Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
skabetti1

#46 Post autor: skabetti1 »

witam
Panie kicaj mam na liczniku troszke więcej kilometrów :roll:a to ma jakieś znaczenie przy takiej ilości kilo z tym ASO? Wczoraj przejechałem pare kilom. i spirala zgasła DPF się wypalił zrobiłem tak jak w manual napisane i zadziałało .
POZDRAWIAM

kicaj

#47 Post autor: kicaj »

jak wszystko gra to git
ale te 57 to nr cyklu wypalania czy nr przerwanego cyklu wypalania?
to jak czesto ci sie wypala DPF?

skabetti1

#48 Post autor: skabetti1 »

GRA :mrgreen:
W opisie=[ 57-obecny]to chyba dotyczy przerwania tego wypalania ale chyba nie jest to liczba przerwań bo w tym czasie tzn.migania spiralki auto gasiłem może 3razy a byłem w trasie jakieś100km
Po przejechanych 6tyś km wiem o 5ciu w tym raz techem :>
POZDRO

Awatar użytkownika
Krzysztof
Debiutant
Posty: 30
Rejestracja: 04 kwie 2009, 23:05
Imię: KRZYSZTOF
Lokalizacja: Lędziny
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#49 Post autor: Krzysztof »

Witam a może mi ktos pomóc z błędem 1901i 0115 ?
Kris

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#50 Post autor: MieHor »

P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za słabe wejście
P0115 Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie
P0115 Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju
P0115 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - usterka"

przez analogię do błędu:
P1900 - Cykl regeneracji filtra cząstek stałych został przerwany kilka razy (57) - Obecny
błąd P1901 może dotyczyć również DPF - tego nie jestem pewny

Awatar użytkownika
Krzysztof
Debiutant
Posty: 30
Rejestracja: 04 kwie 2009, 23:05
Imię: KRZYSZTOF
Lokalizacja: Lędziny
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#51 Post autor: Krzysztof »

Dzięki bardo kolego. A to może znaczyc ze czujnik padł czy może cos innego ? Wie ktos czy można cos z tym zrobić nie jadąc do ASO . Dzięki i pozdrawiam
Kris

darekimi

#52 Post autor: darekimi »

Panowie pomozecie z bledami ostatnio zapalala mi sie jak wlanczalem zafirke samochod z kluczykiem na jakies 20 sek pozniej gaslo pojechalem na kompa zczytal bledy byly takie dwa

P-1624
P-1523

Ten drugi to cos od wspomagania ale niejestem pewien.

Awatar użytkownika
jendrek
Bywalec
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2009, 08:46
Lokalizacja: Pabianice
Model:

#53 Post autor: jendrek »

To co znalazłem w VAG 4.9
P-1523 -System podszuszek powietrznych - otrzymany niewłaściwy sygnał
P-1624 -Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL - aktywny sygnał połączenia

darekimi

#54 Post autor: darekimi »

Jak koles mi odczytywal to ten pierwszy blad to od swiec a ten drugi od wspomagania a ty mi jakies poduszki i mile mozna cos wiecej

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#55 Post autor: BajBus »

litera kodu "P" to są błędy silnika
więc z poduszką to sie troche nijak ma...
ale nich MieHor sie wypowie jeszcze on jest specem w kodach ;)
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

darekimi

#56 Post autor: darekimi »

Z tym pierwszym to pomyłka jest

C-1523 zbyt niski sygnal
P-1624

wspomaganie sygal zbyt niski ale co to znaczy
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2009, 17:40 przez darekimi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#57 Post autor: MieHor »

Przykro mi - we wszystkich dostępnych mi wykazach kodów błędów wymienione błędy nie występują.
Moja rada - podczas diagnozowania poszczególnych elementów samochodu jakimkolwiek fejsem oprócz kodu błędu zawsze podawany jest też opis - co oznacza, jeśli nie po polsku to po ang.
Trzeba zawsze pamiętać o zapisaniu błędów jako raport z diagnostyki lub przynajmniej na kartce.

analyzer64

#58 Post autor: analyzer64 »

Jest:
P1523 throttle author is not in the target area C-006

kicaj

#59 Post autor: kicaj »

nie wiem co znaczy C-006 ale ten blad bym tlumaczyl ze pozycja przepustnicy jest poza spodziewanym obszarem pracy (a dokladnie tlumaczac nie jest w obszarze docelowym C-006)

analyzer64

#60 Post autor: analyzer64 »

Znalazłem ten kod C1523 - to jest System Voltage Low/High Voltage. Coś jest nie tak ze wspomaganiem EHPS. Sprawdź czy silnik wspomagania chodzi prawidłowo, podłączenie przewodów itd. może któryś z nich się przetarł i robi zwarcie, lub po prostu coś nie łączy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”