2.0 Di falowanie obrotów

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
andrew25082

2.0 Di falowanie obrotów

#1 Post autor: andrew25082 »

Witam. Mam problem z Zafirką 2.0 Di 82 KM, na zimnym silniku obroty falują przez około minutę. Później już nie ma problemu obroty ładnie trzyma, na ciepłym też ładnie odpala nic nie faluje.

Nie mam już pomysłów dlaczego tak jest, gdyż wszystko co się dało zostało wymienione. Stawiam na jakiś zawór w pompie wtryskowej, przez który pompa się zapowietrza. Dodam, że pompa jest po regeneracji.

Może miał ktoś taki przypadek i go rozwiązał. Dołączam film. Pozdrawiam :)

https://www.youtube.com/watch?v=wcpBIDP ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#2 Post autor: Dziadek13 »

Podłącz pod komputer i sprawdź w parametrach kąty wtrysku , zadany i rzeczywisty mają być prawie takie same , oraz sprawdź też obroty pompy i porównaj do obrotów silnika mają być np pompa 400 a silnik 800 obr. Dalej jakie parametry trzymie przepływomierz czy on czasem nie wariuje.

Początek dostawy :
Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej
Wszystkie odbiorniki wyłączone
Wartość wymagana 20 ... 25 °OWK
==================
Początek wtrysku :
Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej
Wszystkie odbiorniki wyłączone
Wartość wymagana 3 ... 6 °OWK
==================
Rzeczywisty początek wtrysku :
Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej
Wszystkie odbiorniki wyłączone
Wartość wymagana 2,8 ... 6,2 °OWK
Wskazówka:
Wartość żądana i obecna muszą być zgodne
==================
Pożądana masa paliwa :
Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej
Wszystkie odbiorniki wyłączone
Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw
==================
Masa paliwa :
Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej
Wszystkie odbiorniki wyłączone
Wartość wymagana 4 ... 10 mg/suw
Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 16:13 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

andrew25082

#3 Post autor: andrew25082 »

No i jest problem Zafira nie odpala. :( Odpaliła wczoraj na 2 sekundy i zgon. Zrobiłem logi przy odpalaniu. Wydaje mi się że pompa działa prawidłowo. Jeszcze muszę wymienić wężyki przelewowe, bo tego nie zrobiłem. Nie wiem co się z tymi logami stało trochę pomieszane są. Nagrywane w trakcie odpalania.
Załączniki
Livedata_2000 (Y)_Zafira_Silnik__X 20 DTL_201610161616.txt
(19.31 KiB) Pobrany 37 razy

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#4 Post autor: Dziadek13 »

Czemu to w pliku tekstowym zapisałeś masło maślane , tak było zapisać z rozszerzeniem .xlsx bo tak zapisuje opcom.
Pobierz
andrew25082 pisze: muszę wymienić wężyki przelewowe, bo tego nie zrobiłem
To w pierwszej kolejności robimy a przynajmniej sprawdzamy bo małe pęknięcie wężyka na wtyku szczególnie na pompie i jest problem.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 18:50 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

andrew25082

#5 Post autor: andrew25082 »

tylko jest problem bo mój op com zapisuje to w formacie cvs którego nie mogę wrzucić na forum. :/

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#6 Post autor: Dziadek13 »

Przecież możesz dać na inny link np tam gdzie ja dałem http://www.zippyshare.com/?locale=pl i podać linka.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, 20:01 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”