Paski...
Moderator: Mariusz
Paski...
Witam,
Przyznam ze nie wiem do ktorego dzialu to wrzucic, bo to moze tyczyc sie wielu tematow
Czy moglibyscie uswiadomic kobitke jakie paski wystepuja w Zosi A i Zosi B i kiedy, przy jakim przebiegu nalezy je wymienic (i czy nalezy je wymienic)?!...
Wymienilam pasek rozrzadu z rolkami i napinaczami...
A jest jeszcze pasek klinowy i podobno inne etc...
Czy mozecie podpowiedziec/wymienic jakie paski wystepuja i kiedy nalezy je wymienic?
Przyznam ze nie wiem do ktorego dzialu to wrzucic, bo to moze tyczyc sie wielu tematow
Czy moglibyscie uswiadomic kobitke jakie paski wystepuja w Zosi A i Zosi B i kiedy, przy jakim przebiegu nalezy je wymienic (i czy nalezy je wymienic)?!...
Wymienilam pasek rozrzadu z rolkami i napinaczami...
A jest jeszcze pasek klinowy i podobno inne etc...
Czy mozecie podpowiedziec/wymienic jakie paski wystepuja i kiedy nalezy je wymienic?
Dzieki za odpowiedz
Pasek rozrzadzu wiem kiedy wymieniac nalezy
Wkurza mnie ze moj mechanik nie wpadl na pomysl zeby sprawdzic stan paska klinowego ani nie zasugerowal nawet zeby to sprawdzic a ja nie pomyslalam a pytalam sie go co jeszcze eh.. mam nadzieje, ze to ustrojstwo jet w miare dobrym stanie i dotrwa do nastepnej wizyty u mechanika (zmieniam na inny autoryzowany serwis)...
Ehh.. autoryzowany serwis
Czy ktos moze obrazkowo pokazac gdzie znajduje sie ten pasek bo chcialabym sprawdzic jego stan ze tak powiem wzrokowo czy nie ma pekniec etc.. i ewentualnie sprawdzic czy jest w miare naciagniety, nie ma luzow etc...??
[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 14:32 ]
Juz dopisalam do profilu, bo coraz czesciej sie zdarza pytanie jaki silnik mam
Pasek rozrzadzu wiem kiedy wymieniac nalezy
Wkurza mnie ze moj mechanik nie wpadl na pomysl zeby sprawdzic stan paska klinowego ani nie zasugerowal nawet zeby to sprawdzic a ja nie pomyslalam a pytalam sie go co jeszcze eh.. mam nadzieje, ze to ustrojstwo jet w miare dobrym stanie i dotrwa do nastepnej wizyty u mechanika (zmieniam na inny autoryzowany serwis)...
Ehh.. autoryzowany serwis
Czy ktos moze obrazkowo pokazac gdzie znajduje sie ten pasek bo chcialabym sprawdzic jego stan ze tak powiem wzrokowo czy nie ma pekniec etc.. i ewentualnie sprawdzic czy jest w miare naciagniety, nie ma luzow etc...??
[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 14:32 ]
Z19DTHMieHor pisze:JaGoDkA, nie wiem z jakim silnikiem masz ZB, ale np. do Z19DT i DTL są:
Juz dopisalam do profilu, bo coraz czesciej sie zdarza pytanie jaki silnik mam
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
JaGoDkA, pasek alternatora do wszystkich silników Z19 - DT, DTL i DTH z klimatyzacją jest jednakowy, jednak różnią się oznaczeniami w zależności od nr nadwozia wg poniższego zestawienia:
nr części: 93185361; nr katalogowy: 63 40 666 PASEK NAPĘDU, ALTERNATOR (IDENT JN) zakres stosowania: 52-------- - 72156708 oraz -7G150345
Notatka: DLA KLIMATYZACJI
nr części: 93192014; nr katalogowy: 13 40 260 PASEK NAPĘDU, ALTERNATOR (IDENT JW) zakres stosowania: 72156709- oraz 7G150346-
Notatka: DLA KLIMATYZACJI
nr części: 93185361; nr katalogowy: 63 40 666 PASEK NAPĘDU, ALTERNATOR (IDENT JN) zakres stosowania: 52-------- - 72156708 oraz -7G150345
Notatka: DLA KLIMATYZACJI
nr części: 93192014; nr katalogowy: 13 40 260 PASEK NAPĘDU, ALTERNATOR (IDENT JW) zakres stosowania: 72156709- oraz 7G150346-
Notatka: DLA KLIMATYZACJI
To i ja dołoże swoje trzy grosze...
Jeśli macie zamiar wymieniać pasek wielorowkowy napędu alternatora, klimy itd to dołóżcie parę groszy i kupcie Contitech, w serwisie w PL kosztuje ok 100pln i tej firmy jest przewidziany jako oryginał! Nie radzę Gates-a, bardzo często się zdarza że poprostu piszczą, nie wiadomo dlaczego ale gryzą się z Opelkami. Przerabiałem ten ten temat kilka razy w różnych autach, oczywiście Opelkach
P.S. JaGoDkA, pasek jest po lewej jak pisze kolega ale niczego tam nie zobaczysz, żeby ocenić jego stan trzeba go zdemontować, jeśli jest oryginał to powinien wytrzymać conajmniej 150tys.
Jeśli macie zamiar wymieniać pasek wielorowkowy napędu alternatora, klimy itd to dołóżcie parę groszy i kupcie Contitech, w serwisie w PL kosztuje ok 100pln i tej firmy jest przewidziany jako oryginał! Nie radzę Gates-a, bardzo często się zdarza że poprostu piszczą, nie wiadomo dlaczego ale gryzą się z Opelkami. Przerabiałem ten ten temat kilka razy w różnych autach, oczywiście Opelkach
P.S. JaGoDkA, pasek jest po lewej jak pisze kolega ale niczego tam nie zobaczysz, żeby ocenić jego stan trzeba go zdemontować, jeśli jest oryginał to powinien wytrzymać conajmniej 150tys.