nakładki / nasadki na śruby od kół
Moderator: Mariusz
nakładki / nasadki na śruby od kół
Jakie macie nasadki na śrubach od kół? Ja miałem te czarne ale jednej nie było i śruba była przyrdzewiała a do tego nie miałam klucza do ściągania. Więc dokupiłem za parę złoty komplet tych srebrnych, ale to dziadostwo straszne. Klucz już się wyrobił i jednej nie mogłem ściągnąć wczoraj. Musiałem ją rozwiercić i wyrwać na chama.
Stwierdziłem więc, że wracam do tych oryginalnych i wykonałem tel do ASO, żeby dokupić jedną nasadkę i gość mówi, że ma kilka rodzajów ale o kluczu .....gość pierwsze słyszy. Sprawdza w EPC i nie ma czegoś takiego. Jest klucz do ściągania kołpaków. Miły pan powiedział, że sprawdzi w ZB jaką mają na salonie czy coś jest w futerale od lewarka....ale ta zafira w ogóle nie miała nasadek na śruby.
Więc czy macie nasadki? Jeśli tak to, czy macie jakiś klucz do nich?
Uploaded with ImageShack.us
wiem, że można je ściągać dwoma śrubokrętami/wkrętakami....ale jest to upierdliwe i zawsze coś przerysujemy felgę.
Stwierdziłem więc, że wracam do tych oryginalnych i wykonałem tel do ASO, żeby dokupić jedną nasadkę i gość mówi, że ma kilka rodzajów ale o kluczu .....gość pierwsze słyszy. Sprawdza w EPC i nie ma czegoś takiego. Jest klucz do ściągania kołpaków. Miły pan powiedział, że sprawdzi w ZB jaką mają na salonie czy coś jest w futerale od lewarka....ale ta zafira w ogóle nie miała nasadek na śruby.
Więc czy macie nasadki? Jeśli tak to, czy macie jakiś klucz do nich?
Uploaded with ImageShack.us
wiem, że można je ściągać dwoma śrubokrętami/wkrętakami....ale jest to upierdliwe i zawsze coś przerysujemy felgę.
One są dosyć ciasno spasowane - jest raczej małe prawdopodobieństwo, aby dostała się tam woda. U mnie śruby po zdjęciu kapturków wyglądają jak noweGDA pisze:Obawiam się że z tą korozją to wręcz przeciwny efekt może być,
jak śruby są odsłonięte to mają szansę się "wysuszyć", a zakrywając je kapturkami po dostaniu się tam soli "ruda" ma najlepsze środowisko dla siebie
Ja u siebie miałem taki czarne kapturki i jak złapałem kapcia ,to miałem problem je ściągnąć. Ciasno wchodziły na śruby i do tego jeszcze trochę brudu od środka chwyciły i tak jakby się zaklinowały. Zostawiłem je w garażu i przy zmianie opon nie mam już problemu. Zgadzam się z kolegą GDA, A to ,że śruby NIE WYGLĄDAJĄ to już sprawa gustu.
Miałem komplet czarnych,w ZA łatwo się zdejmował w ZB już nie,więc zdjąłem je w cholerę,bo w wulkanizacji zawsze się krzywili jak je widzieli i powiem,że chyba wygląda lepiej bez tych kapturków jak z,jak śruby ładne i błyszczące.
Klucza nie było w zestawie.
Najwyżej nałożę na zimę,żeby chroniło śruby,ale jak samochód jest średnio raz w tygodniu na myjni to nie ma biedy.
Pozdrawiam
Klucza nie było w zestawie.
Najwyżej nałożę na zimę,żeby chroniło śruby,ale jak samochód jest średnio raz w tygodniu na myjni to nie ma biedy.
Pozdrawiam
Ja do ściągania tych zaślepek używam takiego klucza został mi w spadku po skodzie fabii
numer: 357 012 244A
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/357012244a-vytahovak-krytu-sroubu-kol-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-superb-2.html
numer: 357 012 244A
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/357012244a-vytahovak-krytu-sroubu-kol-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-superb-2.html
Mam zarówno te oryginalne czarne, jak i te badziewne "chromowane". Te drugie bardziej mi się podobają na śrubach.
Gumiarz strasznie się krzywil i sapał jak je zobaczył na srubach, pytał się czy mam klucz do ich ściągania itp..
A zdejmuja się banalnie łatwo dowolnymi dłuższymi szczypcami, nie warto inwestować w jakieś mega-narzędzie specjalnie do ich ściągania.
Gumiarz strasznie się krzywil i sapał jak je zobaczył na srubach, pytał się czy mam klucz do ich ściągania itp..
A zdejmuja się banalnie łatwo dowolnymi dłuższymi szczypcami, nie warto inwestować w jakieś mega-narzędzie specjalnie do ich ściągania.