Strona 1 z 1

[B] Zrob to sam zczytywanie bledow dla opornych ;)

: 11 mar 2009, 00:23
autor: kicaj
Panie i Panowie zczytujemy kody ECN (Error Code Number):
1) wchodzimy do auta
2) zamykamy drzwi
3) pedal hamulca i gazu do dna
4) przekrecamy kluczyk na pozycje II (nie zapalamy silnika!!)

na wyswietlaczu kilometrow powinien sie pojawic komunikat i 6 cyfr ECN 123450, co oznacza blad o numerze P 1234

i teraz jak sie pojawi: ECN 000000 oznacza brak bledu, ale rowniez brak bledu moze nie byc zasygnalizowany (ja probowalem ale nic sie nie pojawialo) niczym, albo tylko mignieciem slynnej kontrolki (ta z autkiem i kluczem)

ponoc to dziala (zostalo sprawdzone) na motorze Z16XE (mowimy wciaz o Zafirze B), rowniez Z19DTH

za postem http://www.zafira-forum.de/showthread.php?t=8515

niech sie ktos odezwie czy dziala...



Działa, wszystko jest opisane, jak ktoś ma jakiś konkretny błąd to niech pisze nowy temat w odpowiednim dziale.
Tu zamykam. M.

Jak ktoś chce dodać coś ważnego w TYM temacie to niech pisze, a odblokuję.

: 22 mar 2009, 10:10
autor: Maciek
Nie wiem jak cały temat adamekg tu podpiąć więc kopiuję kody błędów.

