Strona 1 z 3
pasek rozrzadu
: 15 kwie 2010, 19:29
autor: janiu1987
witam mam pytanie odnosnie rozrzadu ile mozna na nim zrobic km
: 15 kwie 2010, 19:38
autor: Anony Mous
Aż nie pęknie
A tak na poważnie według instrukcji Opla do Zafiry B 150tyś, ja w tej chwili mam 140tyś i jutro zmieniam rozrząd.
PS. Jeżeli kupiłeś używane auto to jest duże prawdopodobieństwo kręcenia licznika wiec moim zdaniem powinieneś zmienić jak najszybciej rozrząd dla swojego spokoju.
: 15 kwie 2010, 20:02
autor: AndrzejS
Dla świętego spokoju ( nie patrząc w niemiecką książkę serwisową) wymieniłem rozrząd po zakupie.
: 15 kwie 2010, 20:05
autor: janiu1987
ja według ksiazki ser. mam org.przebiek wybilo mi 150000 tys. km i mam dylemata czy wracac do polski czy dac zarobic serwisowi w belgi
: 15 kwie 2010, 20:15
autor: janiu1987
a ile mozna wyciagnac na takim pasku max km
: 15 kwie 2010, 20:53
autor: Anony Mous
To wszystko zależy od tego jak auto jest eksploatowane jeżeli głównie miasto-korki ( częste ruszanie) to na pewno dostaje bardziej po du***. Z Belgi masz około 1,5tyś ? myślę że powinieneś spokojnie dojechać jeżeli nie będziesz butował auta po drodze.
: 15 kwie 2010, 22:27
autor: Mihó
Nie butuj po drodze, ostrożnie hamuj silnikiem, ruszaj łagodnie.
Pamiętam, jak kupowaliśmy VB w 1997, wtedy nam mówili, że rozrząd się wymienia po 120tys. Po roku podobno zmienili, ale klientów nie poinformowali. W końcu, gdy auto miało 4 lata, dowiedziałem się, że 4 lata, lub 60 tys. A na liczniku było 105. Nic się nie stało, udało się
: 16 kwie 2010, 08:00
autor: AndrzejS
janiu1987 pisze:ja według ksiazki ser. mam org.przebiek wybilo mi 150000 tys. km i mam dylemata czy wracac do polski czy dac zarobic serwisowi w belgi
Swoją Zośkę kupiłem z przebiegiem 148 tys. I spokojnie wróciłem z Niemiec do domu jednego dnia 1040 km. Oczywiście w Polsce od razu wymiana rozrządu.
: 14 lut 2011, 13:55
autor: lgum
Witam
Przy okazji tematu wymiany rozrządu jakie marki są zalecane (w miarę dobre):
czy części w servisie w którym się przymierzam do wymiany są godne zastosowania:
Pasek: 55,- (gates)
Rolka: 33 (dexwal)
43 (ina)
Napinacz: 128 (dexwal. ina, snr)
Pompa wody: 89 (febi, ruvile)
Pozdrawiam -Leszek G.
: 14 lut 2011, 14:23
autor: Woytas
IMHO
Pasek: Gates lub Conti
Rolka: Ina
Napinacz INA
pompa wody: SKF lub Febi
pozdr
: 14 lut 2011, 15:52
autor: Mihó
Woytas, zgadzam się, ale pasek to chętniej Conti. Gatesowi dwa lata temu zdarzały się wpadki
: 14 lut 2011, 21:58
autor: mkobo
Witam
Podłącze się pod temat
We czwartek jestem umówiony z mechaniorem na wymianę rozrządu w mojej Zosi
Mam pytanko bo znalazłem 2 aukcje, które są do tego samego silnika czyli 1.9 CDTI 120 KM - Z19DT różnią się tylko pompą wody!
1.
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-al ... 31166.html
2.
http://moto.allegro.pl/rozrzad-alfa-fia ... 88223.html
Podpowiedzcie Koledzy z której aukcji części będą pasowały do mojego auta!
: 14 lut 2011, 22:13
autor: Anony Mous
oba zestawy będą pasowały. Ja bym wziął pompę SKF, bo to oryginał.
: 14 lut 2011, 22:22
autor: mkobo
kaliope pisze:oba zestawy będą pasowały. Ja bym wziął pompę SKF, bo to oryginał.
Ale kolego w obu zestawach jest pompa SKF tylko w jednym o numerze VKPC 82665 a w drugim VKPC 82667 (na dole aukcji jest schemat)
I właśnie problem która jest właściwa???
: 14 lut 2011, 22:36
autor: Anony Mous
mkobo pisze:
Ale kolego w obu zestawach jest pompa SKF tylko w jednym o numerze VKPC 82665 a w drugim VKPC 82667 (na dole aukcji jest schemat)
I właśnie problem która jest właściwa???
to mnie zaskoczyłeś...powiem szczerze, że nie wiem. Ja jak kupowałem nikt sie pytał o nr, po prostu pompa SKF do z19dt i tyle.