Jaki tam masz w tym reduktor ? I jakie Faro/miedź ?
Ja również miałem checka przy jeździe na LPG. Niestety większość gaziarzy zakłada LPG do naszych furek tak jak za życzy sobie klient - jak najtaniej.
Przy 200 koniach należy mieć faro / miedź 8mm i reduktor z zapasem ( np do 250 km, a nie do równych 200 czy nawet mniej ) z racji turbo. Oczywiście wielu z nas, jak nie znaczna większość ma faro/miedź 6mm i też jeździ, wielu nie narzeka. Ale według popularnego forum LPG,200 koni to już faro/miedź 8mm.
Ja z problemem oddałem auto kumplowi, od razu na początek kazałem ( bez gadania ! ) mu dać rurkę 8mm i wymienić reduktor. Teraz naprawdę auto jeździ bdb - checka nie ma, mapy pb i lpg pokryte wręcz przepięknie.
Tutaj mój temat o Zafi OPC :
http://lpg-forum.pl/zafira-a-opc-2-0-t-t64822.html
U mnie sondy chyba waliły błędem złej mieszanki, zobacz u siebie czy przy przyspieszeniu mocnym przy około 3-3,5rpm nie występuje przysiad.
Tak samo można na autostradzie sprawdzić czy auto się szybko rozpędzi bez przysiadów itp do jakichś 200km/h. Jeżeli cokolwiek się dzieje ( a na pb tego nie ma ) to winna jest instalacja LPG, za słaba, źle dostrojona.
CHECK ENGINE a LPG
Moderator: Sebu$
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- dikeys
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 27 lis 2017, 17:45
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Auto: Zafira A 2.0 T OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Miałeś rację, mapy na LPG kompletnie rozjechane , umówiłem się na konkretną regulację, obaczymy. Pytanie inne, ostatnio przy -17 wywaliło mi Checka, zaczął mrugać i szarpać. Chyba 030 czy coś takiego, 1 cylinder. Po zagrzaniu wszystko oki. Rozumiem że było po prostu za zimno ???
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Nie ma czegoś takiego jak "za zimno". Coś jest po prostu nie tak.
Oczywiście ktoś może się z tym nie zgodzić.
Oczywiście ktoś może się z tym nie zgodzić.
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- dikeys
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 27 lis 2017, 17:45
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Auto: Zafira A 2.0 T OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
To dlaczego teraz jest ok,w sumie to nawet wtedy było ok. Wystarczyło aby silnik się trochę zagrzał i już było ok. W sumie to chyba zbyt szybko mi się przełącza na gaz, jak będę na regulacji to muszę z gazownikiem obgadać temat.