Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
witam
Panie kicaj mam na liczniku troszke więcej kilometrów :roll:a to ma jakieś znaczenie przy takiej ilości kilo z tym ASO? Wczoraj przejechałem pare kilom. i spirala zgasła DPF się wypalił zrobiłem tak jak w manual napisane i zadziałało .
POZDRAWIAM
GRA
W opisie=[ 57-obecny]to chyba dotyczy przerwania tego wypalania ale chyba nie jest to liczba przerwań bo w tym czasie tzn.migania spiralki auto gasiłem może 3razy a byłem w trasie jakieś100km
Po przejechanych 6tyś km wiem o 5ciu w tym raz techem :>
POZDRO
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za mocne wejście
P0115 Obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika - za słabe wejście
P0115 Obwód temperatury cieczy chłodzącej, wadliwe działanie
P0115 Temperatura cieczy chłodzącej silnika nie zgadza się z temperaturą oleju
P0115 "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - usterka"
przez analogię do błędu:
P1900 - Cykl regeneracji filtra cząstek stałych został przerwany kilka razy (57) - Obecny
błąd P1901 może dotyczyć również DPF - tego nie jestem pewny
Dzięki bardo kolego. A to może znaczyc ze czujnik padł czy może cos innego ? Wie ktos czy można cos z tym zrobić nie jadąc do ASO . Dzięki i pozdrawiam
Panowie pomozecie z bledami ostatnio zapalala mi sie jak wlanczalem zafirke samochod z kluczykiem na jakies 20 sek pozniej gaslo pojechalem na kompa zczytal bledy byly takie dwa
P-1624
P-1523
Ten drugi to cos od wspomagania ale niejestem pewien.
To co znalazłem w VAG 4.9
P-1523 -System podszuszek powietrznych - otrzymany niewłaściwy sygnał
P-1624 -Złe funkcjonowanie lampki usterek MIL - aktywny sygnał połączenia
litera kodu "P" to są błędy silnika
więc z poduszką to sie troche nijak ma...
ale nich MieHor sie wypowie jeszcze on jest specem w kodach
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Przykro mi - we wszystkich dostępnych mi wykazach kodów błędów wymienione błędy nie występują.
Moja rada - podczas diagnozowania poszczególnych elementów samochodu jakimkolwiek fejsem oprócz kodu błędu zawsze podawany jest też opis - co oznacza, jeśli nie po polsku to po ang.
Trzeba zawsze pamiętać o zapisaniu błędów jako raport z diagnostyki lub przynajmniej na kartce.
nie wiem co znaczy C-006 ale ten blad bym tlumaczyl ze pozycja przepustnicy jest poza spodziewanym obszarem pracy (a dokladnie tlumaczac nie jest w obszarze docelowym C-006)
Znalazłem ten kod C1523 - to jest System Voltage Low/High Voltage. Coś jest nie tak ze wspomaganiem EHPS. Sprawdź czy silnik wspomagania chodzi prawidłowo, podłączenie przewodów itd. może któryś z nich się przetarł i robi zwarcie, lub po prostu coś nie łączy.