Tuning silnika
Moderator: Sebu$
Tuning silnika
Mam do Was pytanie, koledzy. czy ktoś stosował w swojej Zośce sportowy filtr powietrza i ma w związku z tym jakies doświadczenia i spostrzeżenia? Nosze sie z zamiarem kupna innego filtru powietrza i chciałbym znać opinie Waszą w tym temacie. Będę wsdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Oto link do tego filtra http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 39537.html
Przy dobrym filtrze(wkładzie) moment obrotowy powinien być dostępny przy niższych obrotach,co za tym idzie,samochód jest bardziej elastyczny.
Co do żywotności.Chodzi o żywotność filtra.Przy odpowiednim traktowaniu powinien wytrzymać 1000 000 kilometrów! Wystarczy co kilka tysięcy kilometrów(zgodnie z zaleceniami danego producenta)filtr dobrze odkurzyć,umyć,wysuszyć.Po czym nasączyć specjalnym olejkiem....I mamy nowy filtr!!!!
Pozdrawiam!
Co do żywotności.Chodzi o żywotność filtra.Przy odpowiednim traktowaniu powinien wytrzymać 1000 000 kilometrów! Wystarczy co kilka tysięcy kilometrów(zgodnie z zaleceniami danego producenta)filtr dobrze odkurzyć,umyć,wysuszyć.Po czym nasączyć specjalnym olejkiem....I mamy nowy filtr!!!!
Pozdrawiam!
1 sprawa taki filtr to nie tuning silnika tak samo jak zalanie wipałera czy wlanie oleju klasy 10w60.
Zgadzam sie w wypowiedzia kolegi leeoon, moim zdaniem taki filtr to min. wkładka K&N,PIPERCROSS lub podobnej klasy, nie jakieś badziewie. Takie filtry maja większy przepływ powietrza co przy serii może minimalnie zwiększyć moment obrotowy czy moc (zaznaczam MOŻE nie musi). Trzeba tez pamiętać o nasączaniu i myciu.
Jeśli chodzi o prawdziwy tuning to zastosowanie takiej wkładki da nam zdecydowanie większe efekty, wtedy robimy standardzik wylot,głowica, wylot.
Zgadzam sie w wypowiedzia kolegi leeoon, moim zdaniem taki filtr to min. wkładka K&N,PIPERCROSS lub podobnej klasy, nie jakieś badziewie. Takie filtry maja większy przepływ powietrza co przy serii może minimalnie zwiększyć moment obrotowy czy moc (zaznaczam MOŻE nie musi). Trzeba tez pamiętać o nasączaniu i myciu.
Jeśli chodzi o prawdziwy tuning to zastosowanie takiej wkładki da nam zdecydowanie większe efekty, wtedy robimy standardzik wylot,głowica, wylot.
- kamil12luty
- Mieszkaniec
- Posty: 235
- Rejestracja: 31 mar 2012, 20:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Model:
w calibrze mam stożek od paru tal i oprócz tego ze "ładnie" wygląda to innego pozytywu nie widze. Głośniejsze praca silnika. silnik wcale nie dostaje wiekszego momentu wręcz przeciwnie robi sie słabszy. To jest tak jak z speudo sportowymi tłumikami - ryczy tzn ze zapie**** Zostań przy serii. gdyby nie to ze w cali strzelił mi gaz w puche powietrza to juz bym dawno wrócił to serii