Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pin 11 licznika łączymy z pinem 17 panela a pin 41 licznika z 8 panela
a co do listy to faktycznie jest na 100% niepoprawna, żeby nie bawić się w zbędne koszty a tylko sprawdzić wystarczy pod piny licznika podpiąć jakiś przycisk i aktywować opkiem o ile się da, wtedy będziecie mieli pewność na 100% ;-)
wielkie dzięki koledzy za pomoc to mi dużo rozjaśniło ale rozebranie tych wtyczek i dołożenie tych pinów to jakaś masakra /wszystko jest mikro\ ostatnie małe pytanko czy tzw,konektory są w tych wtyczkach i wystarczy wpiąć kable czy trzeba mieć też konektory bo się właśnie przed chwilą poddałem nie mogę rozbebeszyć wtyczki licznika
Właśnie dokładam przycisk sport. We wtyczce panelu, na pinie 8 i 17 są przewody żółto czarny i żółto czerwony (bardziej żółte z w/w paskami).
Licznik mam ZR.
Wg listy nic nie widać żeby miał pasować. Ale tempomat jest, czujniki są, przewody do wtyczki są.... więc trza będzie spróbować aktywować.
Zacznijmy od tego, że silnik ma założoną inną sprężarkę.
Jest to silnik Z19DT, który opuszcza fabrykę z mocą 120KM.
Efekt końcowy: 190KM + 400Nm to teoretycznie przyrost ponad 50%
Ciekawe co na to sprzęgło i dwumasa.
A dla spostrzegawczych:
Teraz moja kolej z problemami. Zamontowałem SPORT, dołożyłem wiązkę. Kabelki powpinane zgodnie z opisem KIT GTO i Flora. W opcomie w zakładce IPC ustawiłem z SPORT nie występuje na występuje. Podświetlanie działa ale dioda sygnalizująca włączenie funkcji już nie. Nie ma też żadnej reakcji na wciskanie ani przytrzymywanie guzika. Wydaje mi się że podczas aktywowania coś pominąłem. Potrafi ktoś z Was opisać procedurę aktywacji krok po kroku?