czy warto zalozyc gaz do zafiry opc 2.0 turbo?

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
hakamo

#16 Post autor: hakamo »

polecam KME, reduktor gold ,wtryski hana. Założyłem pół roku temu,żadnych problemów.

Awatar użytkownika
adam1985
Świeżak
Posty: 18
Rejestracja: 27 maja 2013, 19:34
Lokalizacja: Bolkow
Model:

#17 Post autor: adam1985 »

tak wiec tu mam moje ustawienia, zalaczam plik.
Poczatkowo ustawilem mnoznik tak z odchylka do 5% - wiecej w warunkach recznego ustawiania nie chcialo wyjsc. Jakies 1000 km temu wlaczylem autoadaptacje i teraz sam sobie lapie punkty.


http://chomikuj.pl/adamdz2/Galeria



turbina jest co prawda juz po kompletnym remoncie i ciagnie ladnie. Mimo ze mam juz 170 000 km przejechane to leje olej 5W30 i chodzi elegancko. Polecam tez wszystkim sprawdzic opaske zaciskowa na wejsciu do interkulera bo u mnie byla juz przerdzewiala.
Do tego wszystkiego polecam tez zrobic sobie podwojny filtr fazy lotnej - wtedy smiga 10 000 km bez problemu.

Co Prawda STAG300 jest prostym sterownikiem i nie udaje sie ustawic idealnie ma, ale po wstepnym ustawieniu i wlaczeniu autoadaptacji jakos sie to nawet fajnie uklada.
Rok temu zalozylem do mojej vectry b sterownik AGIS M210 na czerwonych valtekach. Ten sterownik jest poprostu rewelacyjny. Zbieranie map benzyny trwa o wiele krocej, sam sobie przelicza mnoznik, ma mozliwosc przeliczania automatycznego map po okreslonej liczbie kilometrow. Powiem wam ze po ok. 2 000 km na gazie chodil juz dokladnie tak samo jak na benzynie - nawet szarpniecia silnikiem byly w tych samyhc miejscach

michalmm

#18 Post autor: michalmm »

Tez mam zagazowana Zoske instalacja B R C smiga jak szalona

Renowator

#19 Post autor: Renowator »

Ja mam instalację LPG TECH i hana niebieskie. Chodzi bezproblemowo kosztowała ponad rok temu 3200zl z dużą butlą. Polecam sterownik który ma opcję obsługi zapętlania się wytrysków. Wówczas jak montowałem STAG tego nie ogarniał ...

Awatar użytkownika
Sebu$
-#Administrator
Posty: 8167
Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
Auto: Yaponiec
Model: Inne
Oznaczenie silnika: Pb1.5
Gender:
Kontakt:

#20 Post autor: Sebu$ »

Tak. Warto.
Mam BRC. Jest superek :)
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu :evil:
Obrazek
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
:lol:

Awatar użytkownika
adam1985
Świeżak
Posty: 18
Rejestracja: 27 maja 2013, 19:34
Lokalizacja: Bolkow
Model:

#21 Post autor: adam1985 »

mi sie wkoncu udalo elegancko zgrac mapy.
Najpierw na otwartej ISA2 jezdzilem I co ok.700 kmrobilem recznie korekte mnoznika - max 3 punkty na raz. Jak mi juz wyszla minimalna odchylka to zalaczylem opcje AUTOSTOP. Na poczatku glownie po miescie jezdzilem na malych obrotach, a po jakims czasie na autostrade I musze powiedziec ze calkiem ladnie smiga. Niedawno sprawdzalem to juz sie stan mapy zaswiecil na zielono - mapa kompletna. To zbieranie trwa co prawda strasznie dlugo no ale to taki typ sterownika. Przy okazji przerobilem puszke filtra powietrza I wymienilem swiece na BRISK SILWER z elektroda srebrna. Daja calkiem ladnie rade, ale warto pamietac o tym zeby w razie potrzeby przerwe ustawic na 0,65 mm (ponizej 0,5mm bedzie sie dlawil na benzynie) .
zrobilem juz na nich jakies 19000 km I dalej jada ladnie. Sa malo znane, na pierwszy rzut oka liche I sam bylem tak sceptycznie nastawiony ale cenowo to calkiem dobra alternatywa do platynowo-irydowych.

http://allegro.pl/swieca-iskrowa-brisk- ... 30126.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”