Silnik mały problem

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#16 Post autor: gRZENIU »

wampir11111 pisze: gRZENIU chodzi o Fiata Punto 2 ;)
:facepalm: ale się zakręciłem ... :kac:

Ale nie zmienia faktu ,że rozrząd mógł przeskoczyć ... :P

Choć jak jest powyżej 1500 obr./min. wszystko ok , to mógł się uszkodzić czujnik przepustnicy , lub gdzieś podciśnienie gubi ( sprawdź , czy wszystkie przewody podciśnienia są całe i wpięte ...

danielkato

#17 Post autor: danielkato »

Ok

danielkato

#18 Post autor: danielkato »

Więc tak pod komputerem wyskoczyło

Immobilizer
U1702 błąd komunikacji w tobie can
U1700blad komunikacji z komp
U1602 can bus wyłączone
P1135 rezystor ogrzewania sondy lambda 1

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#19 Post autor: gRZENIU »

to już jasne dlaczego nie chciał zapalić ...

Czeka Cię programowanie immo , albo wymiana pętli wokół stacyjki ...
danielkato pisze:P1135 rezystor ogrzewania sondy lambda 1
No i sonda powiedziała :papa: dlatego jak odpalił chodził kiepsko ...

Taka moja mała sugestia ... ;)

Awatar użytkownika
Mawerix
Zafiromaniak
Posty: 542
Rejestracja: 15 sie 2016, 13:39
Imię: Szczepan
Lokalizacja: [KRA]
Auto: ZB 1.9
Model: ZB
Oznaczenie silnika: CDTI

#20 Post autor: Mawerix »

Obawiam się że sonda niema nic wspólnego, jej odczyty zazwyczaj brane są pod uwagę w ECM dopiero po rozgrzaniu silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”