Problemy z silnikiem z LPG/ładowanie

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
cieniassss

#16 Post autor: cieniassss »

plutmen1 pisze:no tak uszczelniacze, pierścienie, planowanie głowicy i uszczelka pod nią.
to nie jest remont, to tylko wymiana pierścieni która rzadko daje coś pozytywnego, szczególnie w ecotekach
forlorn81 pisze:moim zdaniem planowanie nie potrzebnie robił bo silnik był suchy jak pieprz.
planowanie robi się zawsze przy wymianie uszczelki głowicy, a uszczelkę pod głowicą robi się zawsze przy wymianie pierścieni (bo tłoki wychodzą w górę, więc głowicę trzeba zdejmować a uszczelka jest jednorazowa, do tego powinno się wymieniać śruby głowicy, bo one też są jednorazowe)
forlorn81 pisze:właśnie mi zadzwonił mechanik i mówi że to dekiel przepuszcza
zdarza się, trzeba wymienić, oczywiście tylko używka bo zamienników nie ma, a oryginał zapewne drogi
forlorn81 pisze:Powiedzcie mi jeszcze czy grozi jazda z niesprawną cewką??
zepsuje się świeca na której gubi iskrę, a niespalona mieszanka zaszkodzi katalizatorowi, ale nie powinien się zapalić ;), jak na wolnych spadają obroty to spada też ciśnienie oleju, więc słabsze smarowanie, można tak w nieskończoność wymieniać co z czym jest powiązane ...

forlorn81

#17 Post autor: forlorn81 »

jutro pewnie skończy z tym deklem, potem zawioze auto do innego mechanika niech sprawdzą cewkę i zmienią świece ja nie mam narzędzi więc nie będę szalał. Mam nadzieje że wszytko wróci do normy gorzej jak już jest za późno :(

plutmen1
Bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:54
Imię: Karol
Lokalizacja: Tychy
Auto: Zafira B 1.8
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#18 Post autor: plutmen1 »

Cewka nic nie uszkodzi jedynie kondycja silnika nie ta, jak będzie nowa to od razu będzie różnica, a pozatym wyczyścił bym od razu przepustnice i krokowca, bo tam kanalik jest który też lubi sie zatykać, przeczyszczenie też dużo daje.

forlorn81

#19 Post autor: forlorn81 »

wymieniłem cewke i du** jak chodził tak chodzi :( nie mam już pomysłów co to może być! może jeszcze świece wymienię, przy walniętej cewce może się któraś uszkodziła. Jak to nie pomoże co wtedy? zarzućcie jakiś pomysł :>

plutmen1
Bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:54
Imię: Karol
Lokalizacja: Tychy
Auto: Zafira B 1.8
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#20 Post autor: plutmen1 »

Kolego jakiś check się świeci. Przeczyściłeś przepustnice i krokowca?
Może pod kompa trzeba podłączyć i poobserwować parametry, szczytać błędy, jeżeli są.

forlorn81

#21 Post autor: forlorn81 »

plutmen1 pisze:Kolego jakiś check się świeci. Przeczyściłeś przepustnice i krokowca?
Może pod kompa trzeba podłączyć i poobserwować parametry, szczytać błędy, jeżeli są.
nic się nie świeci ale jest jakiś problem z prądem, przestała działąć tylna wycieraczka, jak wjadę w doły często podświetlenie panelu się włącza lub gaśnie. coś jest nie tak. Pojadę na komputer mam nadzieję że się wyjaśni. Zośka musi wrócić do formy :)

plutmen1
Bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:54
Imię: Karol
Lokalizacja: Tychy
Auto: Zafira B 1.8
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

#22 Post autor: plutmen1 »

Sprawdź ładowanie aku

forlorn81

#23 Post autor: forlorn81 »

działa! po wymianie cewki auto skakało na obrotach ale dokupiłem nowe świece właśnie wymieniłem i nie mogę uwierzyć.... silnik jak nowy! mam nadzieję że będzie tak dłużej działać:) dziękuję Wam Panowie za Cenną pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”