Wybór instalacji gazowej
Moderator: Mariusz
Wybór instalacji gazowej
Witam wszystkich O instalacjach było dużo napisane W moim przypadku ogranicza się to do dwóch instalacji BRC seóelt za 3 tys, i STAG 300 plus isa na reduktorze acr 01 lub silver i wtryskiwacze hana H 2000 za 2800 Jaki panowie polecacie zestaw z wyżej wymienionych,kosztach eksploatacji itd? Autko to zafira 1,8 125 km automat
W 2-ch swoich autach zakladalem BRC - kpl grupe i warto jesli ktos wiecej jezdzi.
Tansze instalacje roznia sie przede wszystkim wtryskami a dokladnie ich zywotnoscia. Reszta i tak podlega takiej samej gwarancji.
W kwestii LPG zawsze polegam na firmie w ktorej ja instalowalem 2 instalacje i 7 osob z mojego polecenia - wiekszosc rdzina i dobrzy znajomi (100% zadowolenia). Ta firma to Eko-Gaz - Czakram.
Jesli dzis mialbym wybierac to tylko i wylacznie kpl grupa BRC.
Tansze instalacje roznia sie przede wszystkim wtryskami a dokladnie ich zywotnoscia. Reszta i tak podlega takiej samej gwarancji.
W kwestii LPG zawsze polegam na firmie w ktorej ja instalowalem 2 instalacje i 7 osob z mojego polecenia - wiekszosc rdzina i dobrzy znajomi (100% zadowolenia). Ta firma to Eko-Gaz - Czakram.
Jesli dzis mialbym wybierac to tylko i wylacznie kpl grupa BRC.
Ja mam taką instalację czyli stag i wtryskiwacze hana, dopóki było ciepło to wszystko ok, a teraz szlag mnie trafia jak po przełączeniu na gaz wariują mi obroty.Przemo1977 pisze:Witam wszystkich O instalacjach było dużo napisane W moim przypadku ogranicza się to do dwóch instalacji BRC seóelt za 3 tys, i STAG 300 plus isa na reduktorze acr 01 lub silver i wtryskiwacze hana H 2000 za 2800 Jaki panowie polecacie zestaw z wyżej wymienionych,kosztach eksploatacji itd? Autko to zafira 1,8 125 km automat
- kamil12luty
- Mieszkaniec
- Posty: 235
- Rejestracja: 31 mar 2012, 20:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Model:
Czy BRC, czy Landi Renzo czy STAG (na dobrej kompletacji, czytaj Hana + porządny reduktor) to nie ma tak wielkiego znaczenia jak dobry gazownik. BRC jest w miarę "makaronoodporne" i często jeździ nawet byle jak wrzucone pod maskę. Zaletą LR i BRC jest to, że masz komplet od jednego producenta i jest już ze sobą zgrany, korekty dla wtryskiwaczy zaszyte w sterowniku itp. Jednak tak samo dobrze może chodzić STAG, jeśli jest dobrze zainstalowany i zestrojony - a może być potem tańszy w obsłudze (np. wtryskiwacze MED do Landi Renzo są ca. 4 razy droższe od Hany). W dwóch samochodach mam pancerne Landi Renzo (gdzieś widziałem na forum samochód, który bez dotykania przejeździł 300 000 km), ale dziś raczej poszedłbym w kierunku STAGA. Nie robię kosmicznych przebiegów, a instalacja jest nieco tańsza i łatwiejsza w samodzielnej obsłudze. Wybierz co Ci pasuje - a najważniejsze - znajdź dobrego gazownika.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1143
- Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X18XE1
- Gender:
MARCEL!, Zbiornik jaki posiadasz ma wymiary zewnetrzne 600x200, gdzie 600 to średnica.
Zbiornik o którym pisałem ja a więc 47 litrów ma wymiar 630x200, gdzie 630 to średnica.
Jak widać oba zbiorniki mają taką samą wysokość-200mm, więc jeśli ten ktory masz nie wystaje to i ten większy by tego nie robił. Pozdrawiam
Zbiornik o którym pisałem ja a więc 47 litrów ma wymiar 630x200, gdzie 630 to średnica.
Jak widać oba zbiorniki mają taką samą wysokość-200mm, więc jeśli ten ktory masz nie wystaje to i ten większy by tego nie robił. Pozdrawiam
Masz rozbite tłoczki we wtryskiwaczach a w związku z tym jest za bogato i dlatego ci falują obroty. Wymienisz wtryskiwacze , zrobisz autoadaptację i bedzie jeżdzić.pioneet pisze:Ja mam taką instalację czyli stag i wtryskiwacze hana, dopóki było ciepło to wszystko ok, a teraz szlag mnie trafia jak po przełączeniu na gaz wariują mi obroty.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia