Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Paweł pisze:szczerze mówiąc, ja też bym wolał X18, bo od miesiąca szukam do mojej zośki miske olejową i co jakąś trafie to nie do Z18
Obydwa silniki X18XE1 i Z18XE mają takie same miski,te silniki sa prawie identyczne najwieksza roznica to czujnik obrotow walu a raczej jego umiejscowienie,caly blok uklad korbowo tlokowy glowica takie same.pzdr.
Blok jest inny - ten w Z18XE ma miejsce pod czujnik. Dla tego też czujnika jewst przygotowany wał korbowy. Są też jakieś drobne różnice w pierścieniach.
Silnik - słupek za słupek - Z18XE można postawić na miejsce X18XE1. Odwrotnie już nie
Paweł pisze:szczerze mówiąc, ja też bym wolał X18, bo od miesiąca szukam do mojej zośki miske olejową i co jakąś trafie to nie do Z18
Obydwa silniki X18XE1 i Z18XE mają takie same miski,te silniki sa prawie identyczne najwieksza roznica to czujnik obrotow walu a raczej jego umiejscowienie,caly blok uklad korbowo tlokowy glowica takie same.pzdr.
W 1,8 125KM jest pasek rozrządu, bo chyba nie łańcuch??
jakby ktoś potrzebował to mam silnik X18XE1 po kolizji na części bez pompy oleju i głowicy reszta na sprzedaż z tego co oglądałem to miska olejowa jest ta sama co w silniku Z18XE. jak co to pisać na PW.