Kod: Zaznacz cały

Kod    Opis kodu
0100    Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza
0101    Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza
0102    Sygnał z przepływomierza powietrza za niski
0103    Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki
0104    Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo
0105    Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0106    Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0107    Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0108    Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0109    Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0110    Czujnik temperatury powietrza zasysanego
0111    Czujnik temperatury powietrza zasysanego
0112    Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za niski
0113    Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnał za wysoki
0114    Czujnik temperatury powietrza zasysanego - usterka pojawia się okresowo
0115    Czujnik temperatury silnika
0116    Czujnik temperatury silnika
0117    Czujnik temperatury silnika - sygnał za niski
0118    Czujnik temperatury silnika - sygnał za wysoki
0119    Czujnik temperatury silnika - usterka pojawia się okresowo
0120    Czujnik położenia przepustnicy
0121    Czujnik położenia przepustnicy
0122    Czujnik położenia przepustnicy - zwarcie do masy
0123    Czujnik położenia przepustnicy - zwarcie do plusa zasilania
0124    Czujnik położenia przepustnicy - usterka pojawia się okresowo
0125    Czujnik temperatury płynu chłodzącego
0126    Czujnik temperatury płynu chłodzącego
0129    Nieprawidłowe działanie zaworu EGR
0130    Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
0131    Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l za niski - mieszanka za uboga
0132    Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l za wysoki - mieszanka za bogata
0133    Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l  zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0134    Regulacja   poza zakresem /'brak sygnału sondy ? l
0135    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l
0136    Sygnał sondy ? 2 za wysoki
0137    Sygnał sondy ? 2 za niskie
0138    Napięcie w obwodzie sondy ? 2 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania
0139    Sygnał sondy ? 2 zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0140    Brak sygnału sondy ? 2
0141    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2
0142    Nieprawidłowy sygnał sondy ? 3
0143    Sygnał sondy ? 3 za niskie
0144    Napięcie w obwodzie sondy ? 3 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania
0145    Sygnał sondy ? 3 zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0146    Brak sygnału sondy ? 3
0147    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 3
0150    Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? 2
0151    Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l (rząd cylindrów 2) za niski – mieszanka za uboga
0152    Regulacja poza zakresem / sygnał sondy ? l  (rząd cylindrów 2) za wysoki -mieszanka za bogata
0153    Sygnał sondy ? l (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0154    Brak sygnału sondy ? l (rząd cylindrów 2)
0155    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ?  l (rząd cylindrów 2)
0156    Nieprawidłowy sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2)
0157    Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) za niski
0158    Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) za wysoki
0159    Sygnał sondy ? 2 (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0160    Brak sygnału sondy ? 2 (rząd cylindrów 2)
0161    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2 (rząd cylindrów 2)
0162    Nieprawidłowy sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2)
0163    Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) za niski
0164    Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) za wysoki
0165    Sygnał sondy ? 3 (rząd cylindrów 2) zmienia się za wolno - sonda zestarzona
0166    Brak sygnału sondy ?3 (rząd cylindrów 2)
0167    Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 3 (rząd cylindrów 2)
0170    Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0171    Mieszanka za uboga dla pełnych obciążeń
0172    Mieszanka za bogata dla pełnych obciążeń
0173    Nieprawidłowy skład mieszanki (rząd cylindrów 2) - mieszanka za uboga lub za bogata
0174    Mieszanka za uboga dla pełnych obciążeń (rząd cylindrów 2)
0175    Mieszanka za bogata dla pełnych obciążeń (rząd cylindrów 2)
0176    Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki
0177    Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki
0178    Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki - sygnał za niski
0179    Uszkodzenie w układzie czujnika składu mieszanki - sygnał za wysoki
0180    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A
0181    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A
0182    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za niski
0183    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za wysoki
0184    Uszkodzenie  w  układzie  czujnika  temperatury paliwa  A -  usterka  pojawia  się okresowo
0185    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B
0186    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B
0187    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B - sygnał za niski
0188    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury paliwa B - sygnał za wysoki
0189    Uszkodzenie  w układzie  czujnika  temperatury paliwa  B  - usterka pojawia  się okresowo
0190    Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy
0191    Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy
0192    Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - sygnał za niski
0193    Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy – sygnał za wysoki
0194    Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - usterka pojawia się okresowo
0195    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego
0196    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego
0197    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - sygnał za niski
0198    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - sygnał za wysoki
0199    Uszkodzenie w układzie czujnika temperatury oleju silnikowego - usterka pojawia się okresowo
0200    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0201    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l
0202    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2
0203    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 3
0204    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 4
0205    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 5
0206    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 6
0207    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 7
0208    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 8
0209    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 9
0210    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 10
0211    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 11
0212    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 12
0213    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza rozruchowego l
0214    Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza rozruchowego 2
0215    Uszkodzenie elektromagnesu wyłączania silnika - zaworu odcinającego
0216    Uszkodzenie w układzie wyznaczania kąta wyprzedzenia wtrysku
0217    Przekroczono maksymalną dopuszczalną temperaturę silnika
0218    Przekroczono maksymalną dopuszczalną temperaturę skrzyni biegów
0219    Przekroczono maksymalne dopuszczalne obroty silnika
0220    Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B
0221    Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B
0222    Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B sygnał za niski
0223    Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B - sygnał za wysoki
0224    Czujnik położenia przepustnicy / Czujnik położenia pedału przyspieszenia B - usterka pojawia się okresowo
0225    Uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy lub czujnika położenia pedału przyspieszenia
0226    Uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy lub czujnika położenia pedału przyspieszenia
0227    Uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy lub czujnika położenia pedału przyspieszenia - zwarcie do masy
