Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
oczywiście każdy może mieć swoje zdanie ale ja się bardzo niemile rozczarowałem.
ASO Opel Żoliborz
jakieś pół roku temu coś nagle zaczęło buczeć pomiędzy 1800 a 2000 obrotów. niestety było to słyszalne tylko w kabinie. pojechałem do nich jakieś 2 miesiące temu i opisałem objawy. mechanik po 15 min. stwierdził że nic nie widzi. uparłem się i poprosiłem o wspólną jazdę z szefem zmiany. w czasie jazdy buczało jak diabli a ten mi wmawiał ze ten typ tak ma. nieźle mnie wkurzył. poprosiłem o kolejnego eksperta do przejażdzki. ten drugi też nic nie słyszał i twietdził że tttm. nie zapłaciłem nic i powiedzieli żegnamy. poprosiłem o wydruk przyjęcia zgłoszenia, opis wykonanych czynności oraz stwierdzenie że oni nic nie zauważyli. kazali mi napisać podanie o taki dokument i oczekiwać około miesiąca. minęły już dwa a ja nic nie dostałem ale nie odpuszczę. wychodząc obiecałem szefowi zmiany że jak to znajdę to przyjade do niego i mu udowodnię że się mylą. a wkuzryli mnie tym że zaczęli się między sobą podśmiewywać.
zadzwoniłem do Łysego ( obecnego na tym forum któremu jeszcze raz dziękuję za pomoc) który zajmuje się tłumikami. chciałem eliminować kolejne elementy i zacząłem od wydechu. i co się okazało??? zawór EGR stracił szczelnść. spaliny wydostawały się na zewnątrz i to tak buczało. wystarczyło zdjąć plastikową obudowę silnika i zobaczyć nalot sadzy.
jesli serwis nie jest w stanie zauważyć takich rzeczy to co to za serwis. a do tego fatalny poziom traktowania klienta.
Myślę, że mogę polecić Motohurt w Markach przy ulicy Słonecznej w osobie pana Andrzeja. Starszy mechanik, ale naprawdę znający się na robocie.
Pociła mi się śruba między skrzynią a wałem. W jednym serwisie - wymieniać simmering - 550, w drugim to samo, ale za 400. Podjechałem do Motohurtu i co się okazało? Olej po wymianie /ten stary/ najwyraźniej ściekł na dół, trochę się zatrzymało w zakamarkach i wyglądało, że to ze skrzyni. Zajrzał w rewizję, pooglądał, odmuchał benzyną i się okazało, że nic nie cieknie.
Myślę, że można tam jeździć, bo ceny mają naprawdę konkurencyjne (rozrząd INA z pompą KRAFT 620 PLN z robocizną). Uderzać do p. Andrzeja i się można powołać na błękitną Zafirę ;-)
witam, nie każdego jest stać jeździć do ASO więc każdy ma jakiś warsztat godny polecenia w swoim mieście. Ja już od kilku lat jeżdże ze swoimi OPELKAMI czyli ASTRĄ i ZAFIRKĄ do jednej firmy są to goście zajmujący sie wyłącznie opelkami i naprawdę wiedzą co robią a po wizycie zawsze coś w kieszeni jeszcze zostanie . Firma " FAWO CAR" mieści się w Rudzie Śląskiej dzielnica HALEMBA ul.Młyńska 31 oto link do strony http://panoramamiast.pl/index.php?optio ... 4&Itemid=5
Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 15:32 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy ktoś ma w Poznaniu lub okolicach jakiś sprawdzony serwis OPLA
Pozdrawiam
Witam. miki150 mogę Ci polecić warsztat, na ul. Szarotkowej. Korzystałęm z ich usług ostatnio 3 lata temu, przed wyprowadzką. Prowadził go p. Kubera, super gość. Bardzo dokładny i solidny. Nigdy nie naciągał na zbędne wydatki a jednocześnie nie proponował, żadnych kiepskich "amatorskich" rozwiązań. Trzaba się umawiać na naprawę, bo klientów miał sporo. Jak to mówią "dobry fachowiec zawsze zapracowany". Naprawdę polecam i ubolwam, że teraz nie mam takiego szpeca do dyspozycji. Pzdr
Polecam serwis klimatyzacji i diagnostyka pojazdów w Wyszkowie ul. Białostocka
- diagnostyka komputerowa
- pełen serwis klimy
- naprawa instalacji elektrycznych
- i inne
Niskie ceny (przynajmniej w moim przypadku). Zaletą jest to że pozwalają przyglądać się co robią
A tak na poważnie to może ktoś z warszawiaków podesłałby mi adres jakiegoś warsztatu - nie mylić z serwisem opla - w którym mogliby mi ustawić zbieżność
Zaczęła mi drgać kierownica więc w standardzie zaliczyłem oponiarza, a tam okazało się, że opony biją góra -dół i są ścięte od wewnętrznej strony co wskazuje na złą geometrię