Powiem Ci że lepiej wymienic ale Zośka z 2011 r więc nie wiem czy jest sens i oczywiście większe prawdopodobieństwo że któraś nie będzie się chciała odkręcić albo co gorsze ze się urwie dlatego wolałbym sam wymienić tą jednąbazyliszek72 pisze:Moze pomoze
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=7372
A nie lepiej wymienic wszystkie
Kody błędów
Moderator: Mariusz
-
- Bywalec
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 12:19
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Opel Zafira A 1.8
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
Siema,
ZA 2001, 1.8 125km, PB+LPG
z miesiąc temu Zośka 2 razy wpadła mi w tryb awaryjny. Po odczytaniu kodów sposobem nożnym, odczytałem P1525 – (0) Jazda Awaryjna – Błąd pozycji – Nie występuje
P1550 - (4) Elektroniczne sterowanie przepustnicy Zarządzanie mocą- Nie występuje ( w necie znalazłem tłumaczenia błędów ). Do dziś żadnych problemów nie ma, żadnego spadku mocy, żadnych falowań obrotów, brak problemów z odpalaniem, żaden check lub kluczyk podczas jazdy nie występuje. Jedyne co mnie martwi, to to, że przy przekręceniu klucza na zapłon nie gaśnie samochodzik z kluczykiem ( czyli błąd widnieje w pamięci) lecz gaśnie on po podajże po 30 ? 40 poprawnych odpaleniach auta na kilka dni i znów potem się pojawia.
Pytanie moje, czy rozgrzebywać problem pomimo braku niepokojących objawów ( póki co ), jeśli tak to gdzie szukać rozwiązania od czego zacząć, co sprawdzić ?
Jeśli chodzi o mechanikę to jestem prawie zielony, dlatego pomoc mile widziana.
ZA 2001, 1.8 125km, PB+LPG
z miesiąc temu Zośka 2 razy wpadła mi w tryb awaryjny. Po odczytaniu kodów sposobem nożnym, odczytałem P1525 – (0) Jazda Awaryjna – Błąd pozycji – Nie występuje
P1550 - (4) Elektroniczne sterowanie przepustnicy Zarządzanie mocą- Nie występuje ( w necie znalazłem tłumaczenia błędów ). Do dziś żadnych problemów nie ma, żadnego spadku mocy, żadnych falowań obrotów, brak problemów z odpalaniem, żaden check lub kluczyk podczas jazdy nie występuje. Jedyne co mnie martwi, to to, że przy przekręceniu klucza na zapłon nie gaśnie samochodzik z kluczykiem ( czyli błąd widnieje w pamięci) lecz gaśnie on po podajże po 30 ? 40 poprawnych odpaleniach auta na kilka dni i znów potem się pojawia.
Pytanie moje, czy rozgrzebywać problem pomimo braku niepokojących objawów ( póki co ), jeśli tak to gdzie szukać rozwiązania od czego zacząć, co sprawdzić ?
Jeśli chodzi o mechanikę to jestem prawie zielony, dlatego pomoc mile widziana.
Witam
Koledzy po ostatnich mrozach pojawił się problem z zapaleniem Zafiry.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem ale po ostatnich mroźnych dniach pojawił sie błąd.
Przy minus 19 zapalił od strzała pojechałem zatankować na orlen do pełna, przejechałem 30 km i zaparkowałem auto pod blokiem.
Następnego dnia minus 12, trzy próby odpalenia nie udane. Akumulator wyraźnie osłabł i wyświetlił się błąd 060631.
Czy błąd ten może wyniknąć z rozładowanego akumulatora? Bateria ma nie cale pół roku, czyżby kolejny wydatek? Akumulator pod prostownikiem jutro zobaczę. Przyznam, że trochę sie boję.
Koledzy po ostatnich mrozach pojawił się problem z zapaleniem Zafiry.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem ale po ostatnich mroźnych dniach pojawił sie błąd.
Przy minus 19 zapalił od strzała pojechałem zatankować na orlen do pełna, przejechałem 30 km i zaparkowałem auto pod blokiem.
Następnego dnia minus 12, trzy próby odpalenia nie udane. Akumulator wyraźnie osłabł i wyświetlił się błąd 060631.
Czy błąd ten może wyniknąć z rozładowanego akumulatora? Bateria ma nie cale pół roku, czyżby kolejny wydatek? Akumulator pod prostownikiem jutro zobaczę. Przyznam, że trochę sie boję.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Z tabeli z pierwszej strony
0606 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora
Aku osłabł od kręcenia i nie udanych prób... a może paliwo "przyłapało"?
naładuj aku i spróbuj jeszcze raz... odpalaj w południe będzie najcieplej :>
0606 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora
Aku osłabł od kręcenia i nie udanych prób... a może paliwo "przyłapało"?
naładuj aku i spróbuj jeszcze raz... odpalaj w południe będzie najcieplej :>
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 17:00 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 maja 2014, 23:52
- Lokalizacja: 3-City
- Model:
Witam, chciałem poprosić o pomoc w rozwikłaniu zagadki nieświecącej prawej pozycji przedniej. Poczytałem na forum że to może wynikać z przełącznika albo komputera, sprawdzę to za kilka dni, ale miałem okazję podłączyć kompa i wyskoczył mi błąd.
B3867 czyli światło przednie i ten błąd można na chwile wykasować, ale po chwili wraca
U2139 który wykasowałem i nie wyskakuje więcej
U2100-C czyli can-bus communication malfunction i tego błędu nie da się wykasować czy to on może powodować nie działanie światła? czy mogłem go wygenerować sprawdzając bezpieczniki? Co to jest to ban-bus i gdzie to znajdę Dodam jeszcze że jak pedałuje błedy to nic nie wyskakuje.
z góry dzięki za pomoc.
B3867 czyli światło przednie i ten błąd można na chwile wykasować, ale po chwili wraca
U2139 który wykasowałem i nie wyskakuje więcej
U2100-C czyli can-bus communication malfunction i tego błędu nie da się wykasować czy to on może powodować nie działanie światła? czy mogłem go wygenerować sprawdzając bezpieczniki? Co to jest to ban-bus i gdzie to znajdę Dodam jeszcze że jak pedałuje błedy to nic nie wyskakuje.
z góry dzięki za pomoc.