0228    Uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy lub czujnika położenia pedału przyspieszenia - zwarcie do plusa zasilania
0229    Uszkodzenie   czujnika   położenia   przepustnicy lub czujnika położenia pedału przyspieszenia - uszkodzenie sporadyczne
0230    Przekaźnik pompy paliwa
0231    Uszkodzenie w obwodzie pompy paliwa - zwarcie do masy
0232    Uszkodzenie w obwodzie pompy paliwa - zwarcie do plusa
0233    Uszkodzenie w obwodzie pompy paliwa - usterka sporadyczna
0235    Czujnik ciśnienia doładowania „A"
0236    Czujnik ciśnienia doładowania „A"
0237    Czujnik ciśnienia doładowania „A" - zwarcie do masy
0238    Czujnik ciśnienia doładowania „A" - zwarcie do plusa
0239    Czujnik ciśnienia doładowania „A" - usterka sporadyczna
0240    Czujnik ciśnienia doładowania „B"
0241    Czujnik ciśnienia doładowania „B" - zwarcie do masy
0242    Czujnik ciśnienia doładowania „B" - zwarcie do plusa
0243    Czujnik ciśnienia doładowania „B" - usterka sporadyczna
0244    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „A"
0245    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „A" - zwarcie do masy lub przerwa
0246    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „A" - zwarcie do plusa
0247    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „A"
0248    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „B"
0249    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „B" - zwarcie do masy lub przerwa
0250    Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania „B" - zwarcie do plusa
0251    Usterka pompy wtryskowej „A"
0252    Usterka pompy wtryskowej „A"
0253    Usterka pompy wtryskowej „A"
0254    Usterka pompy wtryskowej „A"
0255    Usterka pompy wtryskowej „A" – sporadyczna
0256    Usterka pompy wtryskowej „B"
0257    Usterka pompy wtryskowej „B"
0258    Usterka pompy wtryskowej „B"
0259    Usterka pompy wtryskowej „B"
0260    Usterka pompy wtryskowej „B" - sporadyczna
0261    Wtryskiwacz cylindra 1 – przerwa lub zwarcie do masy
0262    Wtryskiwacz cylindra 1 – zwarcie do plusa
0263    Nieprawidłowe działanie cylindra 1
0264    Wtryskiwacz cylindra 2 – przerwa lub zwarcie do masy
0265    Wtryskiwacz cylindra 2 - zwarcie do plusa
0266    Nieprawidłowe działanie cylindra 2
0267    Wtryskiwacz cylindra 3 - przerwa lub zwarcie do masy
0268    Wtryskiwacz cylindra 3 - zwarcie do plusa
0269    Nieprawidłowe działanie cylindra 3
0270    Wtryskiwacz cylindra 4 - przerwa lub zwarcie do masy
0271    Wtryskiwacz cylindra 4 - zwarcie do plusa
0272    Nieprawidłowe działanie cylindra 4
0273    Wtryskiwacz cylindra 5 - przerwa lub zwarcie do masy
0274    Wtryskiwacz cylindra 5 - zwarcie do plusa
0275    Nieprawidłowe działanie cylindra 5
0276    Wtryskiwacz cylindra 6 - przerwa lub zwarcie do masy
0277    Wtryskiwacz cylindra 6  zwarcie do plusa
0278    Nieprawidłowe działanie cylindra 6
0279    Wtryskiwacz cylindra 7 - przerwa lub zwarcie do masy
0280    Wtryskiwacz cylindra 7 - zwarcie do plusa
0281    Nieprawidłowe działanie cylindra 7
0282    Wtryskiwacz cylindra 8 - przerwa lub zwarcie do masy
0283    Wtryskiwacz cylindra 8 - zwarcie do plusa
0284    Nieprawidłowe działanie cylindra 8
0285    Wtryskiwacz cylindra 9 - przerwa lub zwarcie do masy
0286    Wtryskiwacz cylindra 9 - zwarcie do plusa
0287    Nieprawidłowe działanie cylindra 9
0288    Wtryskiwacz cylindra 10 - przerwa lub zwarcie do masy
0289    Wtryskiwacz cylindra 10 - zwarcie do plusa
0290    Nieprawidłowe działanie cylindra 10
0291    Wtryskiwacz cylindra 11 - przerwa lub zwarcie do masy
0292    Wtryskiwacz cylindra 11 - zwarcie do plusa
0293    Nieprawidłowe działanie cylindra 11
0294    Wtryskiwacz cylindra 12 - przerwa lub zwarcie do masy
0295    Wtryskiwacz cylindra 12 - zwarcie do plusa
0296    Nieprawidłowe działanie cylindra 12
0300    Układ zapłonowy - wypadanie zapłonów
0301    Zapłon cylindra l - wypadanie zapłonów
0302    Zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów
0303    Zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów
0304    Zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów
0305    Zapłon cylindra 5 - wypadanie zapłonów
0306    Zapłon cylindra 6 - wypadanie zapłonów
0307    Zapłon cylindra 7 - wypadanie zapłonów
0308    Zapłon cylindra 8 - wypadanie zapłonów   
0309    Zapłon cylindra 9 - wypadanie zapłonów
0310    Zapłon cylindra 10 - wypadanie zapłonów
0311    Zapłon cylindra 11 - wypadanie zapłonów
0312    Zapłon cylindra 12 - wypadanie zapłonów
0320    Obwód wyjściowy czujnika prędkości obrotowej silnika - rozdzielacza zapłonu
0321    Obwód wyjściowy czujnika prędkości obrotowej silnika - rozdzielacz zapłonu
0322    Obwód wyjściowy czujnika prędkości obrotowej silnika - rozdzielacza zapłonu brak sygnału
0323    Obwód wyjściowy czujnika prędkości obrotowej silnika - rozdzielacza zapłonu usterka sporadyczna
0325    Nieprawidłowy sygnał z czajnika spalania stukowego 1
0326    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1
0327    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 - zwarcie do masy
0328    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 - zwarcie do plusa
0329    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 - usterka sporadyczna
0330    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 2
0331    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 2
0332    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 2 - zwarcie do masy
0333    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 2 - zwarcie do plusa
0334    Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 2 - usterka sporadyczna
0335    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0336    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0337    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" - zwarcie do masy
0338    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" - zwarcie do plusa
0339    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" - usterka sporadyczna
0340    Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0341    Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0342    Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu - zwarcie do masy
0343    Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu - zwarcie do plusa
0344    Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu - usterka sporadyczna
0351    Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie
0352    Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie
0355    Cewka zapłonowa „E"
0356    Cewka zapłonowa „F"
0357    Cewka zapłonowa „G"
0358    Cewka zapłonowa „H"
0359    Cewka zapłonowa „I"
0360    Cewka zapłonowa „J"
0361    Cewka zapłonowa „K"
0362    Cewka zapłonowa „L"
0370    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A"
0371    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika  „A" - za dużo impulsów
0372    Nieprawidłowy  sygnał prędkości  obrotowej   silnika  z  czujnika  „A" -  za  mało impólsów
0373    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A" - usterka sporadyczna, nierówne impulsy
0374    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A" - brak impulsów
0375    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „B"
0376    Nieprawidłowy  sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika  „B" - za dużo impulsów
0377    Nieprawidłowy  sygnał  prędkości obrotowej silnika z czujnika „B" - za mało impulsów
0378    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „B" – usterka sporadyczna, nierówne impulsy
0379    Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „B" - brak impulsów
0380    Usterka w układzie świec żarowych
0381    Uszkodzenie lampki kontrolnej świec żarowych
0385    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „B"
0356    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „B"
0387    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „B" - zwarcie do masy
0388    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „B" - zwarcie do plusa
0389    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „B" - usterka sporadyczna
0400    Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR
0401    Za mały przepływ w układzie EGR
0402    Za duży przepływ w układzie EGR
0403    Napięcie na zaworze EGR za wysokie lub za niskie
0404    Uszkodzenie w układzie EGR
0405    Czujnik układu recyrkulacji spalin „A" - za wysoki poziom sygnału
0406    Czujnik układu recyrkulacji spalin „A" - zwarcie do plusa
