LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
Arczi,
Zgadzam się w 100% z Toba.
Polecam pytającemu poczytanie lpg-forum.pl i tam zapytać o dobrego gzownika jego okolicy. Nawet jeżeli okaże się ze będziesz musiał pojechać do niego kawałek, to moim zdaniem warto, bo instalacje zakladasz na lata i nie warto na niej oszczędzać, a dobrze założona instalacja na dobrych komponentach musi swoje kosztować. Nikt przecież za darmo nie będzie siedział ponad 10-12 godzin zakładając gaz zgodnie ze sztuką i strojąc instalację potem instalację w trasie.
Dlatego pisalem, ze 2300 wydaje się być malo jak za instalke na H2000, mogę się tu mylić... nie wiem jak się cenią instalatorzy w tamtych okolicach...
Swoją instalacje zkladałem właśnie u sprawdzonego gzownika, prejechlem juz 17 tys i nie miałem z nią żadnych problemów pomimo że jest to Stać i H2000.
Zgadzam się w 100% z Toba.
Polecam pytającemu poczytanie lpg-forum.pl i tam zapytać o dobrego gzownika jego okolicy. Nawet jeżeli okaże się ze będziesz musiał pojechać do niego kawałek, to moim zdaniem warto, bo instalacje zakladasz na lata i nie warto na niej oszczędzać, a dobrze założona instalacja na dobrych komponentach musi swoje kosztować. Nikt przecież za darmo nie będzie siedział ponad 10-12 godzin zakładając gaz zgodnie ze sztuką i strojąc instalację potem instalację w trasie.
Dlatego pisalem, ze 2300 wydaje się być malo jak za instalke na H2000, mogę się tu mylić... nie wiem jak się cenią instalatorzy w tamtych okolicach...
Swoją instalacje zkladałem właśnie u sprawdzonego gzownika, prejechlem juz 17 tys i nie miałem z nią żadnych problemów pomimo że jest to Stać i H2000.
witam panów,
dzieki za odp.
posiadam Zafirke A rok 2004 1.8 125km
beda monotwac gaz dopiero w piatek wiec mam jeszcze troche czasu na ewentualne zmiany,
nie jestem jedynie przekonany co do reduktora KME TUR??? jesli ktos na tym smiga albo cos kojarzy to prosze o info,
odnosnie wyboru warsztatu to w Kielcach nie ma duzego wyboru, a na forum tez jakos nikt nie poleca. Wybralem z kilku wzgledów, duze doswiadczenie , bodajze 16 lat, dobre wyposazenie warsztatu, duza wiedza pracowników, i z tego co wiem do duzy ruch u nich jest takze to mysle o czyms swiadczy
warsztat nazywa sie KA - TECH , Kielce ul. górna 18
strona internetowa jest ale teraz chyba maja w modernizacji
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i pomoc
dzieki za odp.
posiadam Zafirke A rok 2004 1.8 125km
beda monotwac gaz dopiero w piatek wiec mam jeszcze troche czasu na ewentualne zmiany,
nie jestem jedynie przekonany co do reduktora KME TUR??? jesli ktos na tym smiga albo cos kojarzy to prosze o info,
odnosnie wyboru warsztatu to w Kielcach nie ma duzego wyboru, a na forum tez jakos nikt nie poleca. Wybralem z kilku wzgledów, duze doswiadczenie , bodajze 16 lat, dobre wyposazenie warsztatu, duza wiedza pracowników, i z tego co wiem do duzy ruch u nich jest takze to mysle o czyms swiadczy
warsztat nazywa sie KA - TECH , Kielce ul. górna 18
strona internetowa jest ale teraz chyba maja w modernizacji
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i pomoc
Ale ze dlaczego tak uwazasz ? Ze co ? Ze tylko by mowili to za co im zaplaca ? Nie wydaje mnie sie...radek85 pisze:ale przyznam ze dosc malo wiarygodna
Jakbys pogadac z 20-30 takimi gosciami to mysle ze polowa z nich powiedziala w miare konkretnie. Wydaje mi sie choc niczego za to nie dam sobie uciac
OK EOT
radek85, polecam jednak zajrzeć na LPG forum. Jest tam opinia o KA-TECH z ulicy górnej 18.... Opinia nie zachęca do korzystania z ich usług.
Poczytaj i się zastanów.
Pozdrawiam.
Poczytaj i się zastanów.
Pozdrawiam.
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
I masz świętą rację. Po tak poleconym warsztacie dostaniesz na maksa badziewną instalkę (bo tanio) i do tego ustawioną na ubogą mieszankę (bo mało pali). Większość taksiarzy jakich znam (a znam ich trochę, bo z nimi także pracowałem) po samochodzie na lpg natychmiast kupowała diesla, bo "głowica padła od gazu"radek85 pisze:jest to jakas opcja ale przyznam ze dosc malo wiarygodna
KME TUR to dobry reduktor. Trochę dupnie zaprojektowana część wodna, ale podobno problemów z odpowietrzaniem nie ma.
Sterownik lepszy byłby Tech 320 bo ma lepszą autokorektę, ale i Stag da sobie radę tylko trzeba dopilnować żeby porządnie skalibrowali.
Moja rada: Zapytaj czy zdejmują kolektor do nawiercania. Jak nie to pożegnaj ich ozięble i znajdź inny zakład.
Opinia jest jak dziura w tylku : kazdy ma swojacns80 pisze:I masz świętą rację. Po tak poleconym warsztacie dostaniesz na maksa badziewną instalkę (bo tanio) i do tego ustawioną na ubogą mieszankę (bo mało pali).
Kilka "zlotowek" polecalo mi wlsnie zaklad LPG w ktorym finalnie zakladalem instalki ale spoko.
Moze w Twoich regionach jest inaczej
W/g mnie to niema sie czym chwalic ale spoko : wazne zeby wlasciciel byl zadowolnycns80 pisze:Większość taksiarzy jakich znam (a znam ich trochę, bo z nimi także pracowałem) po samochodzie na lpg natychmiast kupowała diesla, bo "głowica padła od gazu"
w czwartek zamontowali takie cos :
wielozawór TOMASETTO, obudowa wielozaworu BORMECH, zawór tankowania TOMASETTO, elektroniczna jednostka sterusjąca ECU -NEVO, wtryskiwacz gazu HANA, przełącznik B/G - NEVO,filtr gazu LPG - KME, przewód PARKER, reduktor KME, zbiornik nr TRB3442, zawor gazowy OMB
ale nie moge przyznac ze z dzialania jestem zadowolony, wiecej w wątku problemy z instalacja LPG... w skrócie napisze kontrolka czerwona CHECK ENGINE...
wielozawór TOMASETTO, obudowa wielozaworu BORMECH, zawór tankowania TOMASETTO, elektroniczna jednostka sterusjąca ECU -NEVO, wtryskiwacz gazu HANA, przełącznik B/G - NEVO,filtr gazu LPG - KME, przewód PARKER, reduktor KME, zbiornik nr TRB3442, zawor gazowy OMB
ale nie moge przyznac ze z dzialania jestem zadowolony, wiecej w wątku problemy z instalacja LPG... w skrócie napisze kontrolka czerwona CHECK ENGINE...