Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
asadii pisze:Dzięki wielkie
Też muszę sobie sprawić, ale właśnie nie wiedziałem ile powinien mieć Ah. Ktoś mi kiedyś powiedział, że 60 powinien mieć. Wolałem to sprawdzić przed zakupem, bo te dzisiejsze mrozy to wykończą człowieka.
Przeczytaj ten wątek od początku, wszystko jest napisane.
Proszę pisać posty w odpowiednich działach - Bodek
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
asadii pisze:Dzięki wielkie
Też muszę sobie sprawić, ale właśnie nie wiedziałem ile powinien mieć Ah. Ktoś mi kiedyś powiedział, że 60 powinien mieć. Wolałem to sprawdzić przed zakupem, bo te dzisiejsze mrozy to wykończą człowieka.
Tylko kolego ja mam silnik 2.2dti i oryginalnie był 70Ah. Zobacz na akumulatorze co tam pisze na naklejce.
Ja mogę dodać że też jakbym miał kupować to byłby to Kager 72Ah 750A rozruchu.
A co do Centry to moim zdaniem już nie to co dawniej. Dużo producentów akumulatorów poszła na ilość co nie zawsze idzie w parze z jakością.
witam ta zima bedzie 1 dla mojej zofi w polsce bedzie pod chmurka stała ,silnik 1.6 i mam pytanie cy wyciagac ako na noc ? dodam ze rzadko jezdze 2razy na tydzien .prosze o odp
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 20:20 przez CzerwonaZofi, łącznie zmieniany 1 raz.
ok dzieki za te info a co z radiem mam orginalne i nie mam kodu czy jak kupie radio normalne za avansu to po wyjeci aku bede mial problemy z uruchomieniem radia chodzi mi tu o kod do radia,czy tylko problem z kodem do radia dotyczy radia orginalnego?
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2012 18:09 ]
a jeszcze jedno przy jakich mrozach wyciagac aku?
Hmm co do radia to nie wiem, pewnie zależy od radia Ja jedyną rzecz jaką ustawiam to zegarek i datę, radio mam fabryczne z CD....
Przy jakiej temp... trochę zależy od kondycji twojego aku... można już od 0 C ... jak wolisz, jak masz rzadko jeździć i nie chcesz niespodzianki w postaci rozładowania to nie czekaj do - 20 C
W benzynie aku nie musi być super kondycji bo nie wymaga tak dużego prądu rozruchowego.
Ja na Twoim miejscu nie bawiłbym się w wyciąganie.
U mnie przy 2.2DTI był średni aku a przy mrozach -20 po tygodniu stania pod chmurką odpalał. Dopiero -28 i ponad tydzień stania go unieruchomiło, ale to diesel...
nikt Ci nie zagwarantuje ze czy przy -20 Ci odpali a przy - 28 juz nie . Wszystko zalezy od "kaprysu" akumulatora. Każdy jest inny i może zawieść przy innych temperaturach. To że raz CI odpali przy -30 jest jest gwarancja ze przy - 5 -10 też odpali. Jak nie bedziesz jeździł dla swojego spokoju wyciągnij aku i weź do domu.
Nie wiem w jakim stopniu to pomaga ale ja mam założony na akumulator pokrowiec. Napewno nie zaszkodzi a może kiedyś pomóc.
Hej! Ja się zapytam o akumulator... Bo ten który dostałem z autem to ma tylko 55Ah. Ogólnie ostatnio jak samochód tydzień postał (z włączonym alarmem) to jak by słabiej kręcił... Akumulator marki Varta. Taki był z autem. Teraz zastanawiam się czy kupić Exide czy też Varte... Np. Varta
Akumulator Varta Blue Dynamic D59 (60Ah 540A) P+ (wys 175)
.http://www.varta-automotive.pl/index.php?id=515&artikelNr=5604090543132&application=PKW&modellinetype=15331
albo
Varta Blue Dynamic E43 W, 72Ah, 680A http://www.varta-automotive.pl/index.ph ... type=15331
Auto to benzyna 1.8 (125KM) z klimatyzacją i pakietem zimowym.
Dodam, że autem nie jeżdżę codziennie (na tygodniu do pracy jeżdżę busem), głównie auto użytkowane na trasach w weekendy..
Tak, widziałem... Ale dziwne bo auto ma 55 Ah, akumulator Varty. Czyli jak kupie tą wersje 60Ah to będzie ok??
Swoją drogą w instrukcji u mnie jest napisane : 44 Ah/55Ah*/70Ah*/72Ah*
Czyli gwiazdka oznacza wyposażenie dodatkowe..... I właśnie ja mam 55Ah.
[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 20:31 ]
Sprawdziłem po VIN auta... Akumulator jaki był fabrycznie to jednak 55 Ah...