0407    Czujnik układu recyrkulacji spalin „A" - przerwa lub zwarcie do masy
0408    Czujnik układu recyrkulacji spalin „B" - za wysoki poziom sygnału
0410    Uszkodzenie w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0411    Nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0412    Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0413    Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0414    Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0415    Zawór sterujący „B" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0416    Zawór sterujący „B" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0417    Zawór sterujący „B" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0418    Przekaźnik „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0419    Przekaźnik „B" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0420    Sprawność katalizatora (rząd cylindrów 1) za mała
0421    Sprawność katalizatora wstępnego (rząd cylindrów 1) za mała
0422    Sprawność katalizatora głównego (rząd cylindrów 1) za mała
0423    Sprawność katalizatora podgrzewanego (rząd cylindrów 1) za mała
0424    Temperatura katalizatora podgrzewanego (rząd cylindrów 1) za mała
0430    Sprawność katalizatora (rząd cylindrów 1) za mała
0431    Sprawność katalizatora wstępnego (rząd cylindrów 1) za mała
0432    Sprawność katalizatora głównego (rząd cylindrów 1) za mała
0433    Sprawność katalizatora podgrzewanego (rząd cylindrów ł) za mała
0434    Temperatura katalizatora podgrzewanego (rząd cylindrów 1) za mała
0440    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0441    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0442    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - nieszczelność
0443    Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0444    Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0445    Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0446    Regulacja odpowietrzania w układzie przechwytywania par paliwa
0447    Regulacja odpowietrzania w układzie przechwytywania par paliwa
0448    Regulacja odpowietrzania w układzie przechwytywania par paliwa - uszkodzenie zaworu
0449    Regulacja odpowietrzania w układzie przechwytywania par paliwa - uszkodzenie zaworu
0450    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - uszkodzenie czujnika ciśnienia
0451    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - uszkodzenie czujnika ciśnienia
0452    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - uszkodzenie czujnika ciśnienia - zwarcie do masy
0453    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - uszkodzenie czujnika ciśnienia - zwarcie do plusa
0454    Usterka w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa - uszkodzenie czujnika ciśnienia
0455    Usterka w układzie przechwytywania par paliwa - nieszczelność
0460    Czujnik poziomu paliwa
0461    Czujnik poziomu paliwa
0462    Czujnik poziomu paliwa - przerwa lub zwarcie do masy
0463    Czujnik poziomu paliwa - zwarcie do plusa
0464    Czujnik poziomu paliwa - usterka sporadyczna
0465    Czujnik natężenia przepływu przedmuchu
0466    Czujnik natężenia przepływu przedmuchu
0467    Czujnik natężenia przepływu przedmuchu - przerwa lub zwarcie do masy
0468    Czujnik natężenia przepływu przedmuchu - zwarcie do plusa
0469    Czujnik natężenia przepływu przedmuchu - usterka sporadyczna
0470    Czujnik ciśnienia spalin
0471    Czujnik ciśnienia spalin
0472    Czujnik ciśnienia spalin - przerwa lub zwarcie do masy
0473    Czujnik ciśnienia spalin - zwarcie do plusa
0474    Czujnik ciśnienia spalin - usterka sporadyczna
0475    Zawór regulacyjny ciśnienia spalin
0476    Zawór regulacyjny ciśnienia spalin
0477    Zawór regulacyjny ciśnienia spalin - przerwa lub zwarcie do masy
0478    Zawór regulacyjny ciśnienia spalin - zwarcie do plusa
0479    Zawór regulacyjny ciśnienia spalin - usterka sporadyczna
0480    Uszkodzenie w układzie chłodzenia powietrzem l
0481    Uszkodzenie w układzie chłodzenia powietrzem 2
0482    Uszkodzenie w układzie chłodzenia powietrzem 3
0483    Usterka wentylatora chłodzenia - funkcja Ratio Check
0484    Usterka wentylatora chłodzenia - za duży pobór prądu
0485    Usterka wentylatora chłodzenia
0500    Czujnik prędkości własnej pojazdu
0501    Czujnik prędkości własnej pojazdu
0502    Czujnik prędkości własnej pojazdu - przerwa lub zwarcie do masy
0503    Czujnik prędkości własnej pojazdu - usterka sporadyczna
0505    Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0506    Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego - obroty za niskie
0507    Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego - obroty za wysokie
0510    Uszkodzenie włącznika biegu jałowego przepustnicy
0520    Uszkodzenie czujnika (włącznika) ciśnienia oleju
5221    Uszkodzenie czujnika (włącznika) ciśnienia oleju
0552    Uszkodzenie czujnika (włącznika) ciśnienia oleju - przerwa lub zwarcie do masy
0523    Uszkodzenie czujnika (włącznika) ciśnienia oleju - zwarcie do plusa
0524    Uszkodzenie czujnika (włącznika) ciśnienia oleju - usterka sporadyczna
0530    Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji
0531    Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji
0532    Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji - przerwa lub zwarcie do masy
0533    Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji - zwarcie do plusa
0534    Uszkodzenie czujnika ciśnienia gazu w klimatyzacji - usterka sporadyczna
0550    Uszkodzenie wyłącznika ciśnieniowego wspomagania układu kierowniczego
0551    Uszkodzenie wyłącznika ciśnieniowego wspomagania układu kierowniczego
0552    Uszkodzenie w układzie  regulacji ciśnienia wspomagania układu kierowniczego - przerwa lub zwarcie do masy czujnika
0553    Uszkodzenie w układzie  regulacji ciśnienia wspomagania  układu kierowniczego - zwarcie czujnika do plusa
0554    Uszkodzenie w układzie regulacji ciśnienia wspomagania układu kierowniczego - usterka sporadyczna czujnika
0560    Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu
0561    Nieprawidłowe  napięcie  zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu - napięcie niestabilne
0562    Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu - napięcie za niskie
0563    Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu - napięcie za wysokie
0565    Usterka w układzie tempomatu - nieprawidłowy sygnał włączenia - ON
0566    Usterka w układzie tempomatu - nieprawidłowy sygnał wyłączenia - OFF
0567    Usterka w układzie tempomatu - nieprawidłowy sygnał ponowienia - RESUME
0568    Usterka w układzie tempomatu - nieprawidłowy sygnał ustawienia - SET
0569    Usterka w układzie tempomatu — nieprawidłowy sygnał graniczny - COAST
0570    Usterka w układzie tempomatu - nieprawidłowy sygnał przyspieszania - ACCEL
0571    Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A"
0572    Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" przerwa lub zwarcie do masy
0573    Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" - zwarcie do plusa
0600    Uszkodzenie szeregowego łącza komunikacyjnego - magistrala CAN
0601    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - zła suma kontrolna
0602    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - błąd w programie
0603    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - błąd / uszkodzenie pamięci stałej KAM
0604    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - błąd / uszkodzenie pamięci RAM
0605    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - błąd / uszkodzenie pamięci ROM
0606    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie procesora
0608    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - nieprawidłowe napięcie Vss „A"
0609    Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - nieprawidłowe napięcie Vss „B"
0620    Uszkodzenie w obwodzie sterowania alternatora
0621    Uszkodzenie lampki kontrolnej alternatora L
0622    Uszkodzenie w obwodzie sterowania alternatora - nieprawidłowe wzbudzenie F
0650    Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL
0654    Uszkodzenie w układzie obrotomierza
0655    Uszkodzenie lampki kontrolnej temperatury silnika
0656    Uszkodzenie w układzie wskaźnika poziomu paliwa
0700    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów
0701    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - sterowanie poza zakresem mocy
0702    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - uszkodzenie w układach elektronicznych
