Kody błędów
Moderator: Mariusz
Serdecznie witam kolege w gronie posiadaczy Zosiek i życze dużego przebiegu,i proponował bym poszukać tematu.Gdzieś na forum są tematy dotyczące kodów błędów .
0170-Nieprawidłowy skład mieszanki-mieszanka za uboga lub za bogata.
0134-Regulacja poza zakresem / brak sygnału sondy.
0140-Brak sygnału sondy.
0170-Nieprawidłowy skład mieszanki-mieszanka za uboga lub za bogata.
0134-Regulacja poza zakresem / brak sygnału sondy.
0140-Brak sygnału sondy.
Cześć, może macie jakieś sugestie...
obecne błędy 112252 112052 17000 07000 38008 wiem że temat już był
sprawdzam po kolei możliwości, ale to nie koniec.
na przestrzeni ostatniego roku miałem więcej błędu pojawiających okresowo i znikających na miesiące np:
wiosną błędy czujnika temperatury spali (podobno psuje się rzadko, chyba że kabel się przetrze) pojawiały się a już od 10 miesięcy nie powróciły;
co jakiś czas - raz na kilka miesięcy posłuszeństwa odmawiają mi czujniki parkowania przód - kilka dni nie działają i wszystko wraca do normy...
radio raz na jakiś czas (znów co kilka miesięcy) przy włączeniu charczy, wyłączony i włączony silnik i wszystko ok (włączenie i wyłączenie radia nie działa).
przebieg 140 tys 4,5 roku używania.
czy to nie usterka instalacji elektrycznej??? może sterowników??? czy ktoś z Was miał może podobnie że szwankowały różne rzeczy... a później okazywało się że jest ok...
co do ostatnich błędów przegląd złączek od pedału gazu do sterownika... kilka tygodni spokoju i znów wczoraj w korku kicha totalna tryb awaryjny kilkukrotnie... w trasie po wybiciu się z korka ok.
obecne błędy 112252 112052 17000 07000 38008 wiem że temat już był
sprawdzam po kolei możliwości, ale to nie koniec.
na przestrzeni ostatniego roku miałem więcej błędu pojawiających okresowo i znikających na miesiące np:
wiosną błędy czujnika temperatury spali (podobno psuje się rzadko, chyba że kabel się przetrze) pojawiały się a już od 10 miesięcy nie powróciły;
co jakiś czas - raz na kilka miesięcy posłuszeństwa odmawiają mi czujniki parkowania przód - kilka dni nie działają i wszystko wraca do normy...
radio raz na jakiś czas (znów co kilka miesięcy) przy włączeniu charczy, wyłączony i włączony silnik i wszystko ok (włączenie i wyłączenie radia nie działa).
przebieg 140 tys 4,5 roku używania.
czy to nie usterka instalacji elektrycznej??? może sterowników??? czy ktoś z Was miał może podobnie że szwankowały różne rzeczy... a później okazywało się że jest ok...
co do ostatnich błędów przegląd złączek od pedału gazu do sterownika... kilka tygodni spokoju i znów wczoraj w korku kicha totalna tryb awaryjny kilkukrotnie... w trasie po wybiciu się z korka ok.
jurorog, a co z wilgotnoscia powietrza przy wystepowaniu owych usterek (slonecznie cyz deszczowo)? moze ten trop nakieruje cie w dalszych poszukiwaniach. Garażujesz samochód?
Witam ponownie
Opiszę problem , przy jeździe zośka gaśnie i włącza sie wentylator, po wyłączeniu wentylatora odpala i jedzie dalej. Za pierwszym razem pokazały się takie błedy p1600, p0606, p0335, p0100 sprawdziłem co one oznaczają za następnym razem wyskoczył jeszcze inny błąd. Pomocy a i komputer nie widzi obrotów silnika
Opiszę problem , przy jeździe zośka gaśnie i włącza sie wentylator, po wyłączeniu wentylatora odpala i jedzie dalej. Za pierwszym razem pokazały się takie błedy p1600, p0606, p0335, p0100 sprawdziłem co one oznaczają za następnym razem wyskoczył jeszcze inny błąd. Pomocy a i komputer nie widzi obrotów silnika
PrzemekM coś w tym jest...
zazwyczaj problemy pojawiają się w okresach wiosna, jesień,
w lato był spokój.
Samochód jest garażowany.
Czy to możliwe by pogoda miała aż tak duży wpływ na elektronikę???
Kiedyś też miałem po wyjechaniu z myjki, gdy suszyłem samochód na dłuższej prostej, błąd zacięcia turbiny - od tego czasu minęły 2 lata kilkadziesiąt tysięcy kilometrów przejechane i błąd się nie powtórzył.
Czy Wasze zafiry też tak reagują na wilgotność... czy moja jest jakimś wyjątkiem od reguły?
zazwyczaj problemy pojawiają się w okresach wiosna, jesień,
w lato był spokój.
Samochód jest garażowany.
Czy to możliwe by pogoda miała aż tak duży wpływ na elektronikę???
Kiedyś też miałem po wyjechaniu z myjki, gdy suszyłem samochód na dłuższej prostej, błąd zacięcia turbiny - od tego czasu minęły 2 lata kilkadziesiąt tysięcy kilometrów przejechane i błąd się nie powtórzył.
Czy Wasze zafiry też tak reagują na wilgotność... czy moja jest jakimś wyjątkiem od reguły?
Auto bylo bite z przodu? moze sterownik (czy jak to sie tam zwie) nie jest szczelnie sklejony po stłuczce.H,Łajszczak pisze:Jeżeli wtyczki będą nieszczelne to jak najbardziej wilgoć będzie powodowała takie błędy..jurorog pisze:Czy to możliwe by pogoda miała aż tak duży wpływ na elektronikę???
Wiem ze u mnie jest cos takiego (sterownik ponoc byl wsadzony z innego auta po stluczce w niemczech) ale poki co odpukac wszystko dziala bez problemu (poprzedni wlasciciel tez sie nie skarzyl na takie dolegliwosci przez 3 lata uzytkowania). Ale niech na temat sterownika wypowie sie ktos bardziej kumaty - ja go nie widzialem na oczy, nawet nie wiem gdzie on jest, o przekladaniu i klejeniu powiedzial mi Grzesiek (Heko) przy okazji kastrowania auta.
ktos na forum (chyba tym) pisal o podobnych problemach gdy auto mu troche zawilgło (jazda podczas strasznej ulewy)