Zdecydowanie nie, to nie są kable to takich celów a szczególnie ta ich izolacja.kaliope pisze: A co jak by na wszystko wsadził kable głośnikowe 1.5mm, te beztlenowe?. Ta izolacja jest bardzo elastyczna.
[A] [B] Urwane przewody w łącznikach drzwi !!! - dyskusja
Moderator: Mariusz
Witam.
Również polecam kable silikonowe + koszulki termokurczliwe. Zapłaciłem 4,50 za m.b. ale naprawdę są dobrej jakości i starczą na długo. Te oryginalne są bardzo sztywne a myślę, że w parze z dużym zagięciem przy drzwiach dają efekt łamania i urywania. Tu jest wada przy projektowaniu wiązki.
Lutowałem przy włączonym akumulatorze i nie mam żadnych błędów.
Mam tylko jedno pytanie:
Czy u Was też moduł/pakiet komfort (czyli odsuwanie i zasuwanie szyb kluczykiem) działał dopiero po kilku załączeniach silnika (wyciągałem kilka razy wtyczkę z wiązką i zdarzyło mi się na drugi dzień posiadać tę funkcję w tych drzwiach lub kilka razy zapaliłem silnik)
Również polecam kable silikonowe + koszulki termokurczliwe. Zapłaciłem 4,50 za m.b. ale naprawdę są dobrej jakości i starczą na długo. Te oryginalne są bardzo sztywne a myślę, że w parze z dużym zagięciem przy drzwiach dają efekt łamania i urywania. Tu jest wada przy projektowaniu wiązki.
Lutowałem przy włączonym akumulatorze i nie mam żadnych błędów.
Mam tylko jedno pytanie:
Czy u Was też moduł/pakiet komfort (czyli odsuwanie i zasuwanie szyb kluczykiem) działał dopiero po kilku załączeniach silnika (wyciągałem kilka razy wtyczkę z wiązką i zdarzyło mi się na drugi dzień posiadać tę funkcję w tych drzwiach lub kilka razy zapaliłem silnik)
Mam jeszcze pytanko czy odłączałeś Akumulator podczas tej operacji.
P.S
Dziś wykonywałem pierwszy raz wymianę żarówki mijania zakończoną sukcesem. Po tym chęci aby naprawić wiązkę kabli (Nie działa central w prawych tylnych) teraz zamknięte na stałe (wciśnięta zapatka w drzwiach)
P.S
Dziś wykonywałem pierwszy raz wymianę żarówki mijania zakończoną sukcesem. Po tym chęci aby naprawić wiązkę kabli (Nie działa central w prawych tylnych) teraz zamknięte na stałe (wciśnięta zapatka w drzwiach)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Grygi, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja wtyczka byla zmasakrowana pourywane piny kable zerwane przy samej wtyczce przewody byly białe jak dojsc ktory gdzie ma isc ? po otworzeniu drugiej strony moj mechanik stwierdzil ze tam jest jeszcze inna wiazka i ze nie dojdzie z tym wszystkim do ładu..
Po 2 miesiacach dzwonienia po szrotach przeszukiwania alegro nie znalazlem wtyczki zeby podmienic w Aso rowniez powiedziano mi ze nie podejma sie tego w takim to jest stanie i "musze miec wtyczke z uzywanego" Co śmieszne w jednym aso stwierdzili ze nie da sie nic dokupic i ze tylko jest cale okablowanie auta za 6 tys , a dzwoniac do innego aso okazalo sie ze da sie kupic wtyczke z kablami ta od strony slupka 625 zl a ta od drzwi bodajże 125 (jest jedna w pol, oczywiscie ja potrzebowalem ta od drzwi wiec to troche drogo...
Oddałem auto do pewnego magika z racji ze nie mam nawet lutownicy ani warunkow no i po prostu sie nieznam, on powiedzial ze wyjsciem jest wywalenie wtyczki, polaczenie kabli bezposrednio ponownie kolorami, oczywiscie laczenia w srodku itp. itd. po wszystkim uswiadomil mnie ze "nie ma plusa" i musial wziac z czego innego w przeciwnym razie trzeba bylo by szukac gdzies w podlodze gdzie kabel jest strzelony
EFEKT:
-głośnik działa
-zamek działa
-szyba działa
-kontrolka otwarcia drzwi przy tych drzwiach TP nie dziala
-alarm raz sygnalizuje, ze ktores z drzwi sa otwarte raz nie
-alarm zalacza sie w obu tych przypadkach podajac przyczyne z drzwi
Alarm zalozony to Seo perfect
Nadal zamykam auto wchodzac przez TP drzwi i naciskajac centralny zamek od srodka i zamykam drzwi, no bo auto ich nie widzi, a nie,chce zeby alarm mi wyl 5 razy dziennie.
Szlag mnie juz z tym trafia i gdybym byl teraz w Polsce pierwsze co bym zrobil, to pojechal do Sig_Man'a
Po 2 miesiacach dzwonienia po szrotach przeszukiwania alegro nie znalazlem wtyczki zeby podmienic w Aso rowniez powiedziano mi ze nie podejma sie tego w takim to jest stanie i "musze miec wtyczke z uzywanego" Co śmieszne w jednym aso stwierdzili ze nie da sie nic dokupic i ze tylko jest cale okablowanie auta za 6 tys , a dzwoniac do innego aso okazalo sie ze da sie kupic wtyczke z kablami ta od strony slupka 625 zl a ta od drzwi bodajże 125 (jest jedna w pol, oczywiscie ja potrzebowalem ta od drzwi wiec to troche drogo...
Oddałem auto do pewnego magika z racji ze nie mam nawet lutownicy ani warunkow no i po prostu sie nieznam, on powiedzial ze wyjsciem jest wywalenie wtyczki, polaczenie kabli bezposrednio ponownie kolorami, oczywiscie laczenia w srodku itp. itd. po wszystkim uswiadomil mnie ze "nie ma plusa" i musial wziac z czego innego w przeciwnym razie trzeba bylo by szukac gdzies w podlodze gdzie kabel jest strzelony
EFEKT:
-głośnik działa
-zamek działa
-szyba działa
-kontrolka otwarcia drzwi przy tych drzwiach TP nie dziala
-alarm raz sygnalizuje, ze ktores z drzwi sa otwarte raz nie
-alarm zalacza sie w obu tych przypadkach podajac przyczyne z drzwi
Alarm zalozony to Seo perfect
Nadal zamykam auto wchodzac przez TP drzwi i naciskajac centralny zamek od srodka i zamykam drzwi, no bo auto ich nie widzi, a nie,chce zeby alarm mi wyl 5 razy dziennie.
Szlag mnie juz z tym trafia i gdybym byl teraz w Polsce pierwsze co bym zrobil, to pojechal do Sig_Man'a
Ostatnio zmieniony 05 paź 2011, 12:38 przez kenny1987, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli w tym momencie nie moze to funkcjonowac bez wtyczki na takim bezposrednim polaczeniu ?magistrala CAN jest przerwana
No chyba slabo skoro jest to co jest ..Jeśli Twój "magik" zna się trochę na elektryce w samochodach
jak to zdiagnozowac ? jaki kolor i wyglad ma przewod od lini CAN?złe lub brak połączenia magistrali CAN
Z kostką sobie poradziłem, ale niestety (albo stety) przewody są całe. Chyba coś z siłownikiem, bo jak nadstawie ucha to w pozostałych drzwiach wyraźnie słychać zamykanie i otwieranie a w tych tylko jakieś jęki
A tak przy okazji to tą gumową harmonijkę wyjmuje się z słupka, bo miejsca do ewentualnego lutowania to bardzo malutko.
A tak przy okazji to tą gumową harmonijkę wyjmuje się z słupka, bo miejsca do ewentualnego lutowania to bardzo malutko.