0703    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B"
0704    Włącznik pedału sprzęgła
0705    Czujnik położenia drążka wyboru biegu
0706    Czujnik położenia drążka wyboru biegu
0707    Czujnik położenia drążka wyboru biegu - przerwa lub zwarcie do masy
0708    Czujnik położenia drążka wyboru biegu - zwarcie do plusa
0709    Czujnik położenia drążka wyboru biegu - usterka sporadyczna
0710    Czujnik temperatury oleju w przekładni
0711    Czujnik temperatury oleju w przekładni
0712    Czujnik temperatury oleju w przekładni - przerwa lub zwarcie do masy
0713    Czujnik temperatury oleju w przekładni - zwarcie do plusa
0714    Czujnik temperatury oleju w przekładni - usterka sporadyczna
0716    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wejściowy
0717    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wejściowy - brak sygnału
0718    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wejściowy - usterka sporadyczna
0719    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów - usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B" - poziom sygnału za niski - przerwa lub zwarcie do masy
0720    Czujnik prędkości obrotowej przekładni
0721    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wyjściowy
0722    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wyjściowy - brak sygnału
0723    Czujnik prędkości obrotowej przekładni - układ wyjściowy - usterka sporadyczna
0724    Uszkodzenie w układzie sterowania automatyczną skrzynią biegów – usterka konwertera momentu napędowego lub wyłącznika świateł hamowania „B" - poziom sygnału za wysoki - zwarcie do plusa
0725    Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni
0726    Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni
0727    Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni - brak sygnału
0728    Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni - usterka sporadyczna
0730    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka
0731    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg l
0732    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg 2
0733    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg 3
0734    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg 4
0735    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg 5
0736    Nieprawidłowe położenie biegu - bieg nie odpowiada położeniu drążka - bieg wsteczny
0740    Uszkodzenie sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej
0741    Uszkodzenie sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej - mała sprawność lub niezasprzęglone
0742    Uszkodzenie sprzęgła blokującego przekładni  hydrokinetycznej - sprzęgło zasprzęglone na stałe
0743    Uszkodzenie sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej
0744    Uszkodzenie sprzęgła blokującego przekładni hydrokinetycznej - sporadyczna usterka w obwodzie
0745    Elektrozawór sterujący ciśnienia oleju w przekładni
0746    Elektrozawór sterujący ciśnienia oleju w przekładni  - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0747    Elektrozawór sterujący ciśnienia oleju w przekładni - elektromagnes jest stale zasilany
0748    Elektrozawór sterujący ciśnienia oleju w przekładni
0749    Elektrozawór sterujący ciśnienia oleju w przekładni - usterka sporadyczna
0750    Elektrozawór przełożeń przekładni „A"
0751    Elektrozawór przełożeń przekładni „A" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0752    Elektrozawór przełożeń przekładni „A" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany - elektromagnes jest stale zasilany
0753    Elektrozawór przełożeń przekładni „A"
0754    Elektrozawór przełożeń przekładni „A" - usterka sporadyczna
0755    Elektrozawór przełożeń przekładni „B"
0756    Elektrozawór przełożeń przekładni „B" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0757    Elektrozawór przełożeń przekładni „B" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany - elektromagnes jest stale zasilany
0758    Elektrozawór przełożeń przekładni „B"
0759    Elektrozawór przełożeń przekładni „B" - usterka sporadyczna
0760    Elektrozawór przełożeń przekładni „C"
0761    Elektrozawór przełożeń przekładni „C" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0762    Elektrozawór przełożeń przekładni „C" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany - elektromagnes jest stale zasilany
0763    Elektrozawór przełożeń przekładni „C"
0764    Elektrozawór przełożeń przekładni „C" - usterka sporadyczna
0765    Elektrozawór przełożeń przekładni „D"
0766    Elektrozawór przełożeń przekładni „D" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0767    Elektrozawór przełożeń przekładni „D" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany - elektromagnes jest stale zasilany
0768    Elektrozawór przełożeń przekładni „D"
0769    Elektrozawór przełożeń przekładni „D" - usterka sporadyczna
0770    Elektrozawór przełożeń przekładni „E"
0771    Elektrozawór przełożeń przekładni „E" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany
0772    Elektrozawór przełożeń przekładni „E" - mała sprawność lub elektromagnes nie jest zasilany - elektromagnes jest stale zasilany
0773    Elektrozawór przełożeń przekładni „E"
0774    Elektrozawór przełożeń przekładni „E" - usterka sporadyczna
0780    Nieprawidłowa funkcja zmiany przełożeń przekładni
0781    Nieprawidłowa funkcja zmiany przełożeń przekładni - przełożenie biegów 1-2
0782    Nieprawidłowa funkcja zmiany przełożeń przekładni - przełożenie biegów 2 -
0783    Nieprawidłowa funkcja zmiany przełożeń przekładni - przełożenie biegów 3-4
0784    Nieprawidłowa funkcja zmiany przełożeń przekładni - przełożenie biegów 4-5
0785    Elektrozawór opóźniania zmiany przełożeń
0786    Elektrozawór opóźniania zmiany przełożeń - mała sprawność, niewłaściwy zakres pracy
0787    Elektrozawór opóźniania zmiany przełożeń - przerwa lub zwarcie do masy
0788    Elektrozawór opóźniania zmiany przełożeń - zwarcie do plusa
0789    Elektrozawór opóźniania zmiany przełożeń - usterka sporadyczna
0790    Przełącznik Normal / Performance
0801    Blokada biegu wstecznego
1110    Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l
1111    Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2
1112    Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l'- zawór zablokowany
1113    Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 - zawór zablokowany
1120    Uszkodzenie korpusu przepustnicy - nieszczelności
1229    Uszkodzenie w obwodzie zasilania sterownika
1230    Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika
1231    Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika
1326    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra l
1327    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 2
1328    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 3
1329    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 4
1330    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 5
1331    Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu - układ przeciwstukowy cylindra 6
1335    Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej
1340    Uszkodzenie czujnika lub mechanizmu regulacji faz rozrządu
1345    Uszkodzenie pompy wtryskowej
1405    Uszkodzenie zaworu EGR
1410    Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
1501    Immobilizer - brak kodu lub kod nieprawidłowy
1502    Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1503    Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1530    Przekaźnik klimatyzacji
1560    Nieprawidłowe napięcie instalacji pojazdu
1600    Sterownik - uszkodzenie programu
1601    Sterownik - za wysoka temperatura
1602    Sterownik - uszkodzenie modułu czujnika spalania stukowego
1604    Sterownik - nieprawidłowy kod lub uszkodzenie
1605    Sterownik - nieprawidłowy kod lub uszkodzenie
1620    Sterownik - nieprawidłowe wewnętrzne napięcie odniesienia
1625    Przekaźnik główny systemu
1630    Uszkodzenie w układzie regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku
1631    Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej
1635    Układ podgrzewania świec żarowych
1640    Usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami - stopień końcowy
1650    Lampka kontrolna układu
1651    Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN
1660    Uszkodzenie zaworu odcinającego paliwo
1690    Lampka kontrolna układu
1740    Układ kontroli momentu napędowego

