warsztaty polecane w Łodzi i okolicy
Moderator: Mariusz
warsztaty polecane w Łodzi i okolicy
szukam warsztatu w którym ogarną - zdiagnozują moją ZA 2.0DTi 101KM 2005r, podobno turbina a to EGR a to dwu masa a to na panelu klimatronika nie reaguje przycisk podgrzewania tylnej szyby
Witam.
Polecam z doświadczenia dwa serwisy w Łodzi.
1. MiJ na ul. Puszkina 82 - MiJ Serwis
Może nie są tani, ale nie boją się żadnych napraw i specjalizują się w Oplach.
2. Marczyk Cars na ul. Jerzego 9 - Marczyk Cars
Ostatnio po wielu miesiącach walki z ubywającym płynem chłodzącym i wymianą wielu części u różnych "mechaników" (m.in. chłodnicy, króćca, termostatu, 2x pompy wody w tym raz z rozrządem, samych opasek metalowych , nie mówiąc już o dolewaniu około 200-300ml koncentratu GM co około 150-250km) z polecenia zostałem skierowany tutaj.
Zaznaczę, że mówiłem innym mechanikom o sprawdzeniu uszczelki pod głowicą lub nagrzewnicy , ale mówili, że to nie to i wymieniali inne części.
Natomiast w tym serwisie po testach okazało się, że właśnie to uszczelka. Przy okazji obejrzeli cały układ chłodzący i ustalili, że leci również sparciałymi przewodami z nagrzewnicy od strony komory silnika. Również obejrzeli i sprawdzili inny osprzęt silnika i powiedzieli, co ewentualnie kwalifikowałoby się do wymiany.
Ogólnie jestem zadowolony z naprawy i podejścia do klienta.
Pozdrawiam.
Polecam z doświadczenia dwa serwisy w Łodzi.
1. MiJ na ul. Puszkina 82 - MiJ Serwis
Może nie są tani, ale nie boją się żadnych napraw i specjalizują się w Oplach.
2. Marczyk Cars na ul. Jerzego 9 - Marczyk Cars
Ostatnio po wielu miesiącach walki z ubywającym płynem chłodzącym i wymianą wielu części u różnych "mechaników" (m.in. chłodnicy, króćca, termostatu, 2x pompy wody w tym raz z rozrządem, samych opasek metalowych , nie mówiąc już o dolewaniu około 200-300ml koncentratu GM co około 150-250km) z polecenia zostałem skierowany tutaj.
Zaznaczę, że mówiłem innym mechanikom o sprawdzeniu uszczelki pod głowicą lub nagrzewnicy , ale mówili, że to nie to i wymieniali inne części.
Natomiast w tym serwisie po testach okazało się, że właśnie to uszczelka. Przy okazji obejrzeli cały układ chłodzący i ustalili, że leci również sparciałymi przewodami z nagrzewnicy od strony komory silnika. Również obejrzeli i sprawdzili inny osprzęt silnika i powiedzieli, co ewentualnie kwalifikowałoby się do wymiany.
Ogólnie jestem zadowolony z naprawy i podejścia do klienta.
Pozdrawiam.