Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Skasowany użytkownik 8511

#931 Post autor: Skasowany użytkownik 8511 »

ddddddurix pisze:Bylem u 7 elektrykow i kazdy rozklada rece
A ładowanie masz w normie (13,8 V-14,4 V)?

ddddddurix

#932 Post autor: ddddddurix »

Tak. Nowy alternator tzn. Po regeneracji i nowy akumulator

adask04

#933 Post autor: adask04 »

Hejka podepne sie pod temat gdyż tez mam ostatnio problem z moja Zosia :(
Posta umieściłem też w innym dziale ale chyba ten wydaje się słuszniejszy.

Najpierw miałem co jakis czas problem z odpalaniem ze musialem krecic po 5-6 razy zeby odpalila a pozniej spokoj i tak ni z d*py cos jej odwalalo i nie odpalala czasem za 1.

Problem ustał po wizycie u gazownikow ktorzy przejrzeli instalke i bledow z ich strony nie wykryli ale cos tam zmienili w podpieciu zapłonu.

Natomiast teraz mam inny problem, bowiem takze raz na jakis czas zdarza jej sie nie wiadomo dlaczego zgasnac na wolnych obrotach ( najczesciej podczas lekkiego toczenia sie lub ruszania z miejsca ) Po prostu 0 jakichkolwiek objawow i nagle jakbym wylaczyl zaplon, silnik gasnie i nic. Po tym albo odpala za 1 i jade dalej albo mam problem z odpaleniem i wlacza sie wentylator i nie chce odpalic.
Gdy zgasnie i po przekreceniu na zaplon kontrolka check bardzo szybko mruga pare razy to nie chce odpalic, a gdy zgasnie i na zaplonie check nie mruga tylko sie swieci to odpala za 1 i check gasnie.

Podpialem pod komputer i wywala blad "brak komunikacji ze sterownikiem silnika"

Ktos pomoze co moze powodowac takie cos ?

ddddddurix

#934 Post autor: ddddddurix »

zamykam temat. nie uwierzycie ale problemem była spalona pompa wspomagania :oops:

arkko1

#935 Post autor: arkko1 »

Witam taki błąd ecn 042012 metoda gaz,hamulec . Check świeci cały czas auto pali i jeździ. Proszę o sugestie. Dodam ,że po błędzie wyświetlił się ecn 000000.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2016, 09:14 przez arkko1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#936 Post autor: Flora »

Błąd P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości (zużyty katalizator, ewentualnie problemy z sondą lambda)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2016, 09:49 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#937 Post autor: Rafoooo »

ECN 017015
124358
031308

.... mogę prosić o rozkodowanie ..... i podanie przyczyny wyświetlania tych błędów :mrgreen:

.... nie wiem czy to jakiś zbieg okoliczności ... ale chciałem sprawdźić czy mi się coś tłucze w zawieszeniu i specjalnie najeżdżałem na studzienki :mrgreen: .... po najechaniu na 5 szt .... zaświecił się check :lol: ..... po wycisnieciu gaz hamulec .... wyszły te błędy :/
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#938 Post autor: Bodek »

wygląda na sondę, zawór turbosprężarki i wypadanie zapłonu - to co mi się udało poszukać w www ;)
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#939 Post autor: rafant4011 »

Co oznacza ten błąd?
U2100 - Brak komunikacji z szyną CAN

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#940 Post autor: Flora »

Dokładnie to, moduł nie ma połączenia z innym przez magistralę CAN. Dzieje się tak np po odłączaniu modułów w czasie ich działania.

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#941 Post autor: rafant4011 »

Tak zrobiłem, RECa odłanczałem. coś to szkodzi? Czy sam zniknie?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2016, 20:19 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#942 Post autor: Flora »

Sam nie zniknie, będzie zapamiętany, ale nieaktywny.

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#943 Post autor: rafant4011 »

Dzięki Marcin :piwo:

zafir285

#944 Post autor: zafir285 »

Witam po wy pedałowaniu wyskakują mi takie błędy proszę o pomoc w interpretacji. Nie wiem od czego zacząć czy jest to sonda czy może EGR.
0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR
1112 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l'- zawór zablokowany

piotraspl
Świeżak
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 2014, 20:42
Lokalizacja: Warszawa
Model:

#945 Post autor: piotraspl »

Cześć, dzisiaj was proszę o poradę bo nie bardzo wiem co dalej zrobić.

Jakiś czas temu miałem robiony rozrząd po którym wyskoczyło mi 5 błędów, już nie pamiętam dokładnie numerów ale na pewno były poniższe bo pamiętam opisy i coś jeszcze co się udało zrobić. ECNy sobie zdekodowałem i w warsztacie wymienili mi cewkę/aparat zapłonowy - nie znam się więc mogłem przekręcić jak i lambdę przy katalizatorze (była podobno mocno wypalona). Niestety wciąż mam 3 alarmy:

014104 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2
013604 - Sygnał sondy ? 2 za wysoki
003608 - nie mam pojęcia co to jest ale niektórzy piszą że to odpowiednik kodu 0360, czyli Cewka zapłonowa „J"

Możliwe, że przyczyna jest jakaś trywialna ale nie mogłem znaleźć rozwiązania. Dodam tylko, że dysponuje OP-COM clonem a alarmy zczytywałem "pedałami".
Co do warsztatu, to miałem robione po znajomości więc odpada reklamacja ale jak będzie wiadomo co i jak lub co wymienić to nie będzie problemu - chodzi o diagnostykę.

Poradźcie proszę bo żona męczy mnie o kontrolkę na desce ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”