Onzo »

Oglądałem kable i wyglądają ok Kilka miesięcy temu naprawiali sterownik i było dobrze Teraz go sprawdzali i twierdzą że wygląda dobrze Ew. Test w innym aucie potwierdzi bądź zaprzeczy.
Myślałem że to może pompa paliwa ale nie wiem jak sprawdzić ciśnienie układu i jaki winno być
Ostatnio zmieniony 28 gru 2019, 12:54 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
barek16
Mieszkaniec
Posty: 394
Rejestracja: 17 sty 2018, 20:48
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Łańcut
Auto: Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#4 Post autor: barek16 »

Całkiem niedawno miałem podobny przypadek w ZA szwagra 1.8. Również wymienione wszystko od zapłonu, różne czujniki, komputer sprawdzany i podmieniany, kilku mechaników rozłożyło ręce a winnym okazał się być katalizator który się wysypał i zatkał rurę wydechową.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”