toldek1 pisze:seba119 pisze:Moim zdaniem oblepiony jest cały kolektor ssący,a spowodowane jest to delikatna jazdą. Rozbierałem i czyściłem to już w 3 zafirkach.
Pewnie tak jest, tylko że czyszczenie kolektora to połowa sukcesu, kanały dolotowe w głowicy już ciężko doczyścić o obrośniętych mazią zaworach już mowy nie ma. Jest na to sposób bez rozkręcania, efekty rewelacyjne
http://www.liqui-moly.pl/jct
Czy ktoś z Was robił czyszczenie układu tym preparatem?
Dzwoniłem do warsztatu, który jest na wykazie we Wrocławiu, ale Pan powiedzial mi, że kolektora ssącego i ukladu ssącego to nie wyczyszczą....
Układ wtryskowy owszem, kosztuje to ok. 300 zł i trwa z podłączeniem godzinę.
Ale mi bardziej zależy na samym układzie ssącym, więc już nie wiem czy jest sens się tym interesować, czy po prostu oddać auto na wymontowanie całego kolektora ssącego i EGR i oddać to do regeneracji i wyczyszczenia.
Może macie jakiegoś sprawdzonego mechanika, który to już robił?
Ja mam u siebie w pracy warsztat, ale moi ludzie by się uczyli.... więc pytam Was Koledzy czy polecacie kogoś we Wrocławiu?
Pozdrawiam
[/hide]