Wolne obroty

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Skasowany użytkownik 9794

Wolne obroty

#1 Post autor: Skasowany użytkownik 9794 »

WITAM ZAFIROWANYCH JAKIE POWINNY BYĆ WOLE OBROTY POSIADAM ZOSIE 1,8 16V 115KM I LPG Z 1999R.PO URUCHOMIENIU SILNIKA ZIMNEGO OBROTY MAM 500 NIERÓWNA PRACA I NAWET POTRAFI ZGASNĄĆ A JAK SIĘ ROZGRZEJE TO OBROTY 1300 CZY POTRZEBNA REGULACJA. PROSZĘ O POMOC

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#2 Post autor: Harry200 »

Te nierówne obroty i zawyżone to na benzynie, na LPG czy na obydwu paliwach..

Skasowany użytkownik 9794

#3 Post autor: Skasowany użytkownik 9794 »

NA BĘNZYNIE DO 30 STOPNI NASTĘPNIE FALOWANIE A NA GAZIE W MIARĘ RÓWNO INSTALACJA LPG TO TOMASETTO PRZEŁĄCZNIK/CENTRALKA V-TEC

Proszę nie pisać dużymi literami - oznacza to krzyk i nie jest zgodne z Regulaminem :!: - Bodek
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 12:56 przez Skasowany użytkownik 9794, łącznie zmieniany 1 raz.

narkaz

#4 Post autor: narkaz »

Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, może masz gdzieś nieszczelność. Dzisiaj robiłem coś przy silniku i przez przypadek zsunął mi się jakiś wężyk podciśnienia przy kolektorze ssącym i silnik kulał jak ta lala, wystraszyłem się że coś narobiłem. Założyłem z powrotem ten wężyk i wszystko w porządku.

Skasowany użytkownik 9794

#5 Post autor: Skasowany użytkownik 9794 »

:( Sprawdziłem i wszystko ok na paliwie obroty poniżej 500 i gaśnie na gazie trochę lepiej faluje do 1200. na razie ratuje się tym że przestawiłem zawlecz kie linki gazu do oporu a może któryś z kolegów z Warszawy lub okolic ma skaner i mugby mi sprawdzić Zosie. Bo do warsztatów nie mam zaufania parę razy dałem się nabrać i straciłem kasę bardzo proszę o pomoc :(

[ Dodano: Nie Wrz 16, 2012 08:22 ]
Byłem niedawno u mechanika i stwierdził że na 2 tłoku niema ciśnienia odkręcił świece i wkręcił jakiś zegar a później wlał strzykawkom trochę oleju silnikowego i powiedział mi jak ciśnienie się podniesie to pierścionki a jak nieznacznie to zawory i głowica do roboty a koszt tej naprawy to jakieś 2 000zł . Wyszło że zawory do roboty i głowica. A może któryś z kolegów miał podobny problem proszę o poradę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”