Strona 1 z 1
zmiana tarcz zegarowych
: 19 gru 2010, 00:15
autor: samson
Witam i pytam. Czy rozbieral juz ktos element ze wskaznikami bo chce wymienic tarcze na biale ,a nie chce czegos polamac.
: 19 gru 2010, 07:22
autor: marwisn
Najwięcej roboty jest z ich wydostaniem (demontaż deski).
Rozebranie budzika to pestka.
1. zdejmujesz szkło - podważasz bodajże 5 zaczepów (ostrożnie bo są bardzo kruche - ja ułamałem 2
)
2. zdejmujesz wskazówki - najlepiej podważyć widelcem (siedzą mocno i musisz się przemóc, bo wrażenie jest, że zaraz się połamią)
3. zdejmujesz ramkę zegarów - również na zaczepach
Same tarcze leżą luzem. Pozycjonują je specjalne kołeczki, a dociska ramka zegarów.
: 19 gru 2010, 10:28
autor: samson
Dzieki
a jak z montazem wskazowek maja jakies naciecia czy trzeba ich pozycje jakos zaznaczyc?
: 19 gru 2010, 19:09
autor: marwisn
Nie, wchodzą na wcisk. Pozycja musi być taka sama jak przy zdejmowaniu, żeby się odczyty zgadzały.
Ja zrobiłem fotkę na odpalonym silniku na której widać pozycję poszczególnych wskazówek na tarczach. Potem je też zakładałem na odpalonym silniku.
Temperaturę ustawiłem na op-coma poczekawszy, aż się auto nagrzeje do 90 stopni.
: 19 gru 2010, 19:34
autor: Harry200
Jeżeli ktoś ma OP-COM to tam jest opcja sprawdzania wyświetleń poszczególnych wskażników,wystarczy zadać wartośc w op-com i zapamiętać ile są wychylone wskazówki a potem to samo przy wkładaniu wskazówek..
: 19 gru 2010, 19:35
autor: marwisn
A to muszę sprawdzić
: 30 cze 2011, 17:43
autor: Slavobeer
A mnie się trafiła Zafirka z białymi
i siemi podoba.