Witam
Często przeglądam forum, niemniej dopiero teraz się zarejestrowałem, więc witam wszystkich.
Mam takie pytanie, po jakim przebiegu należy się martwić o rozrząd? Teoretycznie łańcuch miał wytrzymać "aż do śmierci", ale wiadomo ...
Auto ma 120 tyś przebiegu, nigdy jakoś specjalnie nie dostawało w kość, ale ostatnio jakby zmienił się dźwięk. Gdy jest gorący, coś klepie dizlowato.
Wyskoczyło mi trochę błędów, nie chcę tu cytować wszystkich, może później:
P0010 Przestawiacz zmieniajacy kat ustawienia wałka rozrzadu A, wadliwe działanie układu
dolotowego/lewego/przedniego (blok cylindrów nr 1) zmiany faz rozrzadu
P0020 Przestawiacz zmieniajacy kat ustawienia wałka rozrzadu A, wadliwe działanie
dolotowego/lewego/przedniego (blok cylindrów nr 2) zmiany faz rozrzadu
P0778 Elektromagnes zaworu B regulacji ciśnienia uszkodzenie typu elektrycznego
I teraz nie wiem, czy mam sie już bardzo martwić, czy póki co da radę tak jeździć?
Błędy z komputera i inne pytania
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Czy Z22SE nie ma zmiennych faz rozrządu? Pytam bo nie wgryzałem się w szczegóły budowy tego silnika.
Bo jeśli ma, to może być problem z zaworem sterującym ciśnieniem oleju do kółek przestawiania faz. I wtedy mogą być błędy związane z położeniem kół rozrządu.
Bo jeśli ma, to może być problem z zaworem sterującym ciśnieniem oleju do kółek przestawiania faz. I wtedy mogą być błędy związane z położeniem kół rozrządu.
Janusz