: 05 kwie 2009, 22:21
autor: kicaj
witam ponownie
dzis chcialem troche popisac o rodzajach bledow
kazdy juz wie jak zczytac (okazalo sie ze i umnie to dziala :( ) wiekszosc bledow jest podana przez adamekg, wiec warto cos napisac o ichze typach...
wiadomo blad bledowi nie rowny
sa bledy ktore nie powoduja problemow z praca silnika sa takie ktore sa newralgiczne, sa tez takie ktore pojawiaja sie raz a potem znikaja (a tez takie ktore zostaja gdy usterka znika). w zaleznosci od rodzaju bledu kontrolka check engine moze sie roznie zachowywac
1) kontrolka zapala sie przy starcie silnika i nie gasnie (czesto wraz z przejsciem w tryb awaryjny sterowania silnikiem) - blad tzw twardy, jedynie usuniecie usterki a nastepnie skasowanie bledu pomaga
2) kontrolka zapala sie przy starcie silnika i gasnie wraz z konrolka oleju (jako ostatnia) - zarejestrowano blad w pamieci komputera ale nie wplywa na prace obecnie silnika, zazwyczaj wystepuje jednorazowo, np odpiecie jakiejs wtyczki przy wlaczonym zasilaniu
3) kontrolka zapala sie w trakcie jazdy, auto przechodzi w tryb awaryjny. po ponownym uruchomieniu auto pracuje normalnie, bledu nie ma w pamieci badz przecodzi w blad 2). to sa tzw bledy chwilowe zwiazane z okreslonymi parametrami pracy silnika.

mozna jeszcze rozroznic bledy na takie ktore same znikna bo kilkunastu-kilkudziesieciu uruchomieniach (miekkie) albo takie ktore mozna jedynie skasowac techem (twarde)

czasami pomaga rozlaczenie akumulatora na dobrych kilkanascie sekund (ja polecam dluzej)

ok tyle moze cos pomoglem...
jak ktos przetestowal ilosc odpalen silnika potrzebnych na skasowanie go prosze o woadomosc na priva

: 06 kwie 2010, 17:51
autor: Lorry

: 24 paź 2010, 17:15
autor: sQcha
kaliope pisze:Przeglądając fora obcojęzyczne natknąłem sie chyba na pełną listę kodów do opla. Mam 107 stron błędów w formacie .doc ale nie wiem jak to wsadzić do netu a tu dać linka co by każdy mógł sobie pociągnąć. Także proszę o pomoc, komuś to mogę puścić na miala i niech ta osoba zrobi to dla potomnych.

Rozpocząłem nowy wątek choć wiem, że jest już kilka na temat błędów ale listy są szczątkowe...Można to podkleić lub ewentualnie to przenieść gdzieś....ale sam nie wiem do którego wątku.

Kilka ważnych informacji:

Jak kolega MieHor już informował, litera z przodu oznacza jakiego elementu dotyczy błąd: B – nadwozie (body); C – podwozie (chassis); P – silnik oraz układ napędowy (powertrain) ; U – komunikacja/elektryka
Zczytując błąd mamy jeszcze 5-tą i 6-tą cyfrę ale ona nie ma znaczenia podczas diagnozy błędu. Także pytając na forum lub prosząc o pomoc, proszę podawać pierwsze 4 cyfry jakie ukazują się nam na wyświetlaczu, np. jeśli się wyświetli ecn123456 to nasz błąd to 1234 , z tym że w metodzie ‘gaz hamulec’ nie mamy litery określającej układ. Można wówczas przejrzeć dany błąd dla wszystkich układów lub zczytać błąd interfesjem gdzie będziemy mieć dokładnie określony układ.

