LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
Zastanawiam się nad czymś takim Lovato smart
Z tego co widzę to w skład wchodzi
- reduktor RGJ3 lovato
- filtry
- listwa wtryskowa JP lovato
- przełącznik lovato
- sterownik lovato smart
- czujnik temperatury lovato
Ceny w mojej miejscowości to około 2 400 do 2 600.
Co o tym sądzicie, zostać przy tym czy zmienić na coś innego.
Z tego co widzę to w skład wchodzi
- reduktor RGJ3 lovato
- filtry
- listwa wtryskowa JP lovato
- przełącznik lovato
- sterownik lovato smart
- czujnik temperatury lovato
Ceny w mojej miejscowości to około 2 400 do 2 600.
Co o tym sądzicie, zostać przy tym czy zmienić na coś innego.
Trochę Cię fantazja poniosła. U nas nawet za 1800 jest zrobione porządnie. Po prostu jest na tańszych komponentach , chociaż te tańsze nie znaczy że są dużo bardziej gorszewamka18 pisze:Mi nie chodziło o podcinanie tylko perfidne pocięcie dywanu(kilka nacięć w każdą stronę) na podłodze w bagażniku bo się go nie chciało demontować, wystarczyło go wyciągnąć, przykręcić butle i założyć dywan i by nic nie było widać. A na dodatek kabli też nie wszyscy lutują tylko na skrętkę po polsku bo tak łatwiej i szybciej gwarancje wytrzyma a potem jak zaśniedzieje to przynajmniej klient wróci z awarią i się go dodatkowo skroi. No i oczywiście instalacja kabli, węży na sztukę wciśnięta w komorę silnika wszystko luźne i się wala bo parę opasek to za duży koszt. Tak wyglądają instalacje u tych co robią taniej.
Ja u siebie w zafirze widzę tylko wtryskiwacze reszta tak sprytnie pochowana że tylko sprawne oko wszystko znajdzie.
Opasek się nie żałuje , lutuje się wszystko i nic się nie wala bo szkoda czasu na poprawki
A z tym chowaniem , to bym polemizował. Fajnie kiedy nic nie widać w przypadku kiedy się jeździ z otwartą maską. Ale kto jeździ z otwartą maską? Ale jeśli chodzi o serwisowanie , to lepiej kiedy wszystko jest na wierzchu
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi. A co do ceny może i by dało rade taniej ale jeszcze kwestia była opinii.
A co do otwartej maski to może i się nie jeździ z otwartą ale lubię sprawdzić czy jest pod nią wszystko ok i widzieć ład i porządeka i od czasu do czasu się pochwalić w końcu to OPC, a serwis to zależy kto na to patrzy dla mnie ma być ładnie i schludnie a oni jak założyli to i przegląd oraz naprawy też zrobią. Bo nie jedni założą ale serwisować już nie chcą .
A co do otwartej maski to może i się nie jeździ z otwartą ale lubię sprawdzić czy jest pod nią wszystko ok i widzieć ład i porządeka i od czasu do czasu się pochwalić w końcu to OPC, a serwis to zależy kto na to patrzy dla mnie ma być ładnie i schludnie a oni jak założyli to i przegląd oraz naprawy też zrobią. Bo nie jedni założą ale serwisować już nie chcą .
Podaj mi namiary, zobaczę gdzie to jest. Bo po miejscowości widzę Jaroszów, a to spory kawałek tuż obok Wrocławia.shadoworg pisze:Lovato polecam sam przeszedłem z staga na lovato
P.S niedaleko mojej miejscowości jest warsztat który od lat -nastu instaluje gaz i goście znają się na rzeczy dzięki nim przeszedłem na Lovato i nie żałuje
Każdy twierdzi, że jak nie jest jego to jest dziadostwo, a jak jego to mistrz w wykonaniu.Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi.
Dla takich to ja mam
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Ja zakładałem Lovato tu: http://www.stacjakontroli.com/
Spoko. Podrzucę linka koledze z suwałk . Na pewno ich odwiedzi :lol:shadoworg pisze:http://www.autogaz.swidnica.pl/
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
Nie rozklejaj mnie, poszukaj na stronie producenta. Przecież wielu firmowców udziela informacji o warsztatach, chcesz mnie zadziwić czy rozbawić takim wpisem ?jacek76 pisze:Spoko. Podrzucę linka koledze z suwałk . Na pewno ich odwiedzishadoworg pisze:http://www.autogaz.swidnica.pl/
Rozmawiałem z mechanikiem, brc wydało nową instalację 36. Podobno jest lepsze od brc 24 i szczerze powiem, że nie wiem czy to dobry pomysł. Myślę też jeszcze nad lovato. Ceny są podobne.Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC ,a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi.
Chociaż w warsztacie bardziej mnie namawiano na brc.
Bardzo dobra elektronika. Do Twojego auta zupełnie zbędna, bo z opcji dodatkowych dostępnych w sterowniku nikt nigdy nie skorzysta. Isa2 to pic na wodę, karzesz to wylaczyc potygodniu. Lepsza opcja bedzie sprawdzony 4eco lub plus.aliass pisze:w Pietek 7 sierpinia oddaje autko do zagazowania.. założą instalacje STAG 300 iso2 ktora sie sama dopasowuje do auta... Czy ktos znający sie na temacie moze opisac tą instalacje?
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia