Filtr oleju
Moderator: Sebu$
Filtr oleju
Witam.
Nie mogłem się doszukać konkretów na temat filtra oleju w 1.8 125KM. Widzę że mam filtr w jakiejś obudowie odkręcanej na klucz nasadowy albo kwadrat (dokładnie z przodu silnika po prawej stronie stojąc przy masce). Czy to oznacza że kupując nowy filtr muszę wybierać tylko wkłady coś jak ten filtrona ??
Czy może to kwestia demontażu obudowy i można zastosować klasyczny nakręcany?
Nie mogłem się doszukać konkretów na temat filtra oleju w 1.8 125KM. Widzę że mam filtr w jakiejś obudowie odkręcanej na klucz nasadowy albo kwadrat (dokładnie z przodu silnika po prawej stronie stojąc przy masce). Czy to oznacza że kupując nowy filtr muszę wybierać tylko wkłady coś jak ten filtrona ??
Czy może to kwestia demontażu obudowy i można zastosować klasyczny nakręcany?
Witam zaniast obudowy zastosowałem redukcje i wkręciłem filtr tak mi poradził servis ale teraz świeci mi się cały czas kontrolka oleju i gaśnie dopiero przy 3000obr i nie wiem co zrobić
Proszę nie dublować postów, bo wylądują w koszu - Bodek
Proszę nie dublować postów, bo wylądują w koszu - Bodek
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 13:46 przez 79pawlo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwi mnie , w jakim celu eksperymentujesz z tym filtrem oleju? Jaki problem jest w wymianie samego wkłądu? Jak widzisz, teraz masz problem, bo za dużo kombinujesz 79pawlo . Polecam wkręcić ta metalową obudowę i włożyć do wewnątrz wkład, tak jak to skonstruował producent a problem zniknie no chyba ,że Ty kochasz problemy