Czyli kody rozpoczynające się od litery P to kody związane za pracą silnika i układu napędowego. Pierwsze dwie cyfry określają generalnie jaki to układ a pozostałe dwie dokładnie precyzuja błąd.

P00XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P01XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P02XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P03XX układ zapłonowy
P04XX układ wydechowy
P05XX prędkość pojazdu oraz pojazd w spoczynku
P06XX komputer
P07XX układ napędowy/skrzynia biegów
P08XX układ napędowy/skrzynia biegów
P09XX układ napędowy/skrzynia biegów
P10XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P11XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P12XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P13XX układ zapłonowy
P14XX układ wydechowy
P15XX prędkość pojazdu oraz pojazd w spoczynku
P16XX komputer
P17XX układ napędowy/skrzynia biegów
P18XX układ napędowy/skrzynia biegów
P19XX układ napędowy/skrzynia biegów
P20XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P21XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P22XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P23XX układ zapłonowy
P30XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P31XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P32XX układ zasilania paliwem i powietrzem
P33XX układ zapłonowy


Podeślij mi na maila. to wrzucą na serwer.

: 24 paź 2010, 17:18
autor: Dziadek13

: 24 paź 2010, 17:20
autor: sQcha
Dziadek13 pisze:Prosze angielskie tłum.
http://opel-scanner.weebly.com/dtc.html
To są tylko kody silnika, a kaliope ma pełną listę kodów.

Lista kodów do ściągnięcia TUTAJ.

Nie mogę odczytać błędu

: 10 cze 2011, 12:24
autor: browar340
Witam.Od kilku dni staram się odczytać błąd , sposobem znanym wszystkich , czyli pedał gazu i hamulca do podłogi i włączyć zapłon i nic , nie pokazuje żadnego błędu .Czyli nie mam w danej chwili błędu czy robię coś źle

: 10 cze 2011, 12:27
autor: Bodek
Jak ci gaśnie kontrolka z kluczem przed odpaleniem zapłonu - to nie powinno być błędów.

Ja zawsze czekam, aż zgasnął wszystkie kontrolki i wtedy odpalam autko.

: 11 sty 2012, 20:49
autor: kwaku
witam
a wie ktoś jak samemu odczytać kody przy automatycznej skrzyni biegów, bo u mnie metodą pedału gazu i hamulca sie nie da a błąd jakiś mam bo kontrolka samochodu z kluczem gaśnie razem z kontrolką oleju

: 03 lut 2012, 09:39
autor: 41303
Bodek pisze:Jak ci gaśnie kontrolka z kluczem przed odpaleniem zapłonu - to nie powinno być błędów.

Ja zawsze czekam, aż zgasnął wszystkie kontrolki i wtedy odpalam autko.

tak powinno sie robic zawsze...

: 03 lut 2012, 16:29
autor: kylu
ma kto pojecie co to może byc
migają mi te sprężynki i oprócz tego mam dwa błedy
ecn
7074
i 50074

myslałem że czas na wypalanie pogoniłem zoskę ale dalej migają
szukałem ale nie znalazłem takich błedów

: 03 lut 2012, 16:31
autor: Bodek
kylu pisze:ma kto pojecie co to może byc
migają mi te sprężynki i oprócz tego mam dwa błedy
ecn
7074
i 50074

myslałem że czas na wypalanie pogoniłem zoskę ale dalej migają
szukałem ale nie znalazłem takich błedów
50074 - POCZYTAJ TUUUUU

7074:

P0707 Transmission Range Sensor Circuit Low Input
lub
P0707 "Czujnik zakresu przełożenia - niskie wejście"
lub
P0707 Czujnik położenia drążka wyboru biegu - przerwa lub zwarcie do masy

: 03 lut 2012, 17:51
autor: kylu
dzieki Bodek

[ Dodano: Sob Lut 04, 2012 12:22 ]
skasowałem błędy
tyle ,że sprężynki dalej mi migają, a żadnego błędu nie ma -pdf ok swiece i grzanie też
miał ktoś tak
na diagnozie w jednym punkcie wyszło ,że funkcja jest nie wyłączona
czyli przy przekreceniu kluczka powinno byc wyłączony ,a nie jest
coś w układzie żarowym
tak to gosc podsumował
błędu nie ma wszystko ok tylko tak jakby na stykach cos przymarzło
nie wiem co zrobic z tymi sprężynkami migającmi skoro sie nic nie dzieje bede jezdził zobacze może odpusci
przejechałem sie do tesciowej po południu dotankowałem paliwa i wkoncu przestały mrygac
chociaż zauwazyłem przy 90kmh spalanie 9.2 co zawsze miałem 4,4 na 6 i tempomacie
pewnie sie pdf wypalił do konca i zgasły