Strona 1 z 1
Depresator do diesla z DPF. Jaki ?
: 26 paź 2010, 22:03
autor: Przemcio
Jeśli macie doświadczenie w tej materii to proszę podzielcie się.
: 26 paź 2010, 22:08
autor: Anony Mous
też mnie interesuje ten temat...widze, że wiele ludzie bierze
http://allegro.pl/depresator-dodatek-do ... 60690.html
: 26 paź 2010, 22:13
autor: Anony Mous
W jakiejś gazecie motoryzacyjnej czytałem że depresanty nie nadają się do silników Common Rail.
: 26 paź 2010, 22:27
autor: olo018
OOOOO kolego ten środek kiedyś mi zgalareciał przy -20 i kupiłem go raz i nigdy więcej!!!!!!, trzymałem go w aucie przez noc i rano się rozczarowałem, stosuj shell albo inny markowy .
: 26 paź 2010, 22:43
autor: ronin
"Poprawia pracę i zwiększa moc silnika". Szkoda że nie wydłuża żywotności dwumasy bo bym go kupił
: 27 paź 2010, 07:58
autor: Anony Mous
Sprzedaje ten środek od kilku lat do samochodów ciężarowych i wśród użytkowników ma bardzo dobre recenzje.Klient kiedyś wspominał o takim przypadku jaki opisuje Olo.Nie wiem jak to się dzieje ale przy -30*C wymieszany z ON daje radę bez problemu.
: 27 paź 2010, 08:13
autor: tico0
tEREk pisze:W jakiejś gazecie motoryzacyjnej czytałem że depresanty nie nadają się do silników Common Rail
Guzik prawda nadają się używałem dokładnie ten sam środek przez całą zeszłą zimę w scenicu dci
i pięknie dawał radę......
olo018 pisze:OOOOO kolego ten środek kiedyś mi zgalareciał przy -20 i kupiłem go raz i nigdy więcej!!!!!!, trzymałem go w aucie przez noc i rano się rozczarowałem
Nie trzeba było trzymać w aucie
tylko w domu i dolewać na stacji przed tankowaniem i było by wszystko w porządku.
Środek który wskazał
kaliope jest chyba pierwszym jakim był na naszym rynku z tego typu preparatu i z tego co pamiętam jest on "od zawsze" nawet "za komuny był" (czarna strzała) .
Z czystym sumieniem mogę go polecić, używałem go wcześniej i będę teraz. Po za tym mój kolega który ma firmę transportową i jeździ busami mercedesa z silnikami Common Rail stosuje go także od kilku lat i żadnych problemów
.
Tylko ta cena z lina troszkę nie taka bo u nas w sklepie można go kupić w granicach 29-35zł zależy gdzie....
: 27 paź 2010, 08:15
autor: kicaj
Marki pisze:Nie wiem jak to się dzieje ale przy -30*C wymieszany z ON daje radę bez problemu.
chemia
chemia
a jak myslicie jak to jest ze przykladowy koncentrat plynu do spryskiwaczy ma mniejsza temp zamarzania niz wymieszany z woda
: 27 paź 2010, 09:03
autor: Anony Mous
: 27 paź 2010, 09:18
autor: Anony Mous
Temat wałkowany ubiegłej zimy na forum
: 27 paź 2010, 09:27
autor: Anony Mous
no tak znalazłem, czasami trudno znaleźć bo tamtem wątek nazwany ' Preparaty antyżelujące do diesli' a ten 'Depresator do diesla z DPF. Jaki'
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... hlight=tda
czyli jedni polecają skydd a inni castrol TDA
: 28 paź 2010, 16:02
autor: stapaw
Witam.A czy te dodatki(tda.i.t.p.)dodaje się również do paliw ulepszanych takich jak V-Power Diesel,diesel gold,czy raczej nie?Pozdrawiam
: 28 paź 2010, 16:54
autor: Przemcio
Mam to szczęście że do stacji BP w Szczecinie zwykła ropa jest dostarczana z rafinerii Schwedt..Jeździłem na Ultimate (nasza ale ponoć uszlachetniana)i nie widzę różnicy więc po co przepłacać. Ciekawy jestem doświadczeń forumowiczów/ek w tym temacie bo po to jest "chyba" to forum.Kolega tankował poprzedniej zimy na orlenie i dwa razy mu Toyot zamarzł . Wtedy prywatnie miałem benzynę , ale służbówkę miałem Astrę w dieselku i nic nie dolewałem.Dzielmy się do licha doświadczeniami a nie odsyłaniem że to już było. A może dołączył ktoś nowy i napisze coś